eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzychód › Przebudowa drogi powiatowej nr 1720P na odcinku ul. Czynu 600-lecia w Międzychodzie



Ogłoszenie z dnia 2021-12-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 1720P na odcinku ul. Czynu 600-lecia w Międzychodzie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Międzychodzki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967343

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 17 Stycznia 143

1.5.2.) Miejscowość: Międzychód

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 957488717

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.halasz@powiat-miedzychodzki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiatmiedzychodzki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://asystent.postepowania.pl/org/powiat-miedzychodzki/postepowania/230

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej nr 1720P na odcinku ul. Czynu 600-lecia w Międzychodzie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ae3d7f9-2503-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00341008

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001587/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa drogi powiatowej nr 1720P na odcinku ul. 600-Lecia w Międzychodzie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00201712/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BI.272.04.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach robót budowlanych planuje się całkowitą wymianę warstw konstrukcyjnych drogi na długości 664 m (wykonanie warstw: wzmacniającej podłoże z betonu C3/4, gr. 15 cm, podbudowy z kruszywa łamanego, gr. 20 cm, podbudowy z betonu asfaltowego gr. 7 cm oraz warstwy wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 5 i 4 cm. Docelowa szerokość jezdni będzie stała i wyniesie 6,50 m. W ramach przebudowy chodników planowana jest całkowita rozbiórka nawierzchni i warstw konstrukcyjnych oraz wykonanie nowych ciągów pieszych o szerokości 2,0 m zlokalizowanych przy jezdni. Niektóre odcinki chodników (od km 0+000 do 0+102 i od km 0+495 do 0+664) zastąpione zostaną ciągami pieszo – rowerowymi o nawierzchni z betonu asfaltowego i szerokości 2,5 – 3,5 m. Wymianie podlegać będą również wszystkie krawężniki i oporniki betonowe. Dokumentacja projektowa zakłada ponadto przebudowę wszystkich zjazdów indywidualnych i publicznych, ze względu na znaczące obniżenie niwelety drogi. Na wniosek Gminy Międzychód, istniejący zjazd publiczny na parking betonowy w km 0+480 zostanie zastąpiony skrzyżowaniem w km 0+450 (zgodnie z zatwierdzonym planem zagospodarowania przestrzennego). W tym przypadku zakłada się jedynie wykonanie fragmentu wlotu (do szerokości chodnika) tak, aby umożliwić właściwe włączenie planowanej drogi gminnej (dojazdu do parkingu publicznego) w pas drogi powiatowej nr 1720P, bez konieczności rozbierania dopiero co wykonanej infrastruktury. Z uwagi na problemy z zalewaniem ul. Czynu 600-lecia w Międzychodzie, planowane jest całkowite rozebranie istniejących i częściowo niedrożnych systemów odwodnienia drogi i wykonanie nowej kanalizacji deszczowej, obejmującej cały przebudowywany odcinek. Planowane jest wykonanie 46 szt. wpustów krawężnikowych kanalizacji deszczowej, zlokalizowanych częściowo poza jezdnią i odprowadzających wody opadowe do 2 kolektorów. Planowane jest ponadto wykonanie 4 przejść dla pieszych oznakowanych znakami D-6 z „przejście dla pieszych” z aktywnymi (zbliżeniowymi) lampami LED. Dodatkowo na przejściu w km 0+235 planowane jest wykonanie sygnalizacji świetlnej wzbudzanej przez pieszych oraz pojazdy poruszające się z nadmierną prędkością po jezdni. Przed każdym przejściem dla pieszych wykonane zostaną płyty wskaźnikowe (ostrzegawcze) koloru żółtego. Wykonane zostanie nieistniejące w chwili obecnej oznakowanie poziome drogi w postaci linii segregacyjnych, w technologii oznakowania grubowarstwowego.
Zadanie dodatkowe: Zgodnie z wymogami Rządowego Programu Rozwoju Dróg, wykonawca jest zobowiązany do wykonania i ustawienia tablic informacyjnych o wymiarach 120 x 80 cm, na początku i końcu odcinka drogi objętego przebudową. Tablice muszą zostać wykonane zgodnie z wytycznymi Wojewody Wielkopolskiego oraz wzorem graficznym tablicy, stanowiącymi załącznik SWZ.
Szczegółowe wytyczne dot. projektowania tablic informacyjnych, zawarte są rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 7 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz. U. 2021 poz 953)
Na ww. tablicach informacyjnych musi zostać umieszczona następująca treść:
„DOFINANSOWANIE ZE ŚRODKÓW BUDŻETU PAŃSTWA
Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg
Przebudowa drogi powiatowej nr 1720P na odcinku ul. Czynu 600-lecia w Międzychodzie
Dofinansowanie:
Całkowita wartość:”
Kwoty „dofinansowanie” i „całkowita wartość” zostaną podane przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy na roboty budowlane.
Wzór graficzny tablic, ich treść oraz lokalizację, należy uzgodnić w Wydziale Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Międzychodzie, przed ich wykonaniem i ustawieniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4242334,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4945516,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4242334,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFRAKOM KOŚCIAN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowo-akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361837391

7.3.3) Ulica: Feliksa Nowowiejskiego 4

7.3.4) Miejscowość: Kościan

7.3.5) Kod pocztowy: 64-000

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4242334,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.