eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › DOSTAWA TRZECH FABRYCZNIE NOWYCH HYBRYDOWYCH SAMOCHODÓW OSOBOWYCH DLA SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - INSTYTUTU MECHANIZACJI BUDOWNICTWA I GÓRNICTWA SKALNEGO



Ogłoszenie z dnia 2021-12-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA TRZECH FABRYCZNIE NOWYCH HYBRYDOWYCH SAMOCHODÓW OSOBOWYCH DLA SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - INSTYTUTU MECHANIZACJI BUDOWNICTWA I GÓRNICTWA SKALNEGO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387096477

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Racjonalizacji 6/8

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-673

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 8539728

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@imbigs.lukasiewicz.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.imbigs.lukasiewicz.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/imbigs

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Instytut badawczy w zakresie mechanizacji budownictwa, górnictwa skalnego i ochrony środowiska

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Umowy ramowej

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA TRZECH FABRYCZNIE NOWYCH HYBRYDOWYCH SAMOCHODÓW OSOBOWYCH DLA SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ - INSTYTUTU MECHANIZACJI BUDOWNICTWA I GÓRNICTWA SKALNEGO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-344c4853-22a7-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00341599

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00200269/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: FZ-240-01/2021

4.3.2.) Szacunkowa maksymalna wartość umowy ramowej (bez VAT): 225000

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa trzech fabrycznie nowych hybrydowych samochodów osobowych dla Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego spełniających warunki wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, zwanego dalej „OPZ”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 12.10.2021 r. , na skutek pytań Wykonawców, Zamawiający zmienił opis przedmiotu zamówienia, który jednocześnie wymusił konieczność przesunięcia terminu składania i otwarcia ofert z dnia 12.10.2021 r. na dzień 15.10.2021 r.
Czas ten zgodnie z ustawą Pzp, był niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach Wykonawców oraz zachowania odpowiedniego terminu umieszczenia wyjaśnień i zmian do ogłoszenia działając na podstawie art. 284 ust. 2. Tym samym, Zamawiający został również zobligowany do zmiany terminów składania i otwarcia ofert, podanych do publicznej wiadomości w ogłoszeniu o zamówieniu poprzez zamieszczenia ogłoszenia o zmianie ogłoszenia. Na skutek problemów technicznych platformy, znajdującej się pod adresem: www.e-zamowienia.gov.pl ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nie zostało prawidłowo opublikowane. Zamawiający zamiast ogłoszenia o zmianie ogłoszenia otrzymał jedynie zmienioną wersję ogłoszenia o zamówieniu w wersji pdf. Jednak zmiany nie dokonano w systemie i nadal widnieje termin składania ofert 12.10.2021 r.
Pomimo, iż Zamawiający dokonał modyfikacji ogłoszenia za pośrednictwem funkcji „Zmień ogłoszenie”, do chwili obecnej, ogłoszenie o zmianie ogłoszenia nie jest możliwe do odczytania i odnalezienia w Biuletynie Zamówień Publicznych. W związku z błędnym działaniem niniejszej platformy dokonana przez Zamawiającego zmiana nie może zostać potraktowana jako skuteczna i wiążąca dla Wykonawców, gdyż termin składania i otwarcia ofert, który Zamawiający był zobowiązany przesunąć nie jest widoczny dla potencjalnych Wykonawców. Zaistniała sytuacja była parokrotnie zgłaszana zarówno telefonicznie jak i również elektronicznie poprzez dostępną na platformie funkcję „zgłoś problem”.
W związku z zakończonym terminem składania ofert, a jego nieskutecznym przesunięciem na późniejszą datę, Zamawiający zmuszony jest do unieważnienia postępowania. Jednocześnie Zamawiający informuję, że złożone oferty na platformie zakupowej Zamawiającego nie zostały otwarte i pozostały zaszyfrowane.
W załączeniu jako dowód zaistniałej sytuacji, niezawinionej ze strony Zamawiającego, zaprezentowane zostały zrzuty ekranu i korespondencja
z działem technicznym portalu e-zamówienia, jak również ogłoszenie o zamówieniu ze zmienionym terminem, zamiast otrzymania ogłoszenia o zmianie ogłoszenia.
W związku z powyższym przedmiotowe postępowanie prowadzone w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zwaną dalej ustawą Pzp zostało unieważnione w całości na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp, ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.