eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piasek"WYCINKA I PIELĘGNOWANIE DRZEW WYMAGAJĄCYCH SPRZĘTU SPECJALISTYCZNEGO NA TERENIE NADLEŚNICTWA KOBIÓR W ROKU 2025"



Ogłoszenie z dnia 2025-07-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„WYCINKA I PIELĘGNOWANIE DRZEW WYMAGAJĄCYCH SPRZĘTU SPECJALISTYCZNEGO NA TERENIE NADLEŚNICTWA KOBIÓR W ROKU 2025”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Panstwa Państwowe Gospodarstwo Leśne "Lasy Państwowe" - Nadleśnictwo Kobiór

1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Kobiór

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272536267

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Katowicka 141

1.5.2.) Miejscowość: Piasek

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-211

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48322188181

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kobior@katowice.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kobior.katowice.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://josephine.proebiz.com/pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„WYCINKA I PIELĘGNOWANIE DRZEW WYMAGAJĄCYCH SPRZĘTU SPECJALISTYCZNEGO NA TERENIE NADLEŚNICTWA KOBIÓR W ROKU 2025”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d4cd334-8673-4ae2-93fa-ab31a4751845

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00341563

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00279448

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.4.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 248500 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – wycinka i pielęgnowanie drzew wymagających sprzętu specjalistycznego na terenie leśnictw Branica, Gostyń, Królówka– ilość planowana to 19 sztuk (18 szt. wycinka, 1 szt. pielęgnowanie)

4.5.3.) Główny kod CPV: 77200000-2 - Usługi leśnictwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77210000-5 - Usługi pozyskiwania drewna

77211000-2 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna

77211100-3 - Usługi cięcia drewna

77211200-4 - Transport dłużyc na terenie lasów

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

4.5.5.) Wartość części: 13300 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - wycinka i pielęgnowanie drzew wymagających sprzętu specjalistycznego na terenie leśnictwa Czarków – ilość planowana to 67 sztuk (25 szt. pielęgnacja, 42 szt. wycinka)

4.5.3.) Główny kod CPV: 77200000-2 - Usługi leśnictwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77210000-5 - Usługi pozyskiwania drewna

77211000-2 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna

77211100-3 - Usługi cięcia drewna

77211200-4 - Transport dłużyc na terenie lasów

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

4.5.5.) Wartość części: 46900 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III- wycinka i pielęgnowanie drzew wymagających sprzętu specjalistycznego na terenie leśnictwa Międzyrzecze – ilość planowana to 34 sztuk (33 szt. pielęgnowanie, 1 wycinka)

4.5.3.) Główny kod CPV: 77200000-2 - Usługi leśnictwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77210000-5 - Usługi pozyskiwania drewna

77211000-2 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna

77211100-3 - Usługi cięcia drewna

77211200-4 - Transport dłużyc na terenie lasów

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

4.5.5.) Wartość części: 23800 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV - wycinka i pielęgnowanie drzew wymagających sprzętu specjalistycznego na terenie leśnictwa Mokre – ilość planowana to 87 sztuk (1 szt. pielęgnacja, 86 szt. wycinka)

4.5.3.) Główny kod CPV: 77200000-2 - Usługi leśnictwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77210000-5 - Usługi pozyskiwania drewna

77211100-3 - Usługi cięcia drewna

77211200-4 - Transport dłużyc na terenie lasów

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

77211000-2 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna

4.5.5.) Wartość części: 60900 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V - wycinka i pielęgnowanie drzew wymagających sprzętu specjalistycznego na terenie leśnictwa Mościska – ilość planowana to 73 sztuk ( 1szt. pielęgnacja, 72 szt. wycinka)

4.5.3.) Główny kod CPV: 77200000-2 - Usługi leśnictwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77210000-5 - Usługi pozyskiwania drewna

77211000-2 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna

77211100-3 - Usługi cięcia drewna

77211200-4 - Transport dłużyc na terenie lasów

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

4.5.5.) Wartość części: 51100 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI - wycinka i pielęgnowanie drzew wymagających sprzętu specjalistycznego na terenie leśnictwa Promnice – ilość planowana to 42 sztuk (24 szt. pielęgnacja, 18 szt. wycinka)

4.5.3.) Główny kod CPV: 77200000-2 - Usługi leśnictwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77210000-5 - Usługi pozyskiwania drewna

77211100-3 - Usługi cięcia drewna

77211000-2 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna

77211200-4 - Transport dłużyc na terenie lasów

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

4.5.5.) Wartość części: 29400 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VII - wycinka i pielęgnowanie drzew wymagających sprzętu specjalistycznego na terenie leśnictw Świerczyniec, Wyry, Żwaków – ilość planowana to 33 sztuk (20 szt. pielęgnacja, 13 szt. wycinka)

4.5.3.) Główny kod CPV: 77200000-2 - Usługi leśnictwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77210000-5 - Usługi pozyskiwania drewna

77211000-2 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna

77211100-3 - Usługi cięcia drewna

77211200-4 - Transport dłużyc na terenie lasów

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

4.5.5.) Wartość części: 23100 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12004,2 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27874,8 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12004,2 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Marcin Mysliwiec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541535839

7.3.3) Ulica: u. Klonowa 7

7.3.4) Miejscowość: Gostyń

7.3.5) Kod pocztowy: 43-176

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12004,2 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-07-21 do 2025-08-21

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43054,2 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84380,4 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43054,2 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Macin Myśliwiec,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541535839

7.3.3) Ulica: ul. Klonowa 7

7.3.4) Miejscowość: Gostyń

7.3.5) Kod pocztowy: 43-176

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43054,2 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-07-21 do 2025-08-21

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21599,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29656,8 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21599,73 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU AMMA Góra Łukasz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6322006069

7.3.3) Ulica: Zapolskiej 15A

7.3.4) Miejscowość: Jaworzno

7.3.5) Kod pocztowy: 43-600

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21599,73 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-07-23 do 2025-08-22

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54027 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129956,4 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54027 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Marcin Myśliwiec

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7541535839

7.3.3) Ulica: Klonowa 7

7.3.4) Miejscowość: Gostyń

7.3.5) Kod pocztowy: 43-176

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54027 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-07-21 do 2025-08-21

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25617,6 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108939,6 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25617,6 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polska Flora Katowice sp z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6343019410

7.3.3) Ulica: ul. Ujastek 5b/10

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-752

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25617,6 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-07-21 do 2025-08-21

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14612,4 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47498,4 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14612,4 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polska Flora Katowice sp z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6343019410

7.3.3) Ulica: ul. Ujastek

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-752

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14612,4 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-07-21 do 2025-08-21

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11475 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36579,6 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11475 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polska Flora Katowice sp z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6343019410

7.3.3) Ulica: ul. Ujastek 5b/10

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-752

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11475 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-07-21 do 2025-08-21

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Przewidziano opcji w wysokości 30% wartości przedmiotu umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.