Ogłoszenie z dnia 2021-12-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00166506/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-01
- 2021/BZP 00173823/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-08
- 2021/BZP 00179059/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA NAPRAWY ZBIORNIKÓW MAGAZYNOWYCH DO PRZECHOWYWANIA MATERIAŁÓW CIEKŁYCH ZAPALNYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 8 BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO W KRAKOWIE-BALICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 350138871
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. kpt. Mieczysława Medweckiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Balice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-083
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: balice.zamowienia@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.8bltr.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/8blt1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
jednostka wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA NAPRAWY ZBIORNIKÓW MAGAZYNOWYCH DO PRZECHOWYWANIA MATERIAŁÓW CIEKŁYCH ZAPALNYCH2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47a88b23-0b06-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00341351
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006344/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Naprawa zbiorników magazynowych na składzie MPS
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00166506/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 11/STN/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 309550,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa zbiorników magazynowych do przechowywania materiałów ciekłych zapalnych.
2. Szczegółowy zakres i warunki realizacji zamówienia przedstawiają:
a) zał. nr 3 do SWZ – „Projektowane postanowienia umowy”;
b) zał. nr 4 do SWZ – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”.
3. Wykonawca udzieli na zrealizowane naprawy co najmniej 24-miesięcznej gwarancji jakości, licząc od dnia podpisania protokołu wykonania usługi:
3.1. wady ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane przez Wykonawcę na jego koszt;
3.2. o zaistnieniu wady Zamawiający zawiadomi Wykonawcę na piśmie;
3.3. gwarancja winna obejmować bezpłatne usunięcie wady w siedzibie Zamawiającego;
3.4. każda naprawa gwarancyjna przedłuża gwarancję o czas przerwy w eksploatacji zbiorników
4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 11.10.2021r. został poinformowany przez Wykonawcę Micronet spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa, ul. Czyżewskiego 14, 80 – 336 Gdańsk o wniesieniu odwołania do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej.Odwołanie zostało rozpoznane na rozprawie w dniu 28.10.2021r. Odpis wyroku z dnia 29 października 2021r. został zarejestrowany w kancelarii jawnej Zamawiającego - 8. Bazy Lotnictwa Transportowego w dniu 09.11.2021r.
Zgodnie z pkt IV SWZ oraz § 5 projektowanych postanowień umowy Zamawiający ustalił termin zakończenia realizacji umowy do dnia 15.11.2021r.
Ponieważ odpis wyroku KIO wpłynął do Zamawiającego w dniu 09.11.2021r. to oczywistym jest, że nie jest realnym wykonanie czynności, tj.: naprawa pięciu zbiorników oraz przedstawienie zbiorników do badań dozorowych w zakresie rewizji wewnętrznej, rewizji zewnętrznej i próby szczelności oraz dokonywanie wszelkich uzgodnień, w tym ustalanie terminów czynności WDT i uzyskanie z Delegatury Wojskowego Dozoru Technicznego decyzji zezwalających na eksploatację zbiorników w terminie krótszym niż 3 dni robocze.
Zamawiający zawierając umowę nie mógłby wydłużyć terminu jej realizacji. Termin realizacji umowy jest istotnym elementem zapisów umowy. Wydłużony termin realizacji umowy mógłby wpłynąć na krąg potencjalnych wykonawców biorących udział w postępowaniu, co w myśl art. 454 ust. 2 pkt 1) ustawy sprawia, iż zmiana ta ma charakter istotny.
Z kolei Istotna zmiana zawartej umowy wymagałaby zgodnie z art. 454 ust. 1 ustawy przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 204180,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 299505,00 PLN
INNE PRZETARGI BALICE
- Świadczenie usługi cateringowej w zakresie dożywiania dzieci uczęszczających do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Balicach na rok 2026
- Dostawa mleka, przetworów mleczarskich i roślinnych tłuszczy smarownych.
- Dostawa produktów ogólnospożywczych i dodatków do potraw w ramach 4 zadań.
- Usługi medyczne w zakresie medycyny pracy.
- Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych.
więcej: przetargi BALICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi pogotowia technicznego oraz naprawy i konserwacji w zakresie robót elektrycznych w lokalach i budynkach stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- 3-letnia usługa serwisowa mikroskopu elektronowego JEOL JSM-IT500LA oraz wymiana komputera wraz z aktualizacją oprogramowania
- Usługa naprawy urządzeń dźwigowych na pojazdach marki JELCZ HIAB Znak postępowania 497/2025
- Usługa polegająca na kompleksowej eksploatacji i konserwacji fontanny multimedialnej przy Al. Lubomirskich w Rzeszowie
- Realizacja indywidualnego wsparcia psychologicznego oraz dodatkowego dla uczestników projektu "Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz"
- Roboty konserwacyjne, drobne remonty i naprawy w branży ogólnobudowlanej wykonywane w zasobach Zarządu Budynków Komunalnych w Elblągu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





