eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przysucha › Wymiana dachu w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Przysusze



Ogłoszenie z dnia 2023-08-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana dachu w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Przysusze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Przysucha

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kolberga 11

1.5.2.) Miejscowość: Przysucha

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaprzysucha.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminaprzysucha.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6260d3b2-221e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana dachu w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Przysusze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6260d3b2-221e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00341809

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041165/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wymianna dachu w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej nr 1 w Przysusze

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00308737

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.35.2023.MP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Przebudowa dachu na budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Przysusze – dach szkoły
1) Przedmiot zamówienia: Przebudowa dachu na budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Przysusze na części budynku - dach szkoły
2) Lokalizacja, stan prawny, stan istniejący: Teren inwestycji jest zlokalizowany na terenie gminy Przysucha, w miejscowości Przysucha, nr ewid. dz.: 726/3 obręb Przysucha 0001, jednostka ewidencyjna 142306_4 Przysucha miasto. Zadanie inwestycyjne nie zalicza się do przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco lub mogących znacząco oddziaływać na środowisko. Obszar inwestycji nie znajduje się na obszarze chronionym przyrodniczo w tym obszarze Natura 2000 oraz nie znajduje się w strefie konserwatorskiej.
3) Roboty budowlane dla części 1: Przebudowa dachu na budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Przysusze – dach szkoły obejmują:
- roboty rozbiórkowe i demontażowe;
- wykonanie wieńców i trzpieni;
- wykonanie więźby dachowej;
- wykonanie prac murowanych i tynkarskich;
- wykonanie pokrycia dachowego;
- wykonanie odwodnienia dachu;
- stolarka okienna;
- wykonanie elewacji, attyki i kominów;
- montaż instalacji odgromowej;
- roboty porządkowe.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym: zagospodarowanie terenu, rozwiązania konstrukcyjne, minimalne wymagania zamawiającego dotyczące parametrów technicznych, technologicznych, rozwiązań materiałowych, wymagań dotyczących wykonania i odbioru, warunków gwarancji itp. określają poniższe dokumenty:
a) Dokumentacja techniczna: Przebudowa dachu na budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Przysusze;
b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
5) Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
6) Zamówienie obejmuje również roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową oraz wymaganiami zamawiającego a konieczne do uwzględnienia ze względu na przepisy prawa budowlanego oraz do ich prawidłowego ukończenia. Roboty te obejmują w szczególności:
a) Organizację, zabezpieczenie i odpowiednie oznakowanie placu budowy.
b) Przygotowanie dokumentacji budowy do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
c) Likwidację placu budowy i jego uporządkowanie.
7) Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: w miejscowości Przysucha, nr ewid. dz.: 726/3 obręb Przysucha 0001, jednostka ewidencyjna 142306_4 Przysucha miasto.
8) Gwarancja jakości.
a) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na okres minimum 36 miesięcy.
b) Uwaga: Okres udzielenia gwarancji jakości stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
9) Uwagi i uzupełnienia do opisu przedmiotu zamówienia.
a) Przedmiar robót załączony do SWZ nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia, należy go traktować jedynie jako dokument pomocniczy przy opracowaniu oferty, a zawarte w nim zestawienie robót ma jedynie zobrazować ich skalę i pomóc w oszacowaniu kosztów wykonania zadania.
b) Materiały, urządzenia i wyposażenie dostarczone przez Wykonawcę powinny odpowiadać wymaganiom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (j.t.: Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z. p. zm.), posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty określone odrębnymi przepisami i spełniać warunki określone w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiących załączniki do SWZ.
c) Ewentualne użycie w SWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów, urządzeń, itp. ma za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszczalne przy realizacji zamówienia. Dobrane przez projektanta materiały konkretnych producentów Zamawiający traktuje jako określenie parametrów przedmiotów za pomocą podanego standardu, dopuszczając do stosowania inne odpowiedniki rynkowe z zastrzeżeniem, że będą spełniać ten sam poziom technologiczny i jakościowy oraz będą posiadać wymagane odrębnymi przepisami atesty, certyfikaty, świadectwa bezpieczeństwa i dopuszczenie do stosowania zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz innymi aktami prawnymi. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta, znaków towarowych, patentów itp. jeżeli występują w rysunkach lub opisach w dokumentacji projektowo – budowlanej - nie są one obowiązujące dla Wykonawcy.
d) Roboty budowlane należy prowadzić w czasie wolnym od zajęć dodaktyczno – wychowawczych tj. po godzinach zajęć dydaktyczno – wychowawczych, w przerwie wakacyjnej, weekendy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

4.5.5.) Wartość części: 480774,64 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Przebudowa dachu na budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Przysusze – dach nad wejściem – łącznikiem
1) Przedmiot zamówienia: Przebudowa dachu na budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Przysusze – dach nad wejściem – łącznikiem
2) Lokalizacja, stan prawny, stan istniejący: Teren inwestycji jest zlokalizowany na terenie gminy Przysucha, w miejscowości Przysucha, nr ewid. dz.: 726/3 obręb Przysucha 0001, jednostka ewidencyjna 142306_4 Przysucha miasto. Zadanie inwestycyjne nie zalicza się do przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco lub mogących znacząco oddziaływać na środowisko. Obszar inwestycji nie znajduje się na obszarze chronionym przyrodniczo w tym obszarze Natura 2000 oraz nie znajduje się w strefie konserwatorskiej.
3) Roboty budowlane dla części 1: Przebudowa dachu na budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Przysusze – dach szkoły obejmują:
- roboty rozbiórkowe i demontażowe;
- wykonanie wieńców i trzpieni;
- wykonanie więźby dachowej;
- wykonanie prac murowanych i tynkarskich;
- wykonanie pokrycia dachowego;
- wykonanie odwodnienia dachu;
- wykonanie elewacji, attyki i kominów;
- montaż instalacji odgromowej;
- roboty porządkowe.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym: zagospodarowanie terenu, rozwiązania konstrukcyjne, minimalne wymagania zamawiającego dotyczące parametrów technicznych, technologicznych, rozwiązań materiałowych, wymagań dotyczących wykonania i odbioru, warunków gwarancji itp. określają poniższe dokumenty:
a) Dokumentacja techniczna: Przebudowa dachu na budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Przysusze;
b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
5) Szczegółowy zakres obowiązków wykonawcy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
6) Zamówienie obejmuje również roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową oraz wymaganiami zamawiającego a konieczne do uwzględnienia ze względu na przepisy prawa budowlanego oraz do ich prawidłowego ukończenia. Roboty te obejmują w szczególności:
a) Organizację, zabezpieczenie i odpowiednie oznakowanie placu budowy.
b) Przygotowanie dokumentacji budowy do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.
c) Likwidację placu budowy i jego uporządkowanie.
7) Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: w miejscowości Przysucha, nr ewid. dz.: 726/3 obręb Przysucha 0001, jednostka ewidencyjna 142306_4 Przysucha miasto.
8) Gwarancja jakości.
a) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na okres minimum 36 miesięcy.
b) Uwaga: Okres udzielenia gwarancji jakości stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
9) Uwagi i uzupełnienia do opisu przedmiotu zamówienia.
a) Przedmiar robót załączony do SWZ nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia, należy go traktować jedynie jako dokument pomocniczy przy opracowaniu oferty, a zawarte w nim zestawienie robót ma jedynie zobrazować ich skalę i pomóc w oszacowaniu kosztów wykonania zadania.
b) Materiały, urządzenia i wyposażenie dostarczone przez Wykonawcę powinny odpowiadać wymaganiom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (j.t.: Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z. p. zm.), posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty określone odrębnymi przepisami i spełniać warunki określone w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiących załączniki do SWZ.
c) Ewentualne użycie w SWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów, urządzeń, itp. ma za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszczalne przy realizacji zamówienia. Dobrane przez projektanta materiały konkretnych producentów Zamawiający traktuje jako określenie parametrów przedmiotów za pomocą podanego standardu, dopuszczając do stosowania inne odpowiedniki rynkowe z zastrzeżeniem, że będą spełniać ten sam poziom technologiczny i jakościowy oraz będą posiadać wymagane odrębnymi przepisami atesty, certyfikaty, świadectwa bezpieczeństwa i dopuszczenie do stosowania zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz innymi aktami prawnymi. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta, znaków towarowych, patentów itp. jeżeli występują w rysunkach lub opisach w dokumentacji projektowo – budowlanej - nie są one obowiązujące dla Wykonawcy.
d) Roboty budowlane należy prowadzić w czasie wolnym od zajęć dodaktyczno – wychowawczych tj. po godzinach zajęć dydaktyczno – wychowawczych, w przerwie wakacyjnej, weekendy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

4.5.5.) Wartość części: 222408,52 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W odpowiedzi na ogłoszenie Zamawiającego o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: Wymiana dachu w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Przysusze z podziałem na części: Część 1: Przebudowa dachu na budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Przysusze – dach szkoły; Część 2: Przebudowa dachu na budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Przysusze – dach nad wejściem – łącznikiem Nr ref. postępowania: ZPI.271.35.2023.MP wpłynęła oferta Wykonawcy: BAIKA Bartłomiej Piątek Kamil Solecki s.c., Rajec Szlachecki 147, 26-613 Radom REGON: 384576969. Ocena oferty wykazała, iż nie została ona sporządzona w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego w pkt 8 i pkt 12 Specyfikacji Warunków Zamówienia: „Formularz ofertowy podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Rekomendowanym wariantem podpisu jest typ wewnętrzny. Podpis formularza ofertowego wariantem podpisu w typie zewnętrznym również jest możliwy, tylko w tym przypadku, gdy powstały oddzielny plik podpisu dla tego formularza należy załączyć w polu „Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”. Oferta Wykonawcy: BAIKA Bartłomiej Piątek Kamil Solecki s.c., Rajec Szlachecki 147, 26-613 Radom REGON: 384576969 nie została podpisana w prawidłowy sposób, to jest nie zawierała podpisu elektronicznego. Zamawiający działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych odrzucił ofertę Wykonawcy.
Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
Zgodnie z dyspozycją art. 260 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych „O unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy złożyli oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub zostali zaproszeni do negocjacji – podając uzasadnienie faktyczne i prawne” oraz „Zamawiający udostępnia niezwłocznie informacje, o których mowa w ust. 1, na stronie internetowej prowadzonego postępowania.”

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W odpowiedzi na ogłoszenie Zamawiającego o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: Wymiana dachu w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Przysusze z podziałem na części: Część 1: Przebudowa dachu na budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Przysusze – dach szkoły; Część 2: Przebudowa dachu na budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 1 w Przysusze – dach nad wejściem – łącznikiem Nr ref. postępowania: ZPI.271.35.2023.MP wpłynęła oferta Wykonawcy: BAIKA Bartłomiej Piątek Kamil Solecki s.c., Rajec Szlachecki 147, 26-613 Radom REGON: 384576969. Ocena oferty wykazała, iż nie została ona sporządzona w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego w pkt 8 i pkt 12 Specyfikacji Warunków Zamówienia: „Formularz ofertowy podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Rekomendowanym wariantem podpisu jest typ wewnętrzny. Podpis formularza ofertowego wariantem podpisu w typie zewnętrznym również jest możliwy, tylko w tym przypadku, gdy powstały oddzielny plik podpisu dla tego formularza należy załączyć w polu „Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”. Oferta Wykonawcy: BAIKA Bartłomiej Piątek Kamil Solecki s.c., Rajec Szlachecki 147, 26-613 Radom REGON: 384576969 nie została podpisana w prawidłowy sposób, to jest nie zawierała podpisu elektronicznego. Zamawiający działając na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych odrzucił ofertę Wykonawcy.
Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”.
Zgodnie z dyspozycją art. 260 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych „O unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy złożyli oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub zostali zaproszeni do negocjacji – podając uzasadnienie faktyczne i prawne” oraz „Zamawiający udostępnia niezwłocznie informacje, o których mowa w ust. 1, na stronie internetowej prowadzonego postępowania.”

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.