eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raciąż › Remont budynku gminnego zlokalizowanego w Raciążu, ul. 11 Listopada (działka nr 881/3)



Ogłoszenie z dnia 2022-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku gminnego zlokalizowanego w Raciążu, ul. 11 Listopada
(działka nr 881/3)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RACIĄŻ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378048

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kilińskiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Raciąż

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-140

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 23 6791280

1.5.8.) Numer faksu: 23 6791275

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gbienkowska@gminaraciaz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaraciaz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminaraciaz.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont budynku gminnego zlokalizowanego w Raciążu, ul. 11 Listopada
(działka nr 881/3)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa3efe0d-eff9-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00341762

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033038/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Remont budynku administracyjnego przy ul. 11 Listopada 20

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00213374/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.6,2022.GB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont budynku gminnego zlokalizowanego w Raciążu, ul. 11 Listopada (działka nr 881/3), poprzez wykonanie, między innymi:
 prac rozbiórkowych (ścianki działowe, urządzenia sanitarne, stare tynki, ościeżnice drzwi),
 prac murarskich oraz wykucie otworów pod instalacje,
 wykonanie odcinków instalacji wewnętrznych,
 prace wykończeniowe.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - stanowiący załącznik nr 8 do SWZ.

Z uwagi na konieczność uruchomienia w części obiektu oddziału przedszkolnego przed nowym rokiem szkolnym Zamawiający wprowadza wymagania odnośnie wskazanej kolejności wykonania (etapowania) robót:

I etap obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie:
1. Piętro (poz. przedmiaru 61 - 104);
2. Klatka schodowa (poz. przedmiaru 105 – 123)
3. Remont łazienki i pom socjalnego – piętro (poz. przedmiaru 197 – 264);
Termin wykonania etapu I - do dnia 20 sierpnia 2022 r.

II etap obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie:
1. Pomieszczenie przeznaczone na spotkania z profilaktyki uzależnień
(poz. przedmiar: 1 – 27);
2. Parter (poz. przedmiaru 28 – 60);
3. Remont łazienki i pom socjalnego – parter (poz. przedmiaru: 124 – 196);
Termin wykonania etapu II - do dnia 30 września 2022 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z obowiązującym art. 255 pkt 5 Prawa Zamówień Publicznych zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
W przypadku wystąpienia ww. przesłanki unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia jest obligatoryjne.
W przedmiotowym postępowaniu, z uwagi na konieczność uruchomienia w części obiektu oddziału przedszkolnego przed nowym rokiem szkolnym, Zamawiający wprowadził w Specyfikacji Warunków Zamówienia i ogłoszeniu wymagania odnośnie wskazania kolejności wykonania (etapowania) robót ze ściśle określonym terminem wykonania:
I etapu prac – do 20 sierpnia 2022 r.
II etapu prac – do dnia 30 września 2022 r.
W trakcie postępowania żaden z wykonawców nie wniósł zapytań do dokumentów zamówienia.
W postępowaniu została złożona jedna oferta.
W dniu 12 lipca 2022 r. Zamawiający poinformował Wykonawcę o wyborze jego oferty i wyznaczył Wykonawcy termin podpisania umowy na dzień 15 lipca 2022 r.
W wyniku oceny okoliczności sprawy w tym działań i zaniechań Wykonawcy oraz informacji z dnia 20 lipca 2022 r. o braku możliwości wykonania 1 etapu w ściśle określonym terminie (w tym pozyskania ościeżnic i drzwi) Zamawiający stwierdza, że wystąpiła sytuacja w których dalsze prowadzenie postępowania jest obiektywnie niecelowe, a tym samym wypełniła się przesłanka z art. 255 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Celem postępowania było zawarcie umowy z wyłonionym w jego toku wykonawcą i wykonanie remontu części obiektu w ściśle określonym terminie, tj. do 20 sierpnia 2022 r. z uwagi na konieczność uruchomienia oddziału przedszkolnego przed nowym rokiem szkolnym i cel ten wobec zaistnienia przesłanki z art. 255 został zniweczony.
Zamawiający musiał dokonać wyboru pomiędzy unieważnieniem postępowania a indywidualnym interesem uczestnika postępowania i prowadzeniem prac remontowych w trakcie roku szkolnego, co nie gwarantuje zapewnienia bezpieczeństwa osobom korzystającym z oddziału przedszkolnego.
Zamawiający uznał, że interes publiczny polegający na przesunięciu wykonania remontu na czas możliwego zamknięcia placówki przedszkolnej i bezpieczne wykonanie remontu jest na tyle istotny, że niezbędne jest jego postawienie przed indywidualnym interesem Wykonawcy zainteresowanym uzyskaniem przedmiotowego zamówienia publicznego.
Wobec powyższego, stosownie do art. 255 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnił przedmiotowe postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269999,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 269999,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.