Ogłoszenie z dnia 2022-09-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Wykonanie robót uzupełniających w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa ulicy Nawrota i Smolenia"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Bytomiu
1.3.) Oddział zamawiającego: MZDIM Bytom
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240136989
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Smolenia 35
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mzdim.bytom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzdim-bytom.logintrade.net/rejestracja/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Wykonanie robót uzupełniających w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa ulicy Nawrota i Smolenia"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3524cf8b-1ed7-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00341479
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00310726/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający, tj. Miejski Zarząd Dróg i Mostów, zamierza przeprowadzić przedmiotowe postępowanie w trybie niekonkurencyjnym na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przeprowadzenie zamówienia stało się konieczne oraz zostało przewidziane w SWZ i ogłoszeniu o zamówieniu. W trakcie prowadzenia prac drogowych na ul. Nawrota i ul. Smolenia stwierdzono konieczność wykonania dodatkowego zakresu robót.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DNP.260.37.2022.WR.RB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót uzupełniających w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa ulicy Nawrota i Smolenia – w ramach zamówienia w trybie
z wolnej ręki.
2. Zakres robót obejmuje:
- dobudowę nowych wpustów deszczowych do istniejącej kanalizacji deszczowej poprzez zabudowę trzech nowych studni betonowych fi 1200 mm oraz adaptację istniejących wpustów na studnie rewizyjne w ilości 4 szt.
Dobudowę nowych wpustów deszczowych w ilości 12 kpl. wraz z przykanalikami z rur pvc fi 200 mm. długości całkowitej ok. 140,0 m.
- Zmianę zwieńczeń 23 kpl. studni kanalizacyjnych mieszczących się w zakresie jezdni asfaltowej na włazy „pływające” co będzie gwarantowało większą trwałość
i funkcjonalność nowej nawierzchni w trakcie eksploatacji.
- wycinkę 3 drzew oraz frezowanie pni w istniejących zieleńcach na ul. Nawrota zgodnie z Decyzją na wycinkę. Przycięcie wystających drzew na całej długości zadania ze względu na zmianę docelowej organizacji ruchu na ul. Nawrota i Smolenia (zgodnie w wymaganiami SIWZ) tj. przełożenie ruchu z prawego pasa jezdni na stronę lewą. Wykonanie dodatkowych nasadzeń drzew w ilości 10 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 220874,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 220874,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 220874,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): JKM Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: P.P.U.H DALPOL Piotr Zając, Daniel Ceglarek spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6252415784
7.3.3) Ulica: ul. Skalna 6/12
7.3.4) Miejscowość: Mikołów
7.3.5) Kod pocztowy: 43-190
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 220874,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-08INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- "Dostawa materiałów elektrycznych instalacyjnych dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A."
- Dostawa pomp spalinowych Zadanie 1: Dostawa przewoźnego agregatu pompowego na przyczepie Zadanie 2: Dostawa dwóch sztuk motopomp pływających
- Dostawa odczynników diagnostycznych i bakteriologicznych dla potrzeb Szpitala Specjali-stycznego Nr 2 w Bytomiu
- Remont lokali socjalnych zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
- Dostawa prowadników szybowych do szybu Budryk - przedział Wschodni Pompownia "Centrum" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
- Dostawa żywności - 2 dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu,".
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i przebudowa dróg na terenie gminy Długosiodło
- Wykonanie remontu balkonów w budynku Towarzystwa Budownictwa Społecznego Warszawa Południe Sp. z o.o. przy ul. Zawiszy 6 w Warszawie.
- Modernizacja pomieszczeń Oddziału C w Pawilonie VIII na terenie Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159
- Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj w ramach projektu inwestycyjnego pn. Modernizacja Żłobka nr 17 przy ul. Kochanowskiego 9
- Jelenia Góra, dawna willa noblisty Gerharta Hauptmanna z 1901 r.: prace remontowe i zabezpieczające przy tarasach, pokryciu dachowym i w pomieszczeniach piwnicznych
- Modernizacja punktu poboru wody oligoceńskiej przy ulicy Gustawa Daniłowskiego w Warszawie.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.