eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów › Budowa boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 3 w Chrzanowie



Ogłoszenie z dnia 2022-09-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 3 w Chrzanowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chrzanów - Urząd Miejski w Chrzanowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257943

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Henryka 20

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 32 7585123

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@chrzanow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.chrzanow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5e6a4e2f-0c08-11ed-9a86-f6f4c648a056

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 3 w Chrzanowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e6a4e2f-0c08-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00340765

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033142/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 3 w Chrzanowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00279399/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 447024,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie roboty budowlanej pn. „Budowa boiska sportowego przy Szkole Podstawowej nr 3 w Chrzanowie”
2. Zakres robót do wykonania obejmuje:
- wytyczenie całego układu, zgodnie z projektem,
- rozbiórka istniejącej nawierzchni utwardzonej wraz z podbudową w miejscu projektowanego boiska, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej rozbieralnej na dojściu do boiska,
- rozbiórka istniejącego ogrodzenia powyżej 2,2m - piłkochwytu
- budowa boiska wielofunkcyjnego z naniesionymi liniami do gry w koszykówkę (kolor linii biały), siatkówkę (kolor linii żółty) oraz piłkę ręczną
( kolor linii zielony) o nawierzchni poliuretanowej w kolorze czerwono-ceglastym, nawierzchnia w rozwiązaniu systemowym, przepuszczającym wodę,
- wyposażenie boiska: słupki do siatkówki, stojaki do koszykówki, bramki do piłki ręcznej,
- budowa ogrodzenia boiska – piłkochwyty wysokości 6m,
- remont elementów istniejących przy boisku: chodnik, ławki, koszy na śmieci, oświetlenie,
- wykonanie terenów zielonych – trawnika w miejscu gdzie nie zaprojektowano nawierzchni utwardzonej
- wykonanie inwentaryzacji powykonawczej geodezyjnej,
- wykonanie i umieszczenie tablicy regulaminowej w miejscu i o treści ustalonej z Zamawiającym.
3. Miejsce wykonania zamówienia:
Dz. Nr 3546/499; obręb: Nr 0001, Chrzanów; jednostka ewidencyjna: 120303_4, Chrzanów-miasto.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa (Załącznik nr 6 do SWZ), obejmująca: dokumentację zgłoszeniową, przedmiar robót (Załącznik nr 7 do SWZ) (jako dokument pomocniczy) oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (Załącznik nr 8 do SWZ). Materiały (wyroby), które zostaną wbudowane, powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu, stosowania w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
5. Poza wyżej wymienionym zakresem zamówienia wykonawca zobowiązany jest do:
1) zapewnienia obsługi geodezyjnej w zakresie koniecznym do wykonania inwestycji, jak: bieżącą obsługę w trakcie realizacji inwestycji oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej z naniesieniem wyników na zasoby geodezyjne,
2) zapewnienia kierownika budowy o posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowalnymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
3) Prace w pobliżu sieci cieplnej należ wykonywać ręcznie oraz pod nadzorem przedstawiciela Veolii Południe sp. z o.o., po wcześniejszym pisemnym poinformowaniu o zamiarze prowadzenia robót z podaniem informacji teleadresowej osoby odpowiedzialnej za prowadzenie prac. Informację należy przesłać na adres biura Veolii w Chrzanowie minimum 5 dni przed planowanym wejściem w teren.
4) zabezpieczenia robót zgodnie z przepisami BHP, przepisami o ruchu drogowym,
5) wykonania i utrzymania zabezpieczenia robót i placu budowy przed dostępem osób trzecich podczas wykonywania robót,
6) wykonania prób i badań zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania
i odbioru robót,
7) sporządzenia dokumentacji powykonawczej.
6. W każdym przypadku gdy zamawiający podaje materiał lub urządzenie z podaniem znaku towarowego, patentu lub producenta należy uznać, iż jest to materiał lub urządzenie wzorcowe. Wykonawca ma prawo zaproponowania w ofercie równoważnych materiałów lub urządzeń, pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia z wymaganiami zamawiającego określonymi w SWZ, będą posiadały odpowiednie parametry, będą spełniać obowiązujące normy oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45223820-0 - Gotowe elementy i części składowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 496777,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 498200,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 496777,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GREENSPORT Anna Straszewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 241035894

7.3.4) Miejscowość: Międzybrodzie Bialskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 496777,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.