Ogłoszenie z dnia 2025-07-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opieka techniczna systemu GPUE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: +32 43 92 302
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opieka techniczna systemu GPUE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d754ea42-379a-47d9-9ced-53e3d7111ae3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00340997
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00000349/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Opieka autorska dla systemu GPUE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00267771
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Usługa jest niezbędna w związku z potrzebą zapewnienia ciągłości działania systemu GPUE. Jednocześnie usługa może być zrealizowana tylko przez jednego wykonawcę Systherm Info Sp. z o.o. producenta oprogramowania Geo-Info, na którym oparty jest system GPUE, gdyż Systherm Info Sp. z o.o. posiada niezbywalne prawo do kodów źródłowych eksploatowanego w UM systemu GPUE. Dodatkowo nie istnieje żadne rozsądne, alternatywne czy zastępcze rozwiązanie mogące w tym samym stopniu zaspokoić potrzebę Zamawiającego, gdyż rozwiązaniem takim byłoby wdrożenie innego systemu, który przejąłby zadania systemu GPUE, a to nie jest celem Zamawiającego. Zamawiający dąży bowiem do utrzymania obecnie funkcjonującego systemu GPUE. Wdrożenie nowego systemu polegałoby zatem na wykonaniu zupełnie innych prac niż te, które chce nabyć Zamawiający.
Art. 214 ust. 1. pkt 1a -Zamawiający może udzielić zwr, jeżeli usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.39.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 160560 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usługi serwisu
i opieki technicznej nad eksploatowanymi przez Zamawiającego następującymi modułami systemu GPUE:
a) Geo-Info Administrator,
b) Geo-Info EGiB,
c) Geo-Info Mapa do 25 użytkowników,
d) Geo-Info Ośrodek z ZUDP,
e) Geo-Info i.EGiB,
f) Geo-Info i.Adres,
g) Geo-Info i.KERG,
h) Geo-Info i.Wniosek,
i) Geo-Info i.Projektant z i.Naradami,
j) Geo-Info i.Zasób,
k) Geo-Info i.Komornik,
l) Geo-Info i.Rzeczoznawca,
m) Geo-Info Delta LT,
n) moduł integracyjny z ESOD – wyłącznie w formie zdalnego wsparcia,
o) moduł do automatycznej ekstrakcji informacji z aktów notarialnych (OCR)
– wyłącznie w formie zdalnego wsparcia,
p) integracji z Węzłem Krajowym – wyłącznie w formie zdalnego wsparcia,
q) integracji i zasilania bazy PRG – wyłącznie w formie zdalnego wsparcia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 192381,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 192381,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 192381,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SYSTHERM INFO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811095423
7.3.3) Ulica: Złotowska 27
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-189
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 192381,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Zakup wraz z dostawą i wniesieniem stołów i krzeseł do Urban Labu w Rybniku w związku z realizacją projektu "Rybnik - w kierunku zielonej przyszłości"
- Szkoła Podstawowa nr 18 - termomodernizacja budynku wraz z robotami towarzyszącymi w ramach zadania "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Rybniku"
- Przystosowanie budynku Zespołu Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Rybniku do potrzeb osób niepełnosprawnych
- Szkoła Podstawowa nr 36 - termomodernizacja budynku wraz z robotami towarzyszącymi w ramach zadania "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Rybniku"
- Zapewnienie subskrypcji systemu Office 365 EntE1 User (nr kat. AAU-55923, dawniej AAA-04151) dla 120 użytkowników, wersja z Teams
- Budowa pomp ciepła oraz instalacji fotowoltaicznych wraz z magazynami energii w budynkach OSP Popielów i OSP Boguszowice
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług wsparcia użytkowników sieci komputerowej Urzędu Miasta Otwocka oraz prowadzenia prac konserwacyjno - logistyczno - organizacyjnych związanych z utrzymaniem tej sieci - helpdesk IT.
- Usługa serwisu systemu Portal zbiórek publicznych
- Usługi wsparcia technicznego oraz konserwacji i aktualizacji systemu Asseco ERP Softlab ERP dla Urzędu Ochrony Danych Osobowych
- Usługa nadzoru autorskiego i serwisu systemów informatycznych dla SPZOZ w Radzyniu Podlaskim
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego i serwisowych systemu InfoMedica firmy Asseco Poland S.A. oraz zakup licencji wraz z wdrożeniem
- Usługa wsparcia technicznego producenta dla przełączników Cisco C9200, C9300 oraz C9500
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





