eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pelplin › Zakup i dostawa używanego pojazdu do odbioru odpadów komunalnych na podwoziu pojazdu ciężarowego wyposażonego w dźwignik hakowy i żuraw przenośny (HDS)



Ogłoszenie z dnia 2023-08-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa używanego pojazdu do odbioru odpadów komunalnych na podwoziu pojazdu ciężarowego wyposażonego w dźwignik hakowy i żuraw przenośny (HDS)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Czyste Kociewie Sp. zo. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 523029540

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Starogardzka 12

1.5.2.) Miejscowość: Pelplin

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-130

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@czystekociewie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: czystekociewie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/795701

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa używanego pojazdu do odbioru odpadów komunalnych na podwoziu pojazdu ciężarowego wyposażonego w dźwignik hakowy i żuraw przenośny (HDS)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44321657-2bfc-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00340802

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00327127

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa używanego pojazdu do odbioru odpadów komunalnych na podwoziu pojazdu ciężarowego wyposażonego w dźwignik hakowy i żuraw przenośny (HDS).
2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) rok produkcji min. 2014 r.,
2) silnik wysokoprężny (DIESEL) spełniający normy emisji spalin min. EURO 6,
3) moc silnika min. 180 kW,
4) pojemność skokowa minimum 6 800 cm3,
5) rozstaw osi maksymalnie 4150 mm,
6) skrzynia biegów automatyczna,
7) typ podwozia 4x2,
8) dopuszczalna masa całkowita maksymalnie 16000 kg,
9) przystawka odbioru mocy montowana w pojeździe fabryczna,
10) podwozie wyposażone w przystawkę od silnikową lub od skrzyni biegów umożliwiającą pracę układu hydrauliki żurawia HDS i zabudowy hakowej,
11) główny wyłącznik instalacji elektrycznej (akumulatora),
12) opony o rozmiarze „R19”
13) przebieg podwozia nie większy niż 250 000 km,- światła obrysowe,
3. W przypadku awarii unieruchamiających pojazd lub zabudowę przyjazd serwisu w przeciągu 48 godzin, a w przypadku awarii unieruchamiających pojazd lub zabudowę na więcej niż 72 godziny, zapewni bezpłatnie pojazd zastępczy, o parametrach technicznych nie mniejszych niż pojazd dostarczony, przez cały czas usuwania awarii.
4. Wykonawca przeprowadzi bezpłatne szkolenie wskazanych użytkowników pojazdu w zakresie usuwania podstawowych usterek i awarii, oraz przeprowadzania napraw serwisowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta, stąd postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy Pzp

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.