Ogłoszenie z dnia 2021-12-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00265734/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-10
- 2021/BZP 00278960/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-22
- 2021/BZP 00284762/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-25
- 2021/BZP 00292788/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-30
- 2021/BZP 00299521/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Błażowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Błażowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581991
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 1
1.5.2.) Miejscowość: Błażowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-030
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 172297119
1.5.8.) Numer faksu: 172297077
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@blazowa.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://blazowa.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzp.blazowa.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Błażowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f9bcce0-4225-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00341915
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008672/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Błażowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pt.: „Rozbudowa stacji uzdatniania wody w Błażowej” nr RPPK.04.03.02-18-0038/18 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego WP na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa nr IV „Ochrona środowiska naturalnego i dziedzictwa kulturowego”, Działanie 4.3 Gospodarka wodno-ściekowa, poddziałanie 4.3.2 Zaopatrzenie w wodę2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00265734/05
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GiB.271.40.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3096918,55 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4. Przedmiot zamówienia obejmuje rozbudowę istniejącej Stacji Uzdatniania Wody przy ul. Myśliwskiej 1 w Błażowej, na którą składa się remont istniejącego budynku, likwidacja istniejących instalacji i urządzeń zewnętrznych oraz budowa nowych instalacji i urządzeń technologicznych, zmiana nawierzchni układu drogowego na terenie stacji oraz przebudowa zjazdu z ul. Myśliwskiej.
5. Rozbudowa SUW w Błażowej obejmuje:
remont i przebudowę istniejącego budynku,
budowę zbiornika wody czystej o pojemności całkowitej 150 m3,
budowę zbiorników bezodpływowych (na ścieki sanitarne, na ścieki z chlorowni),
budowę odstojników wód popłucznych,
budowę pompowni wód popłucznych,
budowę studni wodomierzowej,
przebudowę zjazdu z ul. Myśliwskiej (droga gminna),
budowę sieci międzyobiektowych: wodociągowych, kanalizacyjnych, technologicznych, elektrycznych, AKPiA,
budowę dróg wewnętrznych.
Wydajność stacji wyniesie - max 41 m3//h.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich podstawowych i towarzyszących robót budowlanych, usług i dostaw, związanych z wykonaniem zamówienia na obiekt gotowy do użytkowania z punktu widzenia celu któremu ma służyć, opisanych w SWZ, wynikających z obowiązujących przepisów prawa i opracowanej dokumentacji projektowej.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące załączniki do SWZ:
1) Załącznik nr 8 – Przedmiary robót:
budynek technologiczny,
drogi,
wewnętrzna sieć wod.-kan.,
technologia,
wentylacja i ogrzewanie,
izolacja istniejącego zbiornika,
instalacje elektryczne wewnętrzne i zewnętrzne,
ogrodzenie,
sieci zewnętrzne,
zbiornik wody czystej.
2) Załącznik nr 9.1 – Projekt budowlany – Projekt zagospodarowania terenu.
3) Załącznik nr 9.2 – Projekt budowlany – Technologia.
4) Załącznik nr 9.3 – Projekt budowlany – Architektura i konstrukcja.
5) Załącznik nr 9.4 – Projekt Wykonawczy – Zbiornik wody czystej.
6) Załącznik nr 9.5 – Projekt budowlany – Wentylacja.
7) Załącznik nr 9.6 – Projekt budowlany – Elektryka.
8) Załącznik nr 9.7 – Projekt budowlany – Drogi.
9) Załącznik nr 9.8 – Charakterystyka energetyczna budynku.
10) Załącznik nr 9.9 – Geologia.
11) Załącznik nr 10 – STWiORB:
roboty budowlane,
instalacje elektryczne.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45350000-5 - Instalacje mechaniczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3790059,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3790059,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3790059,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma „REIN” Anna Cebulak, Janusz Cebulak Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8132050507
7.3.3) Ulica: Staromiejska 75
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-240
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA "REIN" ANNA CEBULAK, JANUSZ CEBULAK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA "REIN" ANNA CEBULAK, JANUSZ CEBULAK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3790059,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 294 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI BŁAŻOWA
więcej: przetargi BŁAŻOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty remontowe korytarza, łazienki na parterze, sali informatycznej w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- Poprawa infrastruktury sportowej w popegeerowskiej miejscowości Babule, Gmina Padew Narodowa, poprzez budowę kortu tenisowego
- Wymiana kotłów centralnego ogrzewania w budynkach mieszkalnych Nadleśnictwa Krzyż
- Budowa zbiornika przeciwpożarowego oraz infrastruktury towarzyszącej na terenie Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego Leśnik w Orzechowie
- Rewitalizacja skweru z zabytkowym obiektem kapliczki p.w. Najświętszej Marii Panny w Polanicy - Zdroju.
- Malowanie elewacji budynku B Akademii Tarnowskiej, z robotami towarzyszącymi (w tym z naprawą schodów i malowaniem konstrukcji stalowej)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.