Ogłoszenie z dnia 2025-07-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00264212/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa elementów umundurowania dla pracowników ochrony Kopalni Soli "Wieliczka"”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Górnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa elementów umundurowania dla pracowników ochrony Kopalni Soli "Wieliczka"”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6cf3fd10-186e-49b2-aa05-2bfdd960e0d4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00341394
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00264212
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KSW/2025/EZM/83
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 302000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 52000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia.
1.1. Przedmiotem zamówienia są elementy umundurowania dla Wewnętrznej Służby Ochrony (WSO), w tym dla pracowników ochrony WSO oraz pracowników gospodarczych - portierów, zwane dalej „przedmiotem zamówienia”.
1.2. Szczegółowy zakres, rodzaj, parametry oraz ilości poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji.
1.3. Wzór i dane techniczne pola rzepowego zawiera załącznik nr 2 do specyfikacji.
1.4. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z wytycznymi przekazywanymi przez Zamawiającego, postanowieniami umowy oraz obowiązującymi przepisami prawa.
1.5 Wykonawca dokona obmiarów pracowników Zamawiającego w celu sporządzenia tabeli rozmiarowej (nie dotyczy skarpet, bielizny, krawatów) według której zostanie zrealizowany przedmiot zamówienia. Podczas obmiaru dobrany zostanie również rozmiar bielizny oraz butów. Obmiary będą realizowane w maksymalnie dwóch terminach, uzgodnionych przez Strony, w siedzibie Zamawiającego. Pierwszy termin wykonania pomiarów zostanie ustalony na dzień przypadający w ciągu 7 dni od zawarcia umowy w godzinach od 7:00 do 15:00. Drugi termin obmiarów, jeżeli będzie konieczny, zostanie ustalony na dzień przypadający w ciągu kolejnych 7 dni od pierwszego wyznaczonego terminu. Wykonawca poinformuje Zamawiającego za pośrednictwem poczty elektronicznej o planowanym terminie przymiarek – z wyprzedzeniem co najmniej 3 dni roboczych. Wykonawca jest zobowiązany do wprowadzenia poprawek w elementach przedmiotu zamówienia, wynikających z dokonanych przymiarek.
1.6. Wykonawca najpóźniej w dniu ostatnich obmiarów, przekaże Zamawiającemu wykaz rozmiarów (nie dotyczy skarpet, bielizny, krawatów) wraz z określeniem odpowiednich dla danego rodzaju odzieży wymiarów każdego rozmiaru. Zamawiający w ciągu 5 dni od dokonania pomiarów, wskazanych w pkt 1.5 przekaże Wykonawcy rozmiary odzieży, według których Wykonawca winien zrealizować przedmiot zamówienia w zakresie ubrań dla osób nieobecnych.
2. Warunki dostawy.
2.1. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia jednorazowo, po dokonaniu przymiarek oraz wprowadzeniu poprawek, w terminach określonych w pkt 1.
2.2. O przygotowaniu dostawy Wykonawca powiadomi Zamawiającego pocztą elektroniczną, nie później niż na 3 dni robocze (od poniedziałku do piątku) przed wymaganym terminem dostarczenia.
2.3. Miejsce dostawy – magazyn Kopalni Soli „Wieliczka” S.A., 32 – 020 Wieliczka, Park Kingi 1.
2.4. Godziny dostawy ustala się od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00 do 13:00.
2.5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania przedmiotu zamówienia, w tym dostarczenia go do przymiarek, na swój koszt i we własnym zakresie.
2.6. Dostarczony przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie warunki techniczne i użytkowe określone przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do specyfikacji.
2.7. Do dostawy przedmiotu zamówienia winny zostać dołączone następujące dokumenty:
1) deklaracja zgodności przedmiotu zamówienia z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 listopada 1998r. w sprawie wewnętrznych służb ochrony dla pozycji nr 1, 2, 11 załącznika nr 1 do specyfikacji,
2) dowód wydania towaru na zewnątrz (WZ).
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte zostały w załączniku nr 1 do specyfikacji pn. „Szczegółowy zakres, rodzaj, parametry i ilości poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia/umowy”, natomiast zasady jego realizacji we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do specyfikacji. Wszystkie dokumenty, o których mowa powyżej, są udostępnione do pobrania na platformie Zamawiającego pod adresem https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
4.5.3.) Główny kod CPV: 18110000-3 - Odzież branżowa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18130000-9 - Specjalna odzież robocza
18800000-7 - Obuwie
18423000-0 - Krawaty
18310000-5 - Bielizna osobista
18317000-4 - Skarpety
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63953,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63953,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63953,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe MEGA MASTER Mirosław Marcinkowski, Monika Marcinkowska, Leszek Korfel Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9451692016
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-422
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63953,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Zabezpieczenie dróg dojściowych na poziomie V do wycieków w rejonie zachodnim Kopalni Soli "Wieliczka" - etap V
- "Usługa wielobranżowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn "Sporządzenie projektu zamiennego i wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy COT Kopalni Soli "Wieliczka""
- Dostawa oleju napędowego wraz ze zbiornikiem magazynowym w formie dzierżawy na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce w roku 2026
- Doposażenie systemu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w sprzęt ratowniczy i logistyczny w Powiecie Wielickim
- Dostawa oleju napędowego wraz ze zbiornikiem magazynowym w formie dzierżawy na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce w roku 2026
- Świadczenie usług polegających na zorganizowaniu i prowadzeniu zajęć na basenie (pływalni krytej) dla grup uczniów Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 4 w Wieliczce w 2026 roku
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętów oraz urządzeń w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Sukcesywne dostawy obuwia technicznego, medycznego i operacyjnego dla personelu NIKARD
- Zakup, szycie i dostawa odzieży wizytowej dla kucharzy i kelnerów
- Dostawa umundurowania służbowego oraz środków ochrony indywidualnej na potrzeby KM PSP w Lublinie z podziałem na części
- Dostawa sprzętu w ramach Projektu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej (3)
- Dostawa ubrań specjalnych oraz środków ochrony indywidualnej dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Wejherowie
więcej: Odzież branżowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





