eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BartoszyceDOSTAWA SPRZĘTU, OPROGRAMOWANIA I USŁUG W RAMACH PROJEKTU "CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD" - zakup systemu klasy SIEM do urzędu Gminy - CZĘŚĆ II.



Ogłoszenie z dnia 2025-07-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA SPRZĘTU, OPROGRAMOWANIA I USŁUG W RAMACH PROJEKTU "CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD” – zakup systemu klasy SIEM do urzędu Gminy – CZĘŚĆ II.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bartoszyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 2

1.5.2.) Miejscowość: Bartoszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 300 03 69

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-bartoszyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gmina-bartoszyce.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5748134c-2e32-459c-a3e8-df893875a590

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA SPRZĘTU, OPROGRAMOWANIA I USŁUG W RAMACH PROJEKTU "CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD” – zakup systemu klasy SIEM do urzędu Gminy – CZĘŚĆ II.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5748134c-2e32-459c-a3e8-df893875a590

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00340888

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00031916/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sprzętu, oprogramowania i usług w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd” – zakup systemu klasy SIEM do urzędu Gminy – CZĘŚĆ II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

W ramach programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 202i1-2027, Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działania 2.2. - Wzmocniene krajowego systemu cyberbezpieczeństwa. Konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00292880

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 396507,31 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 65168,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamawiający informuje, iż zamówienie jest finansowane w ramach środków Unii Europejskiej i budżetu państwa w ramach programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027, Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działania 2.2. - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa. Konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23. Umowa o powierzenie grantu o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23/1463/ FERC.02.02-CS.01-001/23/2024.

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu klasy SIEM (Security Information and Event Management) wraz z wdrożeniem, szkoleniem i wsparciem technicznym; umożlwiającego automatyczne gromadzenie, analizę i monitorowanie zdarzeń związanych z dostępem do informacji jak również wykrywanie podejrzanych aktywności, ataków lub nieprawidłowości w systemie teleinformatycznym w ramach projektu „Cyberbezpieczny Samorząd” którego szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne parametry techniczne zostały określone w Załączniku nr 2 do SWZ – Część II.
2. W ramach niniejszej dostawy Zamawiający wymaga świadczenia bezpłatnych usług: gwarancji, wparcia producenta oraz asysty technicznej Wykonawcy.
3. Oferowany system, musi być rozwiązaniem istniejącym na rynku co najmniej 3 lata, pochodzący z oficjalnego kanału sprzedaży.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72179,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72179,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72179,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SERVCOMP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 523191771

7.3.3) Ulica: ul. Oleska 11

7.3.4) Miejscowość: Lubliniec

7.3.5) Kod pocztowy: 42-700

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72179,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Z uwagi że w niniejszym formularzu w SEKCJI IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA punkt Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej nie można dokonać wyboru w tygodniach Zamawiający przeliczył 1 tydzień na 7 dni.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.