eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WęgorzewoUsługi transportu na wyjazdy edukacyjne dla uczestników szkół podstawowych wraz z opiekunami w ramach projektu pn. "Młodzi kreatywni"



Ogłoszenie z dnia 2025-07-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi transportu na wyjazdy edukacyjne dla uczestników szkół podstawowych wraz z opiekunami w ramach projektu pn. „Młodzi kreatywni”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Przedszkoli

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001011106

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zamkowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Węgorzewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-600

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 87 427 21 81

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zeas.wegorzewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wegorzewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://um-wegorzewo.logintrade.net/zapytania_email,199389,27efac853979e5f55c554c4acad6ce0c.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi transportu na wyjazdy edukacyjne dla uczestników szkół podstawowych wraz z opiekunami w ramach projektu pn. „Młodzi kreatywni”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-366898ca-ec0e-422a-8aa9-1b88a8835e5c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00341710

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00070445/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługi transportu na wyjazdy edukacyjne dla uczestników szkół podstawowych wraz z opiekunami w ramach projektu pn. „Młodzi kreatywni”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Młodzi kreatywni”, Nr Umowy FEWM.06.03-IZ.00-0058/24-00, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Priorytetu FEWM.06 Edukacja i kompetencje EFS+ programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00248338

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-361.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 77525,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Wyjazdy edukacyjne - Część 1, termin realizacji: 10 miesięcy, sukcesywnie, począwszy od września 2025r. do czerwca 2026r.
- Przewidywana liczba km 3037 – autokar 50 osobowy
- Przewidywana liczba km 4340 – autokar 30 osobowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 51122,61 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Wyjazdy edukacyjne - Część 2 - termin realizacji: 10 miesięcy, sukcesywnie, począwszy od września 2026r. do czerwca 2027r.
- Przewidywana liczba km 160 – autokar 50 osobowy
-Przewidywana liczba km 3650 – autokar 30 osobowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

4.5.5.) Wartość części: 26403,30 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 7 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263. Zamawiający nie może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę – w postępowaniu złożono tylko jedną ofertę, a Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w postępowniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43610,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43610,50 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 7 Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263. Zamawiający nie może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę – w postępowaniu złożono tylko jedną ofertę, a Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w postępowaniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21115,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21115,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.