Ogłoszenie z dnia 2025-07-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00302469/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług prowadzenia zajęć grupowych w ramach sekcji zdrowie, edukacyjnej i manualnej w okresie od 01.07.2025 r. do 30.06.2027 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MARKOWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581809
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1399
1.5.2.) Miejscowość: Markowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-120
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 172265352
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@markowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.markowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugmarkowa.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług prowadzenia zajęć grupowych w ramach sekcji zdrowie, edukacyjnej i manualnej w okresie od 01.07.2025 r. do 30.06.2027 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fad62495-739a-4c89-a350-8f9319225101
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00341503
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00062641/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Realizacja usług w Klubie Samopomocy w Tarnawce: zajęcia grupowe w ramach sekcji zdrowie, edukacyjnej i manualnej oraz zajęcia indywidualne- konsultacje psychologiczne, dietetyczne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn.: Centrum Usług Społecznych w Markowej nr FEPK.07.18-IP.01-0011/24 współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach działania FEPK.07.18 Usługi społeczne i zdrowotne świadczone w społeczności lokalnej – programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00302469
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IPP.271.11.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 262800 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Świadczenie usług prowadzenia zajęć grupowych w ramach sekcji zdrowie, edukacyjnej i manualnej w okresie od 01.07.2025 r. do 30.06.2027 r. w ramach realizacji projektu pn. centrum usług społecznych w Markowej, działanie 7.18, FEP 2021-2027.
2. Zadanie realizowane w ramach projektu pn.: Centrum Usług Społecznych w Markowej nr 7.18, FEP 2021-2027 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach działania FEPK.07.18 Usługi społeczne i zdrowotne świadczone w społeczności lokalnej programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027
3. Celem niniejszego zamówienia jest dokonanie wyboru, zgodnie z zasadą konkurencyjności, najlepszej oferty na realizację zamówienia na usługę prowadzenia zajęć grupowych w ramach sekcji zdrowie, edukacyjnej i manualnej w Klubie Samopomocy w Tarnawce (73h/m-c) Celem prowadzenia warsztatów, jest zachowanie, ponowne nabywanie oraz rozwój kompetencji społecznych, emocjonalnych, fizycznych, rozwijających zdolności artystyczne. Zajęcia w ramach warsztatów motywują do aktywnego i kreatywnego spędzania wolnego czasu, przeciwdziałają depresyjności i poprawiają funkcjonowanie w codziennym życiu. Zajęcia dotyczą obszaru związanego z motoryką (małą i dużą), procesami poznawczymi, zmysłami.
4. Warsztaty, których celem jest zachowanie, ponowne nabywanie oraz rozwój kompetencji społecznych, emocjonalnych, fizycznych, rozwijających zdolności artystyczne. Zajęcia w ramach warsztatów motywują do aktywnego i kreatywnego spędzania wolnego czasu, przeciwdziałają depresyjności i poprawiają funkcjonowanie w codziennym życiu. Zajęcia dotyczą obszaru związanego z motoryką (małą i dużą), procesami poznawczymi, zmysłami.
5. Łączna liczba godzin objętych zamówieniem: 1752 godziny.
6. Szczegóły prowadzenia zajęć grupowych w ramach sekcji zdrowie:
1) Liczba osób objętych wsparciem (około 20 osób)
2) Liczba godzina na jednego uczestnika projektu: w zależności od potrzeb
3) Termin świadczenia usług: 1.07.2025 r. do 30.06.2027 r.
4) Liczba godzin: 16 godzin w miesiącu (16 godzin w miesiącu x 24 miesiące = 384 godziny)
7. Szczegóły prowadzenia zajęć grupowych w ramach sekcji edukacyjnej:
1) Liczba osób objętych wsparciem (około 20 osób)
2) Liczba godzina na jednego uczestnika projektu: w zależności od potrzeb
3) Termin świadczenia usług: 1.07.2025 r. do 30.06.2027 r.
4) Liczba godzin: 9 godzin w miesiącu (9 godzin w miesiącu x24 miesiące =216 godzin)
8. Szczegóły prowadzenia zajęć grupowych w ramach sekcji manualnej:
1) Liczba osób objętych wsparciem (około 20 osób)
2) Liczba godzina na jednego uczestnika projektu: w zależności od potrzeb
3) Termin świadczenia usług: 1.07.2025 r. do 30.06.2027 r.
4) Liczba godzin: 48 godzin w miesiącu (48 godzin w miesiącu x 24 miesiące = 1152 godziny)
9. Do realizacji zajęć Wykonawca zobowiązany jest zapewnić materiały pomocnicze dla wszystkich uczestników, m.in. gry, krzyżowski, sudoku, memory, łamigłówki, pomoce sensoryczne, różnorodne materiały do prac manualnych np. sznurki, nici, koraliki, cekiny, brokaty, druciki kreatywne, kółka do ozdób, filce, girlandy, bibuły, wiklina papierowa, wstążki, ramki, zestawy startowe do decoupage i inne według potrzeb i rodzaju zajęć.
10. Realizacja usług odbywać się będzie w budynku Klubu Samopomocy w Tarnawce, Tarnawka 126,
4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
85310000-5 - Usługi pracy społecznej
85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
85323000-9 - Usługi zdrowotne świadczone na rzecz wspólnot
85312400-3 - Usługi opieki społecznej nieświadczone przez ośrodki pobytowe
85312000-9 - Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 254038,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 254038,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 254038,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632055973
7.3.3) Ulica: Radwańska 27, lok. 2U
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-540
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 254038,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-07-16 do 2027-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem w roku 2025r. - V ".
- Świadczenie usług opiekuńczych osobom starszym, chorym, niepełnosprawnym w ich miejscu zamieszkania oraz świadczenie usług asystenta osób z niepełnosprawnością i niesamodzielnych
- Przeprowadzenie specjalistycznego poradnictwa psychologicznego
- Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Gminy Jaktorów .
- Pełnienie funkcji opiekuna w Noclegowni oraz Ogrzewalni w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Kutnie w 2026 roku (MOPS.ZMA.2600.1.2025)
- Świadczenie w miejscu zamieszkania podopiecznych MOPS Żory usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych w 2026 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





