Ogłoszenie z dnia 2024-05-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00291607/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUGI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO DLA INWESTYCJI: „BUDOWA CIĄGÓW PIESZYCH I PIESZO-ROWEROWYCH W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 794 W MIEJSCOWOŚCI SMOLEŃ”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276303005
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lechicka 24
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-609
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: marciniak@zdw.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zdw.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdw.katowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami wojewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚWIADCZENIE USŁUGI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO DLA INWESTYCJI: „BUDOWA CIĄGÓW PIESZYCH I PIESZO-ROWEROWYCH W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 794 W MIEJSCOWOŚCI SMOLEŃ”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0e90df8f-fd6a-11ee-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00341995
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043208/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.17 Sprawowanie nadzoru inwestorskiego Budowa ciągów pieszych i pieszo-rowerowych w ciągu drogi wojewódzkiej nr 794 w miejscowości Smoleń
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00291607
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI/TP/240328/1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 180289,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego w zakresie branż: drogowej, sanitarnej, elektroenergetycznej oraz teletechnicznej, związanej z realizacją umowy, która została zawarta w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia na roboty budowlane dla zadania: BUDOWA CIĄGÓW PIESZYCH I PIESZO-ROWEROWYCH W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 794 W MIEJSCOWOŚCI SMOLEŃ. Usługa obejmuje świadczenie usługi z zakresu pełnienia nadzoru inwestorskiego branżowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami umowy i Opisu Przedmiotu Zamówienia.
Szczegóły zadania opisane zostały w Opisie Przedmiotu Zamówienia i dokumentach zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90405,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 392616,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 171511,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROKOM CONSTRUCTION SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 242710955
7.3.3) Ulica: REYMONTA 30/1
7.3.4) Miejscowość: SOSNOWIEC
7.3.5) Kod pocztowy: 41-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROKOM CONSTRUCTION SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PROKOM CONSTRUCTION SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 171511,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Świadczenie usługi odbioru oraz zagospodarowania odpadów komunalnych z Izby Administracji Skarbowej w Katowicach oraz podległych jej jednostek organizacyjnych
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek
- Udzielenie przez Wykonawcę gwarancji bankowej z opcją redukcji kwoty na sumę 4 903 400,00 zł (cztery miliony dziewięćset trzy tysiące czterysta złotych)
- DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE SYSTEMU KOLEJKOWEGO
- "Usługa wywozu i utylizacji odpadów niebezpiecznych i pozostałych niebędących odpadami komunalnymi w okresie 12 miesięcy (...) pakiet 2 (Wyściółka i odchody zwierzęce)"
- Badanie przez biegłego rewidenta rocznych sprawozdań finansowych za 2025 r. oraz 2026 r. Szpitali Klinicznych oraz Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii ŚUM w Katowicach Spółka z o. o.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa sieci wodociągowej oraz wymiana sieci wodociągowej w m. Szczawnik
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej modernizacji Stacji Uzdatniania Wody
- Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi położonej na dz.1777 obr. 1 Wieliczka - ul. Jasna boczna
- Modernizacja pomieszczeń w ramach projektu "Program rozwoju świadczeń ambulatoryjnych i opieki jednego dnia w WCPiT - Szpital w Poznaniu" w formule zaprojektuj i wybuduj""
- "Park Wytchnieniowy - Zagospodarowanie terenu zielonego przy ul. Niedziałkowskiego w Gdańsku"- realizacja w trybie zaprojektuj i wybuduj.
- Budowa odwodnienia rejon ulic: Tchorka - Jaśminowa - Zakroczymska -Ogrodowa
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.