Ogłoszenie z dnia 2025-07-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00260587/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„DOWÓZ I ODWÓZ WRAZ Z OPIEKĄ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY PLEŚNA W ROKU SZKOLNYM 2025/2026”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pleśna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660921
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plesna 240
1.5.2.) Miejscowość: Pleśna
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-171
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@plesna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.plesna.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e5284669-b819-43f9-aad3-cec9e0bfd4c71.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„DOWÓZ I ODWÓZ WRAZ Z OPIEKĄ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY PLEŚNA W ROKU SZKOLNYM 2025/2026”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5284669-b819-43f9-aad3-cec9e0bfd4c7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00340943
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00058378/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz uczniów do szkół w roku szkolnym 2025-2026
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00260587
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IKOŚ. 271.10.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem postępowania jest dowóz i odwóz wraz z opieką uczniów do szkół na terenie Gminy Pleśna w roku szkolnym 2025/2026.
Szczegółowy zakres podany jest w poniższej tabeli:
l.p Nr i nazwa trasy Liczba uczniów Liczba km. Godziny dowozu Ilość kursów
Dowóz Odwóz
1. Trasa nr 1
Rychwałd Krzyżówki – Szkoła Podstawowa w Lichwinie, Rychwałd Krzyżówki-Rychwałd Pleśnianki do Szkoły Podstawowej w Pleśnej. 18 10 7:30 14:20 2
2. Trasa nr 2
Dąbrówka Szczepanowska Górna – Szczepanowice Wola (sklep RENATA)- Szczepanowice Gliniki – do Szkoły Podstawowej w Szczepanowicach 6 15 7:50 13:50 2
3. Trasa nr 3
Szczepanowice –Dąbrówka Szczepanowska (pętla) - do Szkoły Podstawowej w Szczepanowicach 13 4 7:25 13:50 2
4. Trasa nr 4
Janowice Gierowa Wieś - do Szkoły Podstawowej w Janowicach 12 10 7:00 14:10 2
5. Trasa nr 5
Świebodzin -Woźniczna, Łowczówek -Kamieniec, Łowczówek granica z Łowczowem do Szkoły Podstawowej w Pleśnej 22 15 7:00 13:50 2
UWAGA:
• Liczba kilometrów podana w jedną stronę.
• Kurs liczony w jedną stronę.
• Podane liczy uczniów są liczbami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia.
2) Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 60100000-9.
3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość odpracowania nauki szkolnej w soboty. Wykonawca zostanie poinformowany o wystąpieniu soboty pracującej nie później niż 5 dni przed dana sobotą.
4) Przewoźnik sprawował będzie opiekę nad uczniami w trakcie ich dowozu do szkół oraz w drodze powrotnej.
5) Szacowana ilość dni nauki szkolnej w roku szkolnym 2025/2026 to 188 dni.
6) Wszystkie osoby zatrudnione przy realizacji zamówienia będą poddane weryfikacji zgodnie z art. 22b pkt 1 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (Dz. U. z 2023 r. poz. 1304). Standardy ochrony małoletnich
Wymagania i zakres obowiązków Opiekuna:
1) jest osobą pełnoletnią, sprawną fizycznie, niekaraną, posiadającą pełną zdolność do
czynności prawnych,
2) zatrudniona jest na podstawie umowy o pracę,
3) nie znajduje się w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym. Weryfikacji osób
w odpowiednich rejestrach dokona Wykonawca usługi. Przed każdą zmianą Opiekuna zatrudnionego do realizacji
niniejszej umowy, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie poinformować
Zamawiającego, celem dokonania weryfikacji w rejestrze sprawców przestępstw na tle
seksualnym.
4) dba o bezpieczny wjazd (wejście), przewóz i wyjazd (wyjście) do/z pojazdu
dzieci/uczniów
zapewnia pomoc w trakcie wsiadania i wysiadania z pojazdu, w tym udziela pomocy przy
otwieraniu i zamykaniu drzwi do pojazdu.
5)opiekuje się, służy pomocą i radą dzieciom/uczniom,
6) współpracuje z dyrektorem szkoły/placówki oświatowej, zgłaszając zmiany dotyczące
przewozu dzieci i uczniów, czasu rozpoczęcia i zakończenia usługi,
7) stosuje się do zaleceń dyrektora szkoły/placówki oświatowej w zakresie organizacji
realizacji usługi na terenie szkoły/placówki oświatowej,
8) okazuje szacunek oraz życzliwość dzieciom i uczniom oraz ich rodzicom,
9) zachowuje w tajemnicy informacje o dowożonych dzieciach i uczniach i nie przekaże ich
osobom postronnym,
10) bierze pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo dzieci/uczniów w pojeździe w czasie
przewozu.
Wymagania i zakres obowiązków Kierowcy:
1) posiada ważne badania, zgodnie z przepisami ustawy o ruchu drogowym,
2) nie znajduje się w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym. Weryfikacji
w odpowiednich rejestrach dokona Wykonawca. Przed każdą zmianą Opiekuna zatrudnionego do
realizacji niniejszej umowy, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie
poinformować Zamawiającego, celem dokonania weryfikacji w rejestrze sprawców
przestępstw na tle seksualnym.
3) dba o bezpieczny wjazd (wejście), przewóz i wyjazd (wyjście) do/z pojazdu
dziecka/ucznia,
4) współpracuje z dyrektorem szkoły/placówki oświatowej, zgłaszając zmiany
dotyczące przewozu dzieci/uczniów, czasu rozpoczęcia i zakończenia usługi,
5) jest zobowiązany do dbałości o stan techniczny pojazdu, wykonywania obsługi
codziennej, w tym utrzymywania czystości i estetyki pojazdu,
6) okazuje szacunek i życzliwość korzystającym z dowozu dzieciom i uczniom
(w szczególności niepełnosprawnym) oraz ich rodzicom,
7) okazuje szacunek i życzliwość i postawę współpracującą wobec pracowników szkoły,
8) stosuje się do zaleceń dyrektora szkoły/placówki oświatowej w sprawach
związanych z organizacją realizacji usługi na terenie szkoły.
9) zachowuje w tajemnicy informacje o dowożonych dzieciach i uczniach i nie przekaże
ich osobom postronnym.
10) jest zatrudniony w oparciu o umowę o pracę (za wyjątkiem sytuacji, kiedy kierowcą
jest właściciel firmy realizującej usługę).
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 609120,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 849760,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 609120,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowo-Transportowy Piotr Kajmowicz, 33-171 Pleśna 475
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8731874479
7.3.4) Miejscowość: Pleśna 475
7.3.5) Kod pocztowy: 33-171
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Piotr Kajmowicz Zakład Usługowo - Transportowy
jakie przetargi wygrała firma
Piotr Kajmowicz Zakład Usługowo - Transportowy
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 609120,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-06-26INNE PRZETARGI PLEŚNA
więcej: przetargi PLEŚNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Transport osób niepełnosprawnych do i z Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w Dąbrowie"
- Przewóz uczniów do szkół i placówek oświatowych na terenie gminy Pątnów w 2026 roku
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na świadczenie usługi transportu drogowego osób z niepełnosprawnością na rzecz Fundacji im. Brata Alberta Warsztatu Terapii Zajęciowej w Radwanowicach
- "USŁUGA TRANSPORTU SANITARNEGO"
- Świadczenie usług w zakresie przewozu i opieki uczniów (dzieci) do Szkoły Podstawowej w Radowie Małym w ramach komunikacji regularnej na podstawie biletów miesięcznych ulgowych uczniowskich
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych spełniających obowiązek szkolny zam. na terenie Gminy Dukla z domu do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczym w Rymanowie oraz z Ośrodka do domu w 2026 r
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





