eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ W BUDYNKU LABORATORIUM CENTRUM BADAWCZO - INNOWACYJNEGO NA TERENIE INSTYTUTU AGROFIZYKI PAN W LUBLINIE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-12-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ W BUDYNKU LABORATORIUM CENTRUM BADAWCZO – INNOWACYJNEGO NA TERENIE INSTYTUTU AGROFIZYKI PAN W LUBLINIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT AGROFIZYKI IM.BOHDANA DOBRZAŃSKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9461824287

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Doświadczalna 4

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-290

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: (81) 744 50 61

1.5.8.) Numer faksu: (81) 744 50 67

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ipan.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ipan.lublin.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/iapan/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


BADANIA NAUKOWE I PRACE ROZWOJOWE W DZIEDZINIE POZOSTAŁYCH NAUK PRZYRODNICZYCH I TECHNICZNYCH

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ W BUDYNKU LABORATORIUM CENTRUM BADAWCZO – INNOWACYJNEGO NA TERENIE INSTYTUTU AGROFIZYKI PAN W LUBLINIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ecf0500-cce0-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00340810

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017688/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Roboty budowlane

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00083718/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: A-2401-20/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa pomieszczeń w budynku laboratorium Centrum Badawczo – Innowacyjnego na terenie Instytutu Agrofizyki PAN w Lublinie”
2. Zakres zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na wydzieleniu dodatkowych pomieszczeń z przestrzeni pomieszczenia ekstrudera nr 4 (nr budowlany 05) oraz magazynu wyrobów gotowych nr 8 (nr budowlany 08) wraz z wykonaniem instalacji sanitarnych, elektrycznych oraz teletechnicznych w Budynku „D” Instytutu Agrofizyki przy ul. Doświadczalnej 4 w Lublinie.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załącznikach nr 1.1 – 1.8 do SWZ, tj.:
1) Załącznik nr 1.1: Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - ST wymagania ogólne;
2) Załącznik nr 1.2: Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – SST1 montaż konstrukcji stalowych;
3) Załącznik nr 1.3: Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – ST-E instalacje elektryczne i teletechniczne;
4) Załącznik nr 1.4: Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – SST2 roboty izolacyjne i wykończeniowe;
5) Załącznik nr 1.5: Projekt budowlano – wykonawczy przebudowy pomieszczeń w budynku laboratorium m Centrum Badawczo – Innowacyjnego na terenie Instytutu Agrofizyki PAN w Lublinie;
6) Załącznik nr 1.6: Aneks do projektu budowlano – wykonawczego przebudowy pomieszczeń w budynku laboratorium Centrum Badawczo – Innowacyjnego na terenie Instytutu Agrofizyki PAN w Lublinie;
7) Załącznik nr 1.7: Przedmiar robót na roboty budowlane i sanitarne;
8) Załącznik nr 1.8: Przedmiar robót na roboty instalacje elektryczne i teletechniczne.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:
1) Wykonanie konstrukcji wsporczych (wymiary poszczególnych elementów konstrukcji należy ustalić w naturze w trakcie realizacji robót, uwzględniając m.in. różnice poziomów posadzek – spadków).
2) Wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie metalowym wraz z izolacją akustyczną z wełny.
3) Obłożenie ścian osłonowych budynku z płyt warstwowych, płytami gipsowo-kartonowymi na ruszcie metalowym.
4) Wykonanie sufitów podwieszanych rastrowych wraz konstrukcją wsporczą.
5) Wykonanie powłok malarskich, okładzin i montażu listew przypodłogowych.
6) Wykonanie instalacji sanitarnej oraz rozbudowa inst. p.poż.
7) Wykonanie instalacji elektrycznej gniazd i oświetlenia wraz z osprzętem elektrycznym i lampami oświetleniowymi oraz przebudowa istniejącego oświetlenia w pomieszczeniu ekstrudera.
8) Dostawa i montaż PATCH PANELU kat. 6 48-portów w istniejącej szafie GPD w serwerowni nr 04 (nr budowlany -1.5).
9) Wykonanie instalacji teletechnicznej wraz z wprowadzeniem do serwerowni i zarobieniem kabli w PATCH PANELU oraz wykonaniem przepustów p.poż.
10) Zabezpieczenie pomieszczeń poza strefą robót przed przedostaniem się kurzu i zanieczyszczeń poprzez wykonanie szczelnych przegród oraz wykonanie szczelnych osłon (śluz) drzwi wyjściowych do pomieszczeń, usytuowanych w strefie prowadzenie robót.
11) Inne roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
12) Zabezpieczenie wyposażenia i sprzętu, znajdującego się w strefie robót przed uszkodzeniem i zabrudzeniem.
13) Uprzątniecie terenu prowadzenia robót oraz wywiezienie i utylizacja odpadów budowlanych, powstałych w trakcie prowadzenia robót.
5. Pozostałe obowiązki wykonawcy wymagane w celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia określone zostały w Projektowanych Postanowieniach Umownych ujętych w Załączniku nr 2.1 i 2.2 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214600-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy badawczych obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Podstawą prawną unieważnienia postępowania jest art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, stanowiący, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Wobec okoliczności, że cena jedynej oferty złożonej w niniejszym postępowaniu przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, Zamawiający unieważnił niniejsze postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.

Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie do wysokości oferty najkorzystniejszej, gdyż wolnych środków w takiej wysokości na ten cel nie posiada oraz nie może ich przenieść z wydatków na inne cele ze względu na określone zapotrzebowanie skorelowane
z zaplanowanymi wydatkami.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.