eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › "Opracowanie opinii psychologicznych i przeprowadzenie zajęć w ramach realizacji wsparcia dla Uczestników projektu "Szansa dla Ciebie" (...)"



Ogłoszenie z dnia 2022-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Opracowanie opinii psychologicznych i przeprowadzenie zajęć w ramach realizacji wsparcia dla Uczestników projektu „Szansa dla Ciebie” (...)"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670231597

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Mazowieckiego 7

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 38 15 070

1.5.8.) Numer faksu: 48 38 15 070

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcpr@spradom.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprradom.finn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pcpr-radom.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Opracowanie opinii psychologicznych i przeprowadzenie zajęć w ramach realizacji wsparcia dla Uczestników projektu „Szansa dla Ciebie” (...)"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c80d4e81-e89c-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00341964

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039808/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przeprowadzenie form wsparcia dla Uczestników Projektu "Szansa dla Ciebie" współfinansowanego ze środków EFS w ramach RPO WM 2014-2020

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Szansa dla Ciebie” współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem, Działanie 9.1 Aktywizacja społeczno-zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00204916/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CPR.RPMA.271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 313898,40 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 27400,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania przez psychologa opinii na potrzeby indywidualnej diagnozy potrzeb oraz oceny postępów w zakresie aktywizacji społeczno - zatrudnieniowej dla 32 Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem Działania 9.1 Aktywizacja społeczno – zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, w celu ustalenia dla nich ścieżki reintegracji i oceny efektywności otrzymanego wsparcia – ogółem co najmniej 128 godzin zegarowych, w tym:
a. dla 8 Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” – mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Jedlance - ogółem co najmniej 32 godziny zegarowe;
b. dla 8 Uczestniczek projektu pn. „Szansa dla Ciebie” – mieszkanek Domu Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach - ogółem co najmniej 32 godziny zegarowe;
c. dla 8 Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” – mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Wierzbicy - ogółem co najmniej 32 godziny zegarowe;
d. dla 8 Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” – mieszkańców powiatu radomskiego (osób ze środowiska) - ogółem co najmniej 32 godziny zegarowe.
ETAP I - Usługa w zakresie opracowania przez psychologa opinii na potrzeby indywidualnej diagnozy potrzeb będzie obejmowała:
a. przeprowadzenie z każdym Uczestnikiem Projektu wywiadu będącego podstawą do opracowania opinii na potrzeby indywidualnej diagnozy potrzeb, ze szczególnym uwzględnieniem jego funkcjonowania w sferze społecznej, trudności i ograniczeń oraz słabych i mocnych stron, wskazania kompetencji i umiejętności społecznych wymagających podniesienia,
b. zaproponowanie adekwatnych do wyników diagnozy form wsparcia (usług aktywnej integracji) jakimi należałoby objąć każdego Uczestnika w ramach projektu,
c. pisemne opracowanie odrębnie dla każdego Uczestnika Projektu opinii (wyników wywiadu) na formularzu ustalonym z Zamawiającym.
ETAP II - Usługa w zakresie opracowania przez psychologa opinii na potrzeby oceny postępów w zakresie aktywizacji społeczno – zatrudnieniowej będzie obejmowała:
• przeprowadzenie z każdym Uczestnikiem Projektu wywiadu będącego podstawą do opracowania opinii nt. oceny postępów Uczestnika Projektu w procesie aktywizacji społeczno-zatrudnieniowej, w tym zmniejszenia dystansu do zatrudnienia na zakończenie udziału w projekcie przez danego Uczestnika,
• pisemne opracowanie odrębnie dla każdego Uczestnika Projektu opinii (wyników wywiadu) na formularzu ustalonym z Zamawiającym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 8500 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia przez psychologa grupowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych w wymiarze 9 godzin lekcyjnych i konsultacji indywidualnych w wymiarze 3 godzin zegarowych dla 12 wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej w wieku 15 lat i powyżej - Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem Działania 9.1 Aktywizacja społeczno – zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
2. Usługa będzie obejmowała:
a. przeprowadzenie treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla grupy 12 wychowanków rodzinnej pieczy zastępczej w wieku 15 lat i powyżej mającego na celu podniesienie kompetencji społecznych umożliwiających prawidłowe funkcjonowanie w życiu społecznym w oparciu o opracowany przez Wykonawcę materiał szkoleniowy obejmujący m.in. następujące zagadnienia: budowanie własnego wizerunku, pozytywnej samooceny, asertywność, poznanie własnych emocji i reakcji, radzenie sobie ze stresem i agresją, rozwiązywanie konfliktów, skuteczna komunikacja.
Wykonawca może poszerzyć minimalny zakres tematyczny podany przez Zamawiającego o zagadnienia związane z zakresem treningu, które w ocenie Wykonawcy powinny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników treningu;
b. przeprowadzenie przez psychologa konsultacji indywidualnych dla uczestników treningu, którzy wyrażą chęć indywidualnej rozmowy/konsultacji z zakresu tematycznego poruszanego podczas zajęć grupowych;
c. przygotowanie materiałów szkoleniowych dla Uczestników projektu, które są potrzebne do właściwego zrealizowania usługi;
d. prowadzenie niezbędnej dokumentacji dotyczącej realizowanej usługi, w szczególności: dziennika zajęć, w którym dokumentowane będą zajęcia grupowe w ramach treningu i kart konsultacji indywidualnych z Uczestnikami Projektu, w których dokumentowane będą przeprowadzone konsultacje indywidualne, list obecności Uczestników;
e. sporządzenie sprawozdania z realizacji zajęć zawierającego co najmniej: okres realizacji zajęć, zakres tematyczny, krótką ocenę aktywności i zaangażowania uczestników podczas zajęć, spostrzeżenia osoby prowadzącej nt. zmian w postawach uczestników na koniec realizacji treningu kompetencji i umiejętności społecznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 1200 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia przez psychologa grupowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych w łącznym wymiarze 45 godzin lekcyjnych dla 32 osób z niepełnosprawnościami - Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem Działania 9.1 Aktywizacja społeczno – zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, w tym:
a. dla 8 Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” – mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Jedlance - 12 godzin lekcyjnych;
b. dla 8 Uczestniczek projektu pn. „Szansa dla Ciebie” – mieszkanek Domu Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach - 12 godzin lekcyjnych;
c. dla 8 Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” – mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Wierzbicy - 12 godzin lekcyjnych;
d. dla 8 Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” – mieszkańców powiatu radomskiego (osób ze środowiska) - 9 godzin lekcyjnych.
2. Usługa będzie obejmowała:
a. przeprowadzenie przez psychologa treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla 4 grup Uczestników projektu (osób z niepełnosprawnościami) mającego na celu podniesienie kompetencji społecznych umożliwiających prawidłowe funkcjonowanie w życiu społecznym w oparciu o opracowany przez Wykonawcę materiał szkoleniowy obejmujący m.in. następujące zagadnienia: budowanie własnego wizerunku, pozytywnej samooceny, asertywność, poznanie własnych emocji i reakcji, radzenie sobie ze stresem i agresją, rozwiązywanie konfliktów, skuteczna komunikacja.
Wykonawca może poszerzyć minimalny zakres tematyczny podany przez Zamawiającego o zagadnienia związane z zakresem treningu, które w ocenie Wykonawcy powinny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników treningu;
b. przygotowanie materiałów szkoleniowych dla Uczestników projektu, które są potrzebne do właściwego zrealizowania usługi;
c. prowadzenie niezbędnej dokumentacji dotyczącej realizowanej usługi, w szczególności: dzienników zajęć (odrębny dziennik dla każdej grupy Uczestników projektu), list obecności Uczestników;
d. sporządzenie sprawozdania z realizacji zajęć (z podziałem na poszczególne grupy Uczestników) zawierającego co najmniej: okres realizacji zajęć, zakres tematyczny, krótką ocenę aktywności i zaangażowania uczestników podczas zajęć, spostrzeżenia osoby prowadzącej nt. zmian w postawach uczestników na koniec realizacji treningu kompetencji i umiejętności społecznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 3600 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć indywidualnych z doradcą zawodowym dla 8 Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” (osób z niepełnosprawnościami) współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem Działania 9.1 Aktywizacja społeczno – zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
Usługa będzie obejmowała:
a. przeprowadzenie przez doradcę zawodowego zajęć indywidualnych mających na celu aktywizację zawodową i pomoc w podjęciu decyzji dotyczącej wyboru szkolenia zawodowego dla 8 Uczestników Projektu (osób z niepełnosprawnościami) w łącznym wymiarze 16 godzin zegarowych (2 godz. zegarowe na osobę);
b. przygotowanie materiałów szkoleniowych/narzędzi do pracy dla Uczestników projektu, które są potrzebne do właściwego zrealizowania usługi;
c. prowadzenie niezbędnej dokumentacji dotyczącej realizowanej usługi, w szczególności: kart zajęć indywidualnych z Uczestnikami projektu;
d. sporządzenie sprawozdania z realizacji zajęć (z podziałem na poszczególne grupy Uczestników) zawierającego co najmniej: okres realizacji zajęć, krótką ocenę aktywności i zaangażowania uczestników podczas zajęć, wnioski osoby prowadzącej nt. Propozycji wyboru szkolenia zawodowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa

4.5.5.) Wartość części: 1600 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursu nauki jazdy kat. B dla 5 Uczestników projektu pn. „Szansa dla Ciebie” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej IX Wspieranie włączenia społecznego i walka z ubóstwem Działania 9.1 Aktywizacja społeczno – zawodowa osób wykluczonych i przeciwdziałanie wykluczeniu społecznemu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, umożliwiającego przystąpienie do egzaminu państwowego, na którą składa się:
a. organizacja i przeprowadzenie kursu nauki jazdy kategorii B w wymiarze nie mniejszym niż 60 godzin, w tym:
 liczba godzin zajęć w zakresie części teoretycznej szkolenia nie może być mniejsza niż 30 godzin (jedna godzina dydaktyczna to 45 minut);
 liczba godzin zajęć w zakresie części praktycznej szkolenia nie może być mniejsza niż 30 godzin (jedna godzina praktycznej nauki jazdy to 60 minut);
b. zorganizowanie badania lekarskiego w celu stwierdzenia braku przeciwskazań do ubiegania się o uprawnienia do prowadzenia pojazdów kategorii B i pokrycie kosztów tego badania oraz uzyskania zaświadczenia lekarskiego;
c. zapewnienie bezpłatnie każdemu Uczestnikowi kursu materiałów dydaktycznych (min. bezzwrotny egzemplarz podręcznika dla kandydata na prawo jazdy kat. B wraz z płytą DVD lub CD zawierającą odpowiednie zestawy pytań testowych wykorzystywanych aktualnie podczas egzaminów oraz inne materiały dydaktyczne potrzebne do przeprowadzenia kursu);
d. zorganizowanie zajęć teoretycznych w granicach administracyjnych miasta Radom;
e. przeprowadzenie zajęć w ramach kursu w oparciu o harmonogram ustalony z Zamawiającym;
f. zapewnienie wszystkim Uczestnikom warunków lokalowych, niezbędnego sprzętu, placu manewrowego, samochodów (tożsamych w zakresie marki i modelu z samochodami obowiązującymi na egzaminach państwowych na prawo jazdy kat. B w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w Radomiu w ilości i stanie technicznym zapewniającym sprawne i terminowe zrealizowanie zamówienia) do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych w ramach kursu;
Zajęcia muszą odbywać się w pomieszczeniu/-niach dostosowanym/-ych do prowadzenia zajęć i odpowiednio w tym celu wyposażonych w niezbędny do przeprowadzenia zajęć teoretycznych sprzęt, umożliwiający prezentowanie zdjęć, filmów instruktażowych itp.
g. zapewnienie wykwalifikowanej i doświadczonej kadry spełniającej wymogi określone przepisami prawa;
h. objęcie ubezpieczeniem NNW Uczestników projektu na czas realizacji kursu oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem;
i. zorganizowanie i przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego oraz wydanie stosownego dokumentu, zgodnego z obowiązującymi przepisami, uprawniającego do przystąpienia do egzaminu państwowego;
j. zorganizowanie przystąpienia przez Uczestników projektu/kursu do egzaminu państwowego i uiszczenie opłaty jednego egzaminu państwowego teoretycznego (w przypadku nie uzyskania przez uczestnika pozytywnego wyniku egzaminu, kolejne egzaminy opłacane są ze środków własnych Uczestnika projektu) oraz jednego egzaminu państwowego praktycznego (w przypadku nie uzyskania przez uczestnika pozytywnego wyniku egzaminu, kolejne egzaminy opłacane są ze środków własnych Uczestnika projektu). Zamawiający wymaga, aby egzamin odbył się w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w Radomiu.
k. przeprowadzenie zajęć w ramach kursu oraz egzaminu wewnętrznego przy zachowaniu aktualnych w okresie trwania kursu obostrzeń wynikających z obowiązującego stanu zagrożenia epidemicznego;
l. zapewnienie Uczestnikom środków ochrony osobistej w postaci maseczek i środka do dezynfekcji rąk, jeżeli przepisy prawa w okresie realizacji usługi będą tego wymagały;
m. zapewnienie usługi cateringowej podczas zajęć teoretycznych:
• w przypadku gdy zajęcia będą trwały nie krócej niż 4 godziny lekcyjne dziennie, obejmującej co najmniej: kawę 250 ml/os., herbatę 250 ml/os., wodę 300 ml/os., mleko, cukier, drobne słone lub słodkie przekąski typu paluszki lub kruche ciastka 150 g/os.
• w przypadku, gdy zajęcia będą trwały powyżej 6 godzin lekcyjnych dla tych samych osób Wykonawca zapewni poza w/w napojami i przekąskami również posiłek obiadowy składający się z: zupy 250 ml/os., dania głównego 500 g/os. (w tym: 1 sztuka mięsa/ryby 150 g/os., dodatki np. ziemniaki, frytki 250g/os., zestaw surówek 100 g/os.), kompotu lub soku 250 ml/os.).
n. przygotowanie i prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zamówienia, w tym przede wszystkim: harmonogram zajęć wraz z zakresem tematycznym i nazwiskami osób prowadzących, dziennik zajęć edukacyjnych, listy obecności na zajęciach (teoretycznych, praktycznych, egzaminie wewnętrznym), potwierdzenia odbioru materiałów dydaktycznych, rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia, potwierdzenie odbioru usługi cateringowej, utrwalenie fotograficzne przebiegu realizacji usługi (min. 20 zdjęć, na których będą widoczni Uczestnicy projektu „Szansa dla Ciebie”) i przekazanie Zamawiającemu na płycie CD/DVD lub innym nośniku wykonanych zdjęć.
Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oryginałów poszczególnych dokumentów związanych z realizacją zamówienia, a w przypadku dokumentów, które w oryginale Uczestnik kursu będzie musiał przedłożyć do Urzędu lub Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego, Zamawiającemu przekazane zostaną kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wykonawca przekaże Zamawiającemu również potwierdzenie uiszczenia opłaty za egzamin państwowy (teoretyczny i praktyczny) Uczestników Projektu.
o. prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych poprzez m.in. umieszczenie obowiązujących logotypów na wszystkich dokumentach związanych z realizacją projektu, oznakowanie miejsca realizacji zajęć w ramach kursu plakatami dotyczącymi realizacji projektu przekazanymi przez Zamawiającego oraz informowanie uczestników kursu o tym, że jest on realizowany w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020;
Wszelkie działania promocyjne muszą być zgodne z wytycznymi w tym zakresie przekazanymi przez Zamawiającego.
p. przeprowadzenia kursu z zapewnieniem dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, określonych w art. 6 ust. 1 (dostępność architektoniczna) oraz w art. 6 ust. 2 i 3 (dostępność cyfrowa oraz informacyjno-komunikacyjna) ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1062 z późn. zm.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy

4.5.5.) Wartość części: 12500 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FREEDOM Agnieszka Werniewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962856179

7.3.3) Ulica: prof. Włodzimierza Krukowskiego 1/11

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-03-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1710,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dejko Joanna Studium Doskonalenia Zdolności Poznawczych

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7131776704

7.3.4) Miejscowość: Stoczek 9, Spiczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 21-077

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dejko Joanna Studium Doskonalenia Zdolności Poznawczych

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7131776704

7.3.4) Miejscowość: Stoczek 9, Spiczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 21-077

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dejko Joanna Studium Doskonalenia Zdolności Poznawczych

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7131776704

7.3.4) Miejscowość: Stoczek 9, Spiczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 21-077

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.