eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PerzówDOSTAWA, MONTAŻ I LEGALIZACJA ORAZ ZAKUP I WDROŻENIE SYSTEMU ZDALNEGO RADIOWEGO ODCZYTU WODOMIERZY



Ogłoszenie z dnia 2025-07-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
DOSTAWA, MONTAŻ I LEGALIZACJA ORAZ ZAKUP I WDROŻENIE SYSTEMU ZDALNEGO RADIOWEGO ODCZYTU WODOMIERZY

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PERZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855200

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Perzów 78

1.5.2.) Miejscowość: Perzów

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-642

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627861060

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@perzow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.perzow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c96d460b-dfde-4331-bda1-c91ab38ebb3a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA, MONTAŻ I LEGALIZACJA ORAZ ZAKUP I WDROŻENIE SYSTEMU ZDALNEGO RADIOWEGO ODCZYTU WODOMIERZY

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c96d460b-dfde-4331-bda1-c91ab38ebb3a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00341140

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00016555/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 DOSTAWA, MONTAŻ I LEGALIZACJA ORAZ ZAKUP I WDROŻENIE SYSTEMU ZDALNEGO RADIOWEGO ODCZYTU WODOMIERZY

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00281615

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ROŚGPK.271.13a.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i wdrożenie zdalnego, radiowego systemu odczytu wodomierzy
obejmującego:
1) dostawę i montaż wodomierzy z nakładkami radiowymi, w miejsce istniejących wodomierzy, wraz z ich oplombowaniem
plombą zatrzaskową,
2) dostawę i montaż nakładek radiowych na istniejące wodomierze, niepodlegające wymianie,
3) dostawę dwóch zestawów urządzeń do zdalnego odczytu wodomierzy,
4) dostawę i wdrożenie oprogramowania do zdalnego odczytu,
5) szkolenie pracowników obsługujących urządzenia i oprogramowanie.
Zakres:
1. Dostawa, montaż i oplombowanie wodomierzy, w tym:
207 szt. Wodomierzy DN 15
584 szt. Wodomierzy DN 20
Wymagane wodomierze nowe (cecha legalizacji 2025) suchobieżne jednostrumieniowe Js 1,6-2,5 m³/h MID DN 15-20,
wyposażone w system zabezpieczeń antymagnetycznych, przystosowane do zainstalowania nakładki radiowej. Po wymianie
wodomierza należy założyć nową plombę zatrzaskową.
2. Dostawa i montaż 1.361 sztuk urządzeń (nakładek na wodomierz w standardzie komunikacji Wirelees M-BUS) służących
do zdalnego odczytu stanu wodomierza i przesyłu danych do systemu informatycznego, w tym:
- 308 szt. Na wodomierze DN 15,
- 979 szt. Na wodomierze DN 20,
- 34 szt. Na wodomierze DN 25,
- 12 szt. Na wodomierze DN 32,
- 1 szt. Na wodomierze DN 35,
- 7 szt. Na wodomierze DN 40,
- 6 szt. Na wodomierze DN 50,
- 2 szt. Na wodomierze DN 65,
- 9 szt. Na wodomierze DN 80,
- 3 szt. Na wodomierze DN 100.
23 szt. nakładek musi być przystosowanych do zamontowania w studni wodomierzowej.
Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 38421100-3 - Wodomierze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38820000-9 - Urządzenia zdalnie sterowane

51210000-7 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 376525,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 376525,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 376525,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo Handlowy REM KĘPNO sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6191837627

7.3.3) Ulica: ul. Brukowa 4

7.3.4) Miejscowość: Łęka Opatowska

7.3.5) Kod pocztowy: 63-645

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 376525,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.