Ogłoszenie z dnia 2021-12-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00302844/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Druk i dostawa publikacji Jadwigi Wielgut - Walczak „Jedyna taka w Polsce …” dla Akademii
Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6750007570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Jana Matejki 13
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-157
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@asp.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/asp_krakow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Druk i dostawa publikacji Jadwigi Wielgut - Walczak „Jedyna taka w Polsce …” dla AkademiiSztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0824708-5533-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00341255
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000104/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Druk i dostawa publikacji Jadwiga Wielgut-Walczak, Jedyna taka w Polsce…
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00302844/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP-3942-65/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 13100,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: Druk i dostawa publikacji Jadwigi Wielgut - Walczak
„Jedyna taka w Polsce …” dla Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
2. Druk w.w. publikacji będzie realizowany na materiałach własnych Wykonawcy.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres:
1) niezbędne czynności przygotowawcze,
2) druk, oprawę publikacji zgodnie z parametrami wskazanymi przez Zamawiającego w
załączniku nr 1 do niniejszej SWZ – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ),
3) dostawę nakładu rozumianą jako transport wydrukowanych książek (wraz z wniesieniem we
wskazane miejsca w budynku) do siedziby: Wydawnictwo Akademii Sztuk Pięknych im. Jana
Matejki w Krakowie – Magazyn, 33-332 Kraków, ul. Piłsudskiego 21.
5. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego
określonymi w SWZ i objąć ofertą cały zakres przedmiotu zamówienia. Oferty nie zawierające
pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w SWZ, w tym załączniku nr 1 - OPZ,
bądź nie spełniające wymaganego minimalnego poziomu jakości, zostaną odrzucone.
5. Odbiór wydrukowanego nakładu książki objętej zamówieniem, będzie się odbywał w
momencie jego wydania upoważnionemu do odbioru pracownikowi Zamawiającego i zostanie
potwierdzony jego podpisem na protokole odbioru.
Podpisanie protokołu odbioru bez zastrzeżeń, nie oznacza potwierdzenia przez Zamawiającego
braku wad fizycznych i prawnych przedmiotu zamówienia.
6. Szczegółowe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do
niniejszej SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
7. Kody ze Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
CPV 79823000-9 – usługi drukowania i dostawy
8. Zamawiający informuje, iż nie dokonał podziału zamówienia na części w niniejszym
postępowaniu bowiem przedmiot zamówienia (druk nakładu jednej publikacji) w tym
postepowaniu stanowi integralną całość i nie da się go podzielić na odrębne zamówienia. Jest to
jednak zamówienie udzielane w częściach, a przedmiotem odrębnych postępowań o udzielenie
zamówienia są kolejne publikacje wydawane przez ASP. Brak podziału na części w
postępowaniu nie wpływa na konkurencję. Zamówienie jest o wartości nieprzekraczającej
progów UE i z dotychczasowych doświadczeń Zamawiającego wynika, iż o podobne
zamówienia ubiegają się wyłącznie małe i średnie przedsiębiorstwa, tak więc zakres zamówienia
jest dostosowany do potrzeb sektora MŚP bez konieczności dalszego rozdrabniania zakresu
zamówienia.
Wobec powyższego Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
9. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, w przypadku podania przez Zamawiającego
w SWZ, bądź załącznikach do SWZ, nazw materiałów lub znaków towarowych Zamawiający
dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, jednak o parametrach techniczno -
jakościowych nie gorszych niż wskazane lub stanowiące dokładne odpowiedniki materiałów
wymienionych w specyfikacji druku - opisie przedmiotu zamówienia, zawartym w Załączniku nr 1
do SWZ. (jeśli dotyczy) Wykonawca oferując materiał równoważny do opisanego w specyfikacji
jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych i jakościowych,
które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanego przez Zamawiającego w
załączniku nr 1 do SWZ materiału (papieru).
W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych, obowiązkiem Wykonawcy jest
udowodnienie równoważności. W przypadku wątpliwości związanych z równoważnością
materiałów Zamawiający będzie mógł poprosić o dodatkowe wyjaśnienia do Wykonawcy i/lub
niezależnych jednostek badawczych mogących potwierdzić spełnienie wymagań.
10. Podwykonawcy
1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
2) Zamawiający nie korzysta z przewidzianego w art. 121 Ustawy uprawnienia i nie zastrzega
obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań
3) W przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcy, Zamawiający wymaga, aby
Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć
podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych
podwykonawców (zgodnie z art. 462 ust. 2 ustawy Pzp).
4) Brak wskazania w ofercie, zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia
podwykonawcom będzie uznany jako deklaracja samodzielnej realizacji zamówienia.
5) Powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z
odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
11. Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę bądź
Podwykonawcę, na podstawie stosunku pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia
26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (tekst jednolity Dz.U. z 2020r., poz. 1320 ze zmianami), osób
wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: obsługa maszyn drukujących.
Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 22 § 1(2) Kodeksu pracy: „nie jest dopuszczalne
zastąpienie umowy o pracę umową cywilnoprawną przy zachowaniu warunków wykonywania
pracy”. Oznacza to, że jeżeli praca jest wykonywana w miejscu i czasie wskazanym przez
pracodawcę oraz pod jego kierownictwem, to należy stosować umowę o pracę. Postawienie
warunku zatrudnienia personelu na podstawie umowy o pracę przez Zamawiającego jest
uzasadnione, ponieważ przedmiotem niniejszego zamówienia są czynności, których
wykonywanie odpowiada warunkom wykonywania pracy w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu
pracy. Uwaga: Powyższy wymóg nie dotyczy składających ofertę: osób fizycznych
prowadzących działalność gospodarczą, które zobowiążą się do osobistego świadczenia usług
oraz wspólników spółek osobowych, którzy zobowiążą się do osobistego świadczenia usług na
rzecz spółki.
12. Sposób dokumentowania zatrudniania na umowę o pracę przez Wykonawcę
(Podwykonawcę) oraz sposoby weryfikacji, w tym zakresie przez Zamawiającego, jak również
sankcje z tytułu niespełnienia wymogów w zakresie zatrudnienia na umowę o pracę,
szczegółowo uregulowano w załączniku nr 3 do niniejszej SWZ – Projektowane postanowienia
umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13324,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13324,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNIDRUK półka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772373106
7.3.3) Ulica: ul. Bronowicka 117
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-121
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
UNIDRUK SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
UNIDRUK SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13324,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Przebudowa / rozbudowa DW 774 polegająca na budowie drogi dla pieszych i rowerów w m. Balice - opracowanie dokumentacji projektowej, pełnienie nadzoru autorskiego
- "Zapewnienie usług ochrony obiektu Filharmonii im. Karola Szymanowskiego w Krakowie przy ul. Zwierzynieckiej 1"-
- Dostawa sprzętu komputerowego według 6 części
- (DFP.271.266.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych.
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego: spektrofotometr część I i II
- Zakup rocznej licencji oprogramowania MATHEMATICA lub licencji równoważnej.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie (druk) plakatów, ulotek, kalendarzy, kart, broszur itp. na rok 2026
- Usługa wydruków wielkoformatowych
- WYDRUK I DOSTAWA KATALOGÓW
- Skład, druk i kolportaż gazetek osiedlowych oraz sprawozdań z działalności organów Osiedli w 2026 r.
- Usługi drukarskie - wydruk czasopisma Wiadomości Rolnicze w 2026 r.
- 126.2025 Sukcesywne usługi drukowania i dostawy materiałów poligraficznych - plakatów na potrzeby Uniwersytetu Medycznego im. Piastów we Wrocławiu
więcej: Usługi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





