Ogłoszenie z dnia 2022-08-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00270238/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-21
- 2022/BZP 00341517/01 - Wynik z dnia 2022-09-09
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja placu zabaw i budowa boiska przy ul. Opalin – etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000041
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: S. Żeromskiego 29
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 01-882
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.7.) Numer telefonu: 224434817
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: bielany.zamowienia@um.warszawa.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00290603
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-08-03
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00270238/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Przedmiotem zamówienia jest m.in. budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z podbudową. Na boisku należy zamontować następujące urządzenia: kosz do koszykówki – 2 szt., słupki do montażu siatki – 2 szt. wraz z siatką- 1 szt., bramka do piłki nożnej – 2 szt. ponadto należy: wymienić ogrodzenie z podmurówką systemową -174 m, zamontować prostokątny stół do tenisa- szt.1, zamontować okrągły stół do tenisa szt.1 –zgodnie z projektem budowlanym opracowanym przez firmę projektową LS – PROJECT- Maciej Sikorski w zakresie budowy boiska i montażu ww. elementów wraz z ogrodzeniem.
Teren objęty niniejszym zamówieniem zlokalizowany jest przy ul. Opalin w Warszawie na dz. ew. nr 23/2 z obrębu 7-12-09
2. Opis boiska wielofunkcyjnego:
Boisko wielofunkcyjne z systemem nawierzchni syntetycznej, w skład którego wchodzi:
1. Mata elastyczna (tzw. shockpad), typu e-layer , układany metodą in-situ na boisku. Nie dopuszcza się stosowania maty prefabrykowanej,
2. Trawa syntetyczna wraz z wklejonymi liniami boiska,
3. Wypełnienie systemu nawierzchni z trawy syntetycznej w ilości zgodnej z badaniem specjalistycznego, akredytowanego przez FIFA laboratorium (np. Labosport, Sportslabs lub ISA-Sport) w skład którego wchodzi piasek kwarcowy i korek naturalny).
3. Mata elastyczna (tzw. Shockpad), powinien posiadać minimalne parametry:
1. Typ : e-layer wykonany metodą in-situ poprzez mieszankę granulatu gumowego SBR i lepiszcza poliuretanowego. Nie dopuszcza się zastosowania maty prefabrykowanej.
2. Grubość – min. 25 mm
3. Redukcja siły – min. 56%
4. Wytrzymałość na rozciąganie :
a) Wartość przed i po starzeniu – min. 0,16 MPa
b) Niezmienność podczas eksploatacji (wartość po starzeniu/do wartości przed starzeniem - 100%
4. Trawa syntetyczna powinna mieć wklejone linie boiska wielofunkcynego i posiadać następujące parametry:
1. Metoda produkcji : tuftowana
2. Podkład : poliuretanowy, nie dopuszcza się lateksu
3. Ciężar całkowity nawierzchni na m2 – max. 2.200 g
4. Rodzaj włókna – włókno monofilowe (100%), teksturowane, kręcone (rodzaj włókna bezwzględnie musi być potwierdzony przez niezależne laboratorium)
5. Grubość włókna – min. 250 µm
6. Ilość pęczków na m2 – min. 18 000
7. Ilość włókien na m2 – min. 130 000
8. Skład włókna : 100% polietylen(PE),
9. Wysokość włókna: min 40 mm, max. 50 mm
10. Ciężar włókna (dtex) – min. 11 000
11. Kolor – dwa odcienie zielonego w jednym pęczku
12. Przepuszczalność wody dla kompletnego systemu – min. 1 000 mm/h
13. Wytrzymałość na wyrywanie pęczków trawy po starzeniu – min. 45 N
14. Wytrzymałość łączenia klejonego między brytami po starzeniu – min. 130 N/100mm
5. Wypełnienie systemu nawierzchni syntetycznej w ilości zgodnej z badaniem specjalistycznego, akredytowanego przez FIFA laboratorium (np. Labosport, Sports Labs lub ISA-Sport) w skład którego wchodzi piasek kwarcowy i korek naturalny)
6. Klauzule społeczne.
Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
Stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia (pod pojęciem „zatrudnionych” należy rozumieć nowo zatrudnionych jak również już zatrudnionych pracowników) przez WYKONAWCĘ lub PODWYKONAWCĘ do realizacji niniejszego zamówienia osób na podstawie stosunku pracy, w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeksu Pracy (Dz. U. 2019 poz. 1040 z późn. zm.) do wykonywania n/w czynności:
a) prace rozbiórkowe,
b) roboty montażowe,
c) układanie nawierzchni z trawy syntetycznej.
Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy – stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
7. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA określa:
a) projektowane postanowienia umowy – stanowiące załącznik nr 4 do SWZ;
b) Projekt budowlany wraz z załacznikami– stanowiący załącznik nr 9a do SWZ;
c) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – stanowiące załącznik nr 9b do SWZ;
d) Przedmiar robót – stanowiące załącznik nr 9c do SWZ;
Zamawiający wymaga, aby montowane materiały były fabrycznie nowe, spełniały wymagania wynikające z przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz spełniały normy właściwe dla danego asortymentu, ze szczególnym uwzględnieniem norm bezpieczeństwa i obowiązujących przepisów oraz wymagań.
UWAGA: Powyższa dokumentacja może być wykorzystana tylko do celów zamówienia publicznego.
Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia tj. dokumentacji projektowej odniósł się do norm. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje rozwiązanie nieodpowiadające wprost normom referencyjnym opisanym w ww. dokumentacji proejktowej, wówczas na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art.104-107 ustawy PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku dokumenty przedmiotowe, o których mowa w Części IV - pkt 18.2.4. SWZ Wykonawca składa wraz z ofertą.
8. Gwarancja i rękojmia.
Zamawiający wymaga 36 miesięcy gwarancji i rękojmi za wady na roboty budowlane, zamontowane urządzenia i nawierzchnię boiska wraz z podbudową, liczoną od daty odbioru ostatecznego robót. Zgodnie z kryterium oceny ofert Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji i rękojmi za wady.
9. Termin realizacji zamówienia.
Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie max. 12 tygodni (tj. 84 dni) od dnia podpisania umowy, przy jednoczesnym zastrzeżeniu, iż jest to maksymalny termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia określony przez Zamawiającego, a termin ten stanowi przedmiot kryterium oceny ofert i może być przez Wykonawcę skrócony na zasadach określonych w Części V SWZ pkt 27.4 SWZ
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Przedmiotem zamówienia jest m.in. budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z podbudową. Na boisku należy zamontować następujące urządzenia: kosz do koszykówki – 2 szt., słupki do montażu siatki – 2 szt. wraz z siatką- 1 szt., bramka do piłki nożnej – 2 szt. ponadto należy: wymienić ogrodzenie z podmurówką systemową -174 m, zamontować prostokątny stół do tenisa- szt.1, zamontować okrągły stół do tenisa szt.1 –zgodnie z projektem budowlanym opracowanym przez firmę projektową LS – PROJECT- Maciej Sikorski w zakresie budowy boiska i montażu ww. elementów wraz z ogrodzeniem.
Teren objęty niniejszym zamówieniem zlokalizowany jest przy ul. Opalin w Warszawie na dz. ew. nr 23/2 z obrębu 7-12-09
2. Opis boiska wielofunkcyjnego:
Boisko wielofunkcyjne z systemem nawierzchni syntetycznej, w skład którego wchodzi:
1. Mata elastyczna (tzw. shockpad), typu e-layer , układany metodą in-situ na boisku. Nie dopuszcza się stosowania maty prefabrykowanej,
2. Trawa syntetyczna wraz z wklejonymi liniami boiska,
3. Wypełnienie systemu nawierzchni z trawy syntetycznej w ilości zgodnej z badaniem specjalistycznego, akredytowanego przez FIFA laboratorium (np. Labosport, Sportslabs lub ISA-Sport) w skład którego wchodzi piasek kwarcowy i korek naturalny).
3. Mata elastyczna (tzw. Shockpad), powinien posiadać minimalne parametry:
1. Typ : e-layer wykonany metodą in-situ poprzez mieszankę granulatu gumowego SBR i lepiszcza poliuretanowego. Nie dopuszcza się zastosowania maty prefabrykowanej.
2. Grubość – min. 25 mm
3. Redukcja siły – min. 56%
4. Wytrzymałość na rozciąganie :
a) Wartość przed i po starzeniu – min. 0,16 MPa
b) Niezmienność podczas eksploatacji (wartość po starzeniu/do wartości przed starzeniem - 100%
4. Trawa syntetyczna powinna mieć wklejone linie boiska wielofunkcynego i posiadać następujące parametry:
1. Metoda produkcji : tuftowana
2. Podkład : poliuretanowy, nie dopuszcza się lateksu
3. Ciężar całkowity nawierzchni na m2 – max. 2.200 g
4. Rodzaj włókna – włókno monofilowe (100%), teksturowane, kręcone (rodzaj włókna bezwzględnie musi być potwierdzony przez niezależne laboratorium)
5. Grubość włókna – min. 250 µm
6. Ilość pęczków na m2 – min. 13 000
7. Ilość włókien na m2 – min. 107 000
8. Skład włókna : 100% polietylen(PE),
9. Wysokość włókna: min 30 mm, max. 40 mm
10. Ciężar włókna (dtex) – min. 8 000
11. Kolor – dwa odcienie zielonego w jednym pęczku
12. Przepuszczalność wody dla kompletnego systemu – min. 1 000 mm/h
13. Wytrzymałość na wyrywanie pęczków trawy po starzeniu – min. 45 N
14. Wytrzymałość łączenia klejonego między brytami po starzeniu – min. 130 N/100mm
5. Wypełnienie systemu nawierzchni syntetycznej w ilości zgodnej z badaniem specjalistycznego, akredytowanego przez FIFA laboratorium (np. Labosport, Sports Labs lub ISA-Sport) w skład którego wchodzi piasek kwarcowy i korek naturalny)
6. Klauzule społeczne.
Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
Stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia (pod pojęciem „zatrudnionych” należy rozumieć nowo zatrudnionych jak również już zatrudnionych pracowników) przez WYKONAWCĘ lub PODWYKONAWCĘ do realizacji niniejszego zamówienia osób na podstawie stosunku pracy, w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeksu Pracy (Dz. U. 2019 poz. 1040 z późn. zm.) do wykonywania n/w czynności:
a) prace rozbiórkowe,
b) roboty montażowe,
c) układanie nawierzchni z trawy syntetycznej.
Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy – stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
7. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA określa:
a) projektowane postanowienia umowy – stanowiące załącznik nr 4 do SWZ;
b) Projekt budowlany wraz z załącznikami– stanowiący załącznik nr 9a do SWZ;
c) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – stanowiące załącznik nr 9b do SWZ;
d) Przedmiar robót – stanowiące załącznik nr 9c do SWZ;
Zamawiający wymaga, aby montowane materiały były fabrycznie nowe, spełniały wymagania wynikające z przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz spełniały normy właściwe dla danego asortymentu, ze szczególnym uwzględnieniem norm bezpieczeństwa i obowiązujących przepisów oraz wymagań.
UWAGA: Powyższa dokumentacja może być wykorzystana tylko do celów zamówienia publicznego.
Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia tj. dokumentacji projektowej odniósł się do norm. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje rozwiązanie nieodpowiadające wprost normom referencyjnym opisanym w ww. dokumentacji projektowej, wówczas na Wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art.104-107 ustawy PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku dokumenty przedmiotowe, o których mowa w Części IV - pkt 18.2.4. SWZ Wykonawca składa wraz z ofertą.
8. Gwarancja i rękojmia.
Zamawiający wymaga 36 miesięcy gwarancji i rękojmi za wady na roboty budowlane, zamontowane urządzenia i nawierzchnię boiska wraz z podbudową, liczoną od daty odbioru ostatecznego robót. Zgodnie z kryterium oceny ofert Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji i rękojmi za wady.
9. Termin realizacji zamówienia.
Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie max. 12 tygodni (tj. 84 dni) od dnia podpisania umowy, przy jednoczesnym zastrzeżeniu, iż jest to maksymalny termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia określony przez Zamawiającego, a termin ten stanowi przedmiot kryterium oceny ofert i może być przez Wykonawcę skrócony na zasadach określonych w Części V SWZ pkt 27.4 SWZ
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Przedmiotowe środki dowodowe:
1. Raport z badań laboratoryjnych przeprowadzony przez certyfikowane laboratorium dla systemu sztucznej trawy (mata elastyczna + sztuczna trawa + wypełnienie korkowe) potwierdzający zgodność z normą PN-EN 15330-1:2013 lub równoważną wraz z potwierdzeniem wymaganych parametrów technicznych określonych w pkt 6.4 SWZ.
2. Karty techniczne potwierdzone przez producenta dla oferowanych składników systemu nawierzchni syntetycznej tj.: maty elastycznej typu e-layer, trawy syntetycznej oraz wypełnienia.
3. Dokument potwierdzający posiadanie przez producenta statusu FIFA PREFERRED PRODUCER (FPP) lub FIFA LICENCEE PRODUCER (FLP).
UWAGA:
Ze złożonych przedmiotowych środków dowodowych określonych w pkt 18.2.1-18.2.3 SWZ musi łącznie wynikać spełnienie wszystkich parametrów określonych w pkt 6.3 SWZ, 6.4 SWZ oraz 6.5 SWZ dla zaoferowanego systemu sztucznej trawy.
4. W przypadku gdy Wykonawca oferuje rozwiązania nieodpowiadające wprost normom referencyjnym opisanym w dokumentacji projektowej, stanowiącej załączniki nr 9a-9c SWZ - Zamawiający wymaga udowodnienia w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art.104-107 ustawy PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
UWAGA!
W Formularzu oferty (o którym mowa w pkt 18.1. lit a) SWZ) w systemie Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę – czy oferuje rozwiązania nieodpowiadające wprost normom referencyjnym opisanym w dokumentacji projektowej.
18.2.5. Dokumenty określone w pkt 18.2 SWZ - podlegają uzupełnieniu.
Po zmianie:
1. Raport z badań laboratoryjnych przeprowadzony przez certyfikowane laboratorium dla systemu sztucznej trawy (mata elastyczna + sztuczna trawa + wypełnienie korkowe) potwierdzający zgodność z normą PN-EN 15330-1:2013 lub równoważną wraz z potwierdzeniem wymaganych parametrów technicznych.
2. Raport z badań laboratoryjnych przeprowadzony przez certyfikowane laboratorium dla podkładu elastycznego EL potwierdzający zgodność z normą PN-EN 15330-1:2013 lub równoważną oraz potwierdzający parametry.
3. Karty techniczne potwierdzone przez producenta dla oferowanych składników systemu nawierzchni syntetycznej tj.: maty elastycznej typu e-layer, trawy syntetycznej oraz wypełnienia.
4. Dokument potwierdzający posiadanie przez producenta statusu FIFA PREFERRED PRODUCER (FPP) lub FIFA LICENCEE PRODUCER (FLP).
UWAGA:
Ze złożonych przedmiotowych środków dowodowych określonych w sekcji V.5.8 pkt 1-4. Ogłoszenia musi łącznie wynikać spełnienie wszystkich parametrów określonych w pkt 6.3 SWZ, 6.4 SWZ oraz 6.5 SWZ dla zaoferowanego systemu sztucznej trawy.
4. W przypadku gdy Wykonawca oferuje rozwiązania nieodpowiadające wprost normom referencyjnym opisanym w dokumentacji projektowej, stanowiącej załączniki nr 9a-9c SWZ - Zamawiający wymaga udowodnienia w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art.104-107 ustawy PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
UWAGA!
W Formularzu oferty (o którym mowa w pkt 18.1. lit a) SWZ) w systemie Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę – czy oferuje rozwiązania nieodpowiadające wprost normom referencyjnym opisanym w dokumentacji projektowej.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
Przedmiotowe środki dowodowe:
1. Raport z badań laboratoryjnych przeprowadzony przez certyfikowane laboratorium dla systemu sztucznej trawy (mata elastyczna + sztuczna trawa + wypełnienie korkowe) potwierdzający zgodność z normą PN-EN 15330-1:2013 lub równoważną wraz z potwierdzeniem wymaganych parametrów technicznych określonych w pkt 6.4 SWZ.
2. Karty techniczne potwierdzone przez producenta dla oferowanych składników systemu nawierzchni syntetycznej tj.: maty elastycznej typu e-layer, trawy syntetycznej oraz wypełnienia.
3. Dokument potwierdzający posiadanie przez producenta statusu FIFA PREFERRED PRODUCER (FPP) lub FIFA LICENCEE PRODUCER (FLP).
4. Dokumenty, o których mowa w art.104-107 ustawy PZP, potwierdzające że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Po zmianie:
Przedmiotowe środki dowodowe:
1. Raport z badań laboratoryjnych przeprowadzony przez certyfikowane laboratorium dla systemu sztucznej trawy (mata elastyczna + sztuczna trawa + wypełnienie korkowe) potwierdzający zgodność z normą PN-EN 15330-1:2013 lub równoważną wraz z potwierdzeniem wymaganych parametrów technicznych.
2. Raport z badań laboratoryjnych przeprowadzony przez certyfikowane laboratorium dla podkładu elastycznego EL potwierdzający zgodność z normą PN-EN 15330-1:2013 lub równoważną oraz potwierdzający parametry.
3. Karty techniczne potwierdzone przez producenta dla oferowanych składników systemu nawierzchni syntetycznej tj.: maty elastycznej typu e-layer, trawy syntetycznej oraz wypełnienia.
4. Dokument potwierdzający posiadanie przez producenta statusu FIFA PREFERRED PRODUCER (FPP) lub FIFA LICENCEE PRODUCER (FLP).
5. W przypadku gdy Wykonawca oferuje rozwiązania nieodpowiadające wprost normom referencyjnym opisanym w dokumentacji projektowej, stanowiącej załączniki nr 9a-9c SWZ - Zamawiający wymaga udowodnienia w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art.104-107 ustawy PZP, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-08-05 10:00
Po zmianie:
2022-08-10 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-08-05 10:30
Po zmianie:
2022-08-10 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-09-03
Po zmianie:
2022-09-08
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Odbudowa stawu do retencjonowania wody napełnianego wodami opadowymi i gruntowymi w miejscowości Goszczyn"
- "Modernizacja boiska piłkarskiego przy Liceum Ogólnokształcącym w Poddębicach"
- Budowa boisk sportowych przy SP6 i przy SP5 oraz placu zabaw przy SP6 w miejscowości Chrzanów.
- Plac zabaw na Skwerze Kolbego Rydla/Tatrzańska
- Zagospodarowanie terenu Szkoły Podstawowej nr 5 im. Ks. Jana Twardowskiego w Biłgoraju z uwzględnieniem rozwoju zielonej i zielono-niebieskiej infrastruktury
- "Modernizacja dziedzińca przy III Liceum Ogólnokształcącym w Lesznie, pl. Kościuszki 5 (Etap II)"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.