Ogłoszenie z dnia 2025-07-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00248338/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi transportu na wyjazdy edukacyjne dla uczestników szkół podstawowych wraz z opiekunami w ramach projektu pn. „Młodzi kreatywni”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Przedszkoli
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001011106
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zamkowa 3
1.5.2.) Miejscowość: Węgorzewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-600
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 87 427 21 81
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zeas.wegorzewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.wegorzewo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://um-wegorzewo.logintrade.net/zapytania_email,199389,27efac853979e5f55c554c4acad6ce0c.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi transportu na wyjazdy edukacyjne dla uczestników szkół podstawowych wraz z opiekunami w ramach projektu pn. „Młodzi kreatywni”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-366898ca-ec0e-422a-8aa9-1b88a8835e5c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00341710
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00070445/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługi transportu na wyjazdy edukacyjne dla uczestników szkół podstawowych wraz z opiekunami w ramach projektu pn. „Młodzi kreatywni”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Młodzi kreatywni”, Nr Umowy FEWM.06.03-IZ.00-0058/24-00, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Priorytetu FEWM.06 Edukacja i kompetencje EFS+ programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00248338
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-361.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 77525,91 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Wyjazdy edukacyjne - Część 1, termin realizacji: 10 miesięcy, sukcesywnie, począwszy od września 2025r. do czerwca 2026r.- Przewidywana liczba km 3037 – autokar 50 osobowy
- Przewidywana liczba km 4340 – autokar 30 osobowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 51122,61 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Wyjazdy edukacyjne - Część 2 - termin realizacji: 10 miesięcy, sukcesywnie, począwszy od września 2026r. do czerwca 2027r.- Przewidywana liczba km 160 – autokar 50 osobowy
-Przewidywana liczba km 3650 – autokar 30 osobowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
4.5.5.) Wartość części: 26403,30 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 7 ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263. Zamawiający nie może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę – w postępowaniu złożono tylko jedną ofertę, a Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w postępowniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43610,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43610,50 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 7 Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263. Zamawiający nie może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę – w postępowaniu złożono tylko jedną ofertę, a Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w postępowaniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21115,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21115,00 PLN
INNE PRZETARGI Z WĘGORZEWA
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie obozu terapeutycznego dla dzieci i młodzieży umieszczonych w rodzinach zastępczych (łącznie: 5 osób w przedziale wiekowym 6-17 lat) dla PCPR w Węgorzewie.
- Usługi transportu na wyjazdy edukacyjne dla uczestników szkół podstawowych wraz z opiekunami w ramach projektu pn. "Młodzi kreatywni"
- Termomodernizacja budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie oraz zagospodarowanie terenów przyległych
więcej: przetargi w Węgorzewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Pilzno do szkół w okresie od 1 września 2025 r. do 26 czerwca 2026 r.
- Dowóz dzieci i uczniów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących Specjalnych nr 7 przy ul. Gierymskiego 7 w Gliwicach w roku szkolnym 2025/2026 (2)
- Przewóz wraz z opieką dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Gminy Bielawa do/z OREW w Dzierżoniowie, ul. Świdnicka 26 w roku szkolnym 2025/2026.
- Kompleksowa organizacja wyjazdu na Ogólnopolską Konferencję Symulacji Medycznej MedSim 2025 w Katowicach
- Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów Szkół Podstawowych z rejonu Szkoły Podstawowej Nr 2 w Pińczowie na terenie Gminy Pińczów od 01.09.2025 do 31.12.2025 w formie biletów miesięcznych
- Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów Szkół Podstawowych z rejonu Zespołu Szkół Nr 1 w Pińczowie na terenie Gminy Pińczów od 01.09.2025 r do 31.12.2025 r w formie biletów miesięcznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.