Ogłoszenie z dnia 2021-12-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00244472/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-25
- 2021/BZP 00255680/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-03
- 2021/BZP 00260493/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zarządzanie cmentarzami komunalnymi w Iławie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA IŁAWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743456
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 13
1.5.2.) Miejscowość: Iława
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umilawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.umilawa.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umilawa.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zarządzanie cmentarzami komunalnymi w Iławie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c831e20-357b-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00340948
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002034/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.30 Zarządzanie cmentarzami komunalnymi w Iławie na lata 2022-2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.32.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 750000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 Zarządzanie cmentarzem komunalnym przy ul. Ostródzkiej w IławiePrzedmiot zamówienia obejmuje działalność cmentarną, utrzymanie obiektów budowlanych i uzbrojenia, utrzymanie i konserwację zieleni na terenie cmentarza, utrzymanie w stałej czystości i porządku terenu cmentarza.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98371111-5 - Usługi utrzymania cmentarzy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
70330000-3 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
79993000-1 - Usługi zarządzania obiektami budowlanymi i urządzeniami
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
4.5.5.) Wartość części: 342592,59 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 Zarządzanie cmentarzem komunalnym przy ul. Piaskowej i ul. Kard. S. Wyszyńskiego w IławiePrzedmiot zamówienia obejmuje działalność cmentarną na cmentarzu komunalnym przy ul. Piaskowej oraz przy ul. Kard. S. Wyszyńskiego – jako cmentarza nieczynnego (cmentarz zamknięty dla pochówków), utrzymanie obiektów budowlanych i uzbrojenia, utrzymanie i konserwację zieleni na terenie cmentarza komunalnego przy
ul. Piaskowej, utrzymanie w stałej czystości i porządku terenu cmentarza komunalnego przy ul. Piaskowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98371111-5 - Usługi utrzymania cmentarzy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
70330000-3 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
79993000-1 - Usługi zarządzania obiektami budowlanymi i urządzeniami
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
4.5.5.) Wartość części: 407407,41 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty najkorzystniejszej w części 1, złożonej przez wykonawcę – Przedsiębiorstwo Usługowo – Handlowe „LAZUR” Jolanta Bartkowska, 14-200 Iława ul. Sosnowa 7, która wynosi 816.624,00 zł przekracza kwotę, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (370.000,00 zł) i przewyższa ona możliwości finansowe zamawiającego.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację części 1 zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny oferty najkorzystniejszej. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, który stanowi o tym, że zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 816624,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 435048,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 435048,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe "LAZUR" Jolanta Bartkowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7441265659
7.3.3) Ulica: Sosnowa 7
7.3.4) Miejscowość: Iława
7.3.5) Kod pocztowy: 14-200
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 435048,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z IŁAWY
- Artykuły spożywcze ( 3 /2025 )
- Zakup, dostawa, instalacja i uruchomienie aparatu RTG kostno płucnego wraz z adaptacją pomieszczenia
- Mięso i wędliny ( 1 /2025 )
- Tłuszcze ( 2 /2025 )
- Wykonanie prac remontowych w obiektach stanowiących własność Powiatu Iławskiego
więcej: przetargi w Iławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Stworzenie zielonej przestrzeni w Łazach poprzez zagospodarowanie skweru przy ul. Różanej
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Wodzierady w okresie od 01.07.2025r. do 30.06.2026r.
- Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z modernizacją psiego wybiegu na terenie Parku Krowoderskiego, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie.
- Zagospodarowanie terenu w ramach projektu SBO pn. "Ładnie koło pętli na Wiosny Ludów w Szczecinie działka nr 4/4 obr. 2035"
- Utrzymanie zieleni wysokiej w pasach drogowych dróg powiatowych na terenie Powiatu Polickiego w roku 2025
- Zagospodarowanie wnętrza podwórzowego w obrębie ulic: B. Prusa, J. Poniatowskiego, Oleśnicka, Żeromskiego we Wrocławiu.
więcej: Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.