eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Modernizacja placu zabaw i budowa boiska przy ul. Opalin - etap I



Ogłoszenie z dnia 2022-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja placu zabaw i budowa boiska przy ul. Opalin – etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000041

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: S. Żeromskiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-882

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 224434817

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bielany.zamowienia@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja placu zabaw i budowa boiska przy ul. Opalin – etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-359de3c2-0802-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00341517

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015417/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Modernizacja placu zabaw i budowa boiska przy ul.Opalin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00270238/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-III-WZP.271.16.2022.AGO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 384895,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Przedmiotem zamówienia jest m.in. budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z podbudową. Na boisku należy zamontować
następujące urządzenia: kosz do koszykówki – 2 szt., słupki do montażu siatki – 2 szt. wraz z siatką- 1 szt., bramka do piłki
nożnej – 2 szt. ponadto należy: wymienić ogrodzenie z podmurówką systemową -174 m, zamontować prostokątny stół do
tenisa- szt.1, zamontować okrągły stół do tenisa szt.1 –zgodnie z projektem budowlanym opracowanym przez firmę
projektową LS – PROJECT- Maciej Sikorski w zakresie budowy boiska i montażu ww. elementów wraz z ogrodzeniem.
Teren objęty niniejszym zamówieniem zlokalizowany jest przy ul. Opalin w Warszawie na dz. ew. nr 23/2 z obrębu 7-12-09
2. Opis boiska wielofunkcyjnego:
Boisko wielofunkcyjne z systemem nawierzchni syntetycznej, w skład którego wchodzi:
1. Mata elastyczna (tzw. shockpad), typu e-layer , układany metodą in-situ na boisku. Nie dopuszcza się stosowania maty
prefabrykowanej,
2. Trawa syntetyczna wraz z wklejonymi liniami boiska,
3. Wypełnienie systemu nawierzchni z trawy syntetycznej w ilości zgodnej z badaniem specjalistycznego, akredytowanego
przez FIFA laboratorium (np. Labosport, Sportslabs lub ISA-Sport) w skład którego wchodzi piasek kwarcowy i korek
naturalny).
3. Mata elastyczna (tzw. Shockpad), powinien posiadać minimalne parametry:
1. Typ : e-layer wykonany metodą in-situ poprzez mieszankę granulatu gumowego SBR i lepiszcza poliuretanowego. Nie
dopuszcza się zastosowania maty prefabrykowanej.
2. Grubość – min. 25 mm
3. Redukcja siły – min. 56%
4. Wytrzymałość na rozciąganie :
a) Wartość przed i po starzeniu – min. 0,16 MPa
b) Niezmienność podczas eksploatacji (wartość po starzeniu/do wartości przed starzeniem - 100%
4. Trawa syntetyczna powinna mieć wklejone linie boiska wielofunkcynego i posiadać następujące parametry:
1. Metoda produkcji : tuftowana
2. Podkład : poliuretanowy, nie dopuszcza się lateksu
3. Ciężar całkowity nawierzchni na m2 – max. 2.200 g
4. Rodzaj włókna – włókno monofilowe (100%), teksturowane, kręcone (rodzaj włókna bezwzględnie musi być potwierdzony
przez niezależne laboratorium)
5. Grubość włókna – min. 250 µm
6. Ilość pęczków na m2 – min. 13 000
7. Ilość włókien na m2 – min. 107 000
8. Skład włókna : 100% polietylen(PE),
9. Wysokość włókna: min 30 mm, max. 40 mm
10. Ciężar włókna (dtex) – min. 8 000
11. Kolor – dwa odcienie zielonego w jednym pęczku
12. Przepuszczalność wody dla kompletnego systemu – min. 1 000 mm/h
13. Wytrzymałość na wyrywanie pęczków trawy po starzeniu – min. 45 N
14. Wytrzymałość łączenia klejonego między brytami po starzeniu – min. 130 N/100mm
5. Wypełnienie systemu nawierzchni syntetycznej w ilości zgodnej z badaniem specjalistycznego, akredytowanego przez
FIFA laboratorium (np. Labosport, Sports Labs lub ISA-Sport) w skład którego wchodzi piasek kwarcowy i korek naturalny)
6. Klauzule społeczne.
Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie
stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
Stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia (pod pojęciem „zatrudnionych”
należy rozumieć nowo zatrudnionych jak również już zatrudnionych pracowników) przez WYKONAWCĘ lub
PODWYKONAWCĘ do realizacji niniejszego zamówienia osób na podstawie stosunku pracy, w sposób określony w art. 22
par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeksu Pracy (Dz. U. 2019 poz. 1040 z późn. zm.) do wykonywania n/w
czynności:
a) prace rozbiórkowe,
b) roboty montażowe,
c) układanie nawierzchni z trawy syntetycznej.
Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez
Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte
zostały w projektowanych postanowieniach umowy – stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
7. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA określa:
a) projektowane postanowienia umowy – stanowiące załącznik nr 4 do SWZ;
b) Projekt budowlany wraz z załącznikami– stanowiący załącznik nr 9a do SWZ;
c) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – stanowiące załącznik nr 9b do SWZ;
d) Przedmiar robót – stanowiące załącznik nr 9c do SWZ;
Zamawiający wymaga, aby montowane materiały były fabrycznie nowe, spełniały wymagania wynikające z przepisów
bezpieczeństwa i higieny pracy oraz spełniały normy właściwe dla danego asortymentu, ze szczególnym uwzględnieniem
norm bezpieczeństwa i obowiązujących przepisów oraz wymagań.
UWAGA: Powyższa dokumentacja może być wykorzystana tylko do celów zamówienia publicznego.
Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia tj. dokumentacji projektowej odniósł się do norm. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje rozwiązanie nieodpowiadające wprost normom referencyjnym opisanym w ww. dokumentacji
proejktowej, wówczas na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia w ofercie, w szczególności za pomocą
przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art.104-107 ustawy PZP, że proponowane rozwiązania w
równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku dokumenty
przedmiotowe, o których mowa w Części IV - pkt 18.2.4. SWZ Wykonawca składa wraz z ofertą.
8. Gwarancja i rękojmia.
Zamawiający wymaga 36 miesięcy gwarancji i rękojmi za wady na roboty budowlane, zamontowane urządzenia i
nawierzchnię boiska wraz z podbudową, liczoną od daty odbioru ostatecznego robót. Zgodnie z kryterium oceny ofert
Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji i rękojmi za wady.
9. Termin realizacji zamówienia.
Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie max. 12 tygodni (tj. 84 dni) od dnia
podpisania umowy, przy jednoczesnym zastrzeżeniu, iż jest to maksymalny termin zakończenia realizacji przedmiotu
zamówienia określony przez Zamawiającego, a termin ten stanowi przedmiot kryterium oceny ofert i może być przez
Wykonawcę skrócony na zasadach określonych w Części V SWZ pkt 27.4 SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 466170,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 466170,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 466170,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAOBAB BRANDYS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182210398

7.3.3) Ulica: ul. Swarzewska 50 lok. 2

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-821

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 466170,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-20

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.