Og³oszenie z dnia 2022-09-09
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00357006/01 - Wynik z dnia 2022-09-21
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa paliwa sta³ego — pelletu drzewnego, do kot³owni w Publicznej Szkole Podstawowej w Surowem i Publicznej Szko³y Podstawowej w Czarni
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA CZARNIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668226
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: 41
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Czarnia
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-431
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostro³êcki
1.5.7.) Numer telefonu: 297727017
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@czarnia.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: czarnia.samorzady.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa paliwa sta³ego — pelletu drzewnego, do kot³owni w Publicznej Szkole Podstawowej w Surowem i Publicznej Szko³y Podstawowej w Czarni
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f98f6bef-3031-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00341770
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00035016/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Zakup i dostawê paliwa sta³ego — pelletu drzewnego, do kot³owni w Publicznej Szkole Podstawowej w Surowem i Publicznej Szko³y Podstawowej w Czarni.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://czarnia.samorzady.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków,
zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na
ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji)
https://miniportal.uzp.gov.pl/, oraz za pomoc± poczty elektronicznej: fundusze@czarnia.com.pl / sekretariat@czarnia.com.pl.
2. W korespondencji kierowanej do Zamawiaj±cego Wykonawcy powinni pos³ugiwaæ siê numerem przedmiotowego postêpowania.
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP.
Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do: formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz
formularza do komunikacji.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz
Regulaminu ePUAP.
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej "RODO") informujemy, ¿e:
1) Administratorem danych osobowych Wykonawców bior±cych udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest
Gmina Czarnia, Czarnia 41,07-431 Czarnia.
2) Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mog± siê Pañstwo kontaktowaæ w sprawach przetwarzania
Pañstwa danych osobowych za po¶rednictwem poczty elektronicznej: kancelaria@drmendyk.pl
Administrator bêdzie przetwarza³ Pañstwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w zw. z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia
2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Pzp) w celu zwi±zanym z prowadzonym postêpowaniem o udzielenie zamówienia
publicznego;
3) Dane osobowe mog± byæ udostêpnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a tak¿e podmiotom, z
którymi Administrator zawar³ umowê w zwi±zku z realizacj± us³ug na rzecz Administratora (np. kancelari± prawn±, dostawc± oprogramowania, zewnêtrznym audytorem). Odbiorcami danych bêd± tak¿e osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Pzp);
4) Administrator nie zamierza przekazywaæ Pañstwa danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej;
5) Maj± Pañstwo prawo uzyskaæ kopiê swoich danych osobowych w siedzibie administratora.
2. Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, ¿e:
1) Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane przez okres wskazany w ustawie Pzp albo w przypadku zamówieñ realizowanych
w ramach projektów (np. wspó³finansowanych
ze ¶rodków Unii Europejskiej) przez okres wskazany w wytycznych w zakresie kwalifikowalno¶ci wydatków.
2) Przys³uguje Pañstwu prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a tak¿e prawo do
wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, przy czym:
a. w przypadku obowi±zków wynikaj±cych z art. 15 ust. 1-3 RODO Zamawiaj±cy ma prawo ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±
wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazw lub daty zakoñczonego
postêpowania o udzielenie zamówienia;
b. skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz
nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
c. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia
tego postêpowania. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ma zastosowania w odniesieniu do
przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej w celu ochrony praw innej osoby fizycznej i prawnej,
lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
3) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak¿e niezbêdne do przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego. Konsekwencje niepodania danych okre¶la ustawa Pzp.
4) Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Pañstwa dane osobowe.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FUK.271.17.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Zakup i dostawê paliwa sta³ego — pelletu drzewnego, do kot³owni w Publicznej Szkole Podstawowej w Surowem i Publicznej Szko³y Podstawowej w Czarni.
2. Szczegó³owy opis realizacji przedmiotu zamówienia
Sukcesywna dostawa paliwa sta³ego — pelletu drzewnego, , posiadaj±cego certyfikat jako¶ci ENPLUS A1 lub DIN PLUS , do kot³owni w budynku szko³y Podstawowej w Czarni w ilo¶ci oko³o 36 ton oraz Szko³y Podstawowej w Surowem w ilo¶ci oko³o 24 tony
Szczegó³owy opis zamówienia
1) Sprzedawca zobowi±zany jest dostarczyæ paliwo sta³e - pellet, o nastêpuj±cych parametrach:
a) ¦rednica 6 mm ± 1,
b) d³ugo¶æ 15-25 milimetrów
c) gêsto¶æ nasypowa powy¿ej 650kg/m3
d) warto¶æ opa³owa powy¿ej 17MJ/kg,
e) wilgotno¶æ poni¿ej 10%,
f) zawarto¶æ popio³u poni¿ej 0,5%,
2). Dostawa pojazdem przystosowanym do transportu pelletu roz³adunek za pomoc± z³±cza pneumatycznego — d³ugo¶æ z³±cz± min. 20m.
3). Dostawa pelletu odbywaæ siê bêdzie ¶rodkami transportu Wykonawcy na jego koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiaj±cego. Wykonawca zobowi±zuje siê do dostarczenia oraz roz³adunku pelletu.
4). Orientacyjna ilo¶æ dostarczonego pelletu to 60 ton, która nie jest dla Zamawiaj±cego wi±¿±ca i mo¿e ulec zmniejszeniu lub zwiêkszeniu. Nie mo¿e to stanowiæ podstawy do wnoszenia przez Wykonawcê jakichkolwiek roszczeñ.
5). Wykonawca zobowi±zany jest przy ka¿dej dostawie przekazywaæ Zamawiaj±cemu certyfikat jako¶ci dostarczonego pelletu oraz dokumenty potwierdzaj±ce ilo¶æ dostarczonego pelletu.
6). Ze wzglêdu na ograniczone mo¿liwo¶ci magazynowania dostawa bêdzie odbywa³a siê partiami wed³ug potrzeb. Zamawiaj±cy szacuje, ¿e jednorazowa dostawa w trakcie trwania umowy wynosi do 20 ton (12 ton do Sp Czarnia i 8 t do Sp Surowe) Zu¿ycie w SP Czarnia jest wiêksze dopuszcza siê wiêc zasyp rêczny do magazynu przez Wykonawcê ( rêczny zasyp wynosi ok 5 ton)
7). Zamówienia na sprzeda¿, zawieraj±ce wszystkie informacje dotycz±ce danej ilo¶ci pelletu, Zamawiaj±cy z³o¿y Wykonawcy w formie pisemnej lub telefonicznej ka¿dorazowo z podaniem nazwiska osoby zamawiaj±cej.
8) Zamawiaj±cy dopuszcza dostawê pelletu w workach. Przy dostawie w workach ka¿dy worek ma byæ oznaczony odpowiednim certyfikatem. Wykonawca dostarczy pellet do wyznaczonego przez Zamawiaj±cego miejsca w³asnym transportem i na w³asny koszt oraz wy³aduje go we wskazanym miejscu w godzinach od 800 do 1500 i odbierze puste worki wraz z paletami. Wykonawca powiadomi Zamawiaj±cego o terminie dostawy w dniu poprzedzaj±cym dostawê.
(przez roz³adunek rozumie siê zasypanie magazynu pelletem i zabranie pustych worków)
9) Wykonawca zapewnia, i¿ dostarczany pellet bêdzie nale¿ytej jako¶ci i bêdzie posiada³ certyfikat DIN plus lub EN plus A1. W przypadku zastrze¿eñ zg³oszonych przez Zamawiaj±cego w zakresie wymaganych parametrów, Zamawiaj±cy zleci wykonanie badañ dostarczonego pelletu dotycz±cych spe³niania wymaganych norm jako¶ciowych. Je¿eli badania wyka¿± niespe³nienie norm jako¶ciowych, kosztami przeprowadzonych badañ Zamawiaj±cy obci±¿y Wykonawcê. Ponadto Wykonawca opró¿ni na w³asny koszt magazyn z dostarczonego nieodpowiadaj±cego wymaganiom pelletu i dostarczy nowy pellet posiadaj±cy odpowiednie parametry okre¶lone w SWZ
10).Ostateczna warto¶æ wynagrodzenia przys³uguj±cego Wykonawcy zostanie ustalona w oparciu o faktycznie zrealizowan± dostawê oraz ceny jednostkowe.
11). Zap³ata za dostarczenie ka¿dej partii pelletu bêdzie dokonywana na podstawie faktury VAT, przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w tre¶ci faktury VAT, w terminie 30 dni od daty dorêczenia prawid³owo wystawionej faktury VAT.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena
termin realizacji dostawy jednorazowej
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin realizacji dostawy jednorazowej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:- zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie:
− nale¿ycie wykona³ (zakoñczy³ tj. doprowadzi³ do wystawienia protoko³u odbioru lub równowa¿nego dokumentu), co najmniej 1 zadanie (umowê) polegaj±c± na dostawie paliwa sta³ego — pelletu drzewnego, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 20 000,00 z³ brutto wg za³±cznika nr 6
UWAGA:
Zadanie to dostawa w ramach jednej umowy.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, dokument sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
2) O¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej - za³±cznik nr 8 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie potwierdzaj±cych nale¿ycie wykonanie (zakoñczenie tj. doprowadzenie do wystawienia protoko³u odbioru lub równowa¿nego dokumentu), co najmniej 1 zadania (umowy) polegaj±c± na dostawie paliwa sta³ego - pelletu drzewnego, o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 20 000,00 z³ brutto wg za³±cznika nr 6 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
nie dotyczy5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) zobowi±zanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (je¿eli dotyczy);2) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy).
3) o¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (je¶li dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy - zgodnie z wzorem Za³±cznika nr 4 do SWZ.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, przed podpisaniem umowy o realizacjê zamówienia, zobowi±zani s± dostarczyæ Zamawiaj±cemu umowê reguluj±c± ich wspó³pracê.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. W przypadku zawarcia Umowy, Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zmiany tre¶ci Umowy w przypadku zmian wynikaj±cych z si³y wy¿szej, np. wyst±pienia zdarzenia losowego wywo³anego przez czynniki zewnêtrzne, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ z pewno¶ci±, w szczególno¶ci zagra¿aj±cego bezpo¶rednio ¿yciu lub zdrowiu ludzi lub gro¿±cego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.2. Wszelkie zmiany, o których mowa w ustêpach powy¿ej wchodz± w ¿ycie pod warunkiem zawarcia aneksu do Umowy w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
3. Zmiany umowy mog± nast±piæ na podstawie art.455 ustawy pzp.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-09-19 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 1. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego na miniPortalu. Klucz publiczny niezbêdny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpny dla Wykonawców na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-19 12:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-10-19
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pelletu drzewnego na potrzeby Zespo³u Szkolno - Przedszkolnego w ¦lesinie
- Dostawa paliwa drzewnego pellet do Domu Pomocy Spo³ecznej w £ochyñsku
- Dostawa biomasy (peletu drzewnego) do zasilania 2 kot³owni przy ul. Zielonej 40 i Pop³aciñskiej 42 w P³ocku, adm. przez MZGM-TBS Sp. z o.o. w P³ocku wraz z prowadzeniem konserwacji kot³owni
- Zakup i dostawa opa³u od 08.12. 2025r. do 31.12.2025r. na potrzeby Technikum im. gen. Józefa Hallera w Owidzu
wiêcej: Paliwa drzewne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





