Ogłoszenie z dnia 2021-12-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00329726/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup mikrobusu 9-cio miejscowego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Gminy i Miasta Przysucha.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Przysucha
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Kolberga 11
1.5.2.) Miejscowość: Przysucha
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 486752823
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaprzysucha.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminaprzysucha.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.gminaprzysucha.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administracja samorzadowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup mikrobusu 9-cio miejscowego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Gminy i Miasta Przysucha.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2608550a-63c5-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00341381
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006391/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup mikrobusu 9-cio miejscowego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Gminy i Miasta Przysucha
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00329726/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPI.271.75.2021.PS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 136334,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nazwa zamówienia: Zakup mikrobusu 9-cio miejscowego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Gminy i Miasta Przysucha. Przedmiot zamówienia jest realizowany w ramach „Programu wyrównanie różnic między regionami III w obszarze D”. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę fabrycznie nowego 9-cio osobowego samochodu typu bus/mikrobus zgodnie z wymaganiami zamawiającego określonymi w niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę fabrycznie nowego 9-cio osobowego samochodu typu bus/mikrobus.
1. Wymagania ogólne przedmiotu zamówienia.
1) Samochód musi być nieużywany, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych oraz prawnych.
2) Samochód musi spełniać warunki techniczne określone w obowiązujących w Polsce przepisach prawnych dla samochodów poruszających się po drogach publicznych, w tym w szczególności: wymagania określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym ( t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 450 z p. zm.) oraz rozporządzenia Ministra infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz ich niezbędnego wyposażeni ( t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 z p. zm.).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym: minimalne parametry techniczne pojazdu, rozwiązania materiałowe, wyposażenie, elementy wykończeniowe określa Załącznik nr 1 pod nazwą: Opis przedmiotu zamówienia
3. Gwarancja jakości. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości odpowiednio na okres.
1) Gwarancja mechaniczna i elektryczna – minimum: 24 miesiące bez limitu kilometrów – gwarancja mechaniczna i elektryczna stanowi jedno z kryteriów oceny.
2) Gwarancja na powłokę lakierniczą – co najmniej 36 miesięcy.
3) Gwarancja na perforację blach oraz elementów nadwozia – co najmniej 60 miesięcy.
4. Uwagi i uzupełnienia do opisu przedmiotu zamówienia.
1) Ewentualne użycie w SWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów, urządzeń, itp. ma za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszczalne przy realizacji zamówienia. Ewentualne użycie nazw konkretnych producentów Zamawiający traktuje jako określenie parametrów przedmiotów za pomocą podanego standardu, dopuszczając do stosowania inne odpowiedniki rynkowe z zastrzeżeniem, że będą spełniać ten sam poziom technologiczny i jakościowy oraz będą posiadać wymagane odrębnymi przepisami atesty, certyfikaty, świadectwa bezpieczeństwa i dopuszczenie do stosowania zgodnie z wymogami prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34114400-3 - Minibusy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34110000-1 - Samochody osobowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”. Zgodnie z art. 260 ust. 1 i ust. 2 ustawy „O unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający zawiadamia równocześnie wykonawców, którzy złożyli oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub zostali zaproszeni do negocjacji – podając uzasadnienie faktyczne i prawne” oraz „Zamawiający udostępnia niezwłocznie iINNE PRZETARGI PRZYSUCHA
- Opracowanie dokumentacji projektowych na budowę oraz przebudowę dróg gminnych w miejscowościach: Smogorzów, Janików - Gaj, Przysucha.
- Budowa ciągu pieszo-jezdnego na ul. Akacjowej w Przysusze.
więcej: przetargi PRZYSUCHA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA 3 SZT. SAMOCHODÓW OSOBOWYCH w POLICYJNEJ WERSJI NIEOZNAKOWANEJ: HYBRYDOWEGO SEGMENTU C z NAPĘDEM 4X4, TUPU SUV i TYPU SUV O PODWYŻSZONYCH PARAMETRACH
- Zakup samochodu służbowego
- Dostawa samochodu osobowego dla Sanatoria Dolnośląskie sp. z o.o.
- Dostawa samochodu osobowego dla Zamku Królewskiego na Wawelu - Państwowych Zbiorów Sztuki
- Dostawa 1 samochodu w 2025r. dla Zespołu Szkół nr 5 Mistrzostwa Sportowego
- " Zakup samochodu"
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.