eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Zakup mobilnej pracowni komputerowej 25-stanowiskowej dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 w Rybniku w ramach projektu "Dostępna Szkoła"



Ogłoszenie z dnia 2023-08-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup mobilnej pracowni komputerowej 25-stanowiskowej dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 w Rybniku w ramach projektu „Dostępna Szkoła”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 43 92 302

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9af5f820-119e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup mobilnej pracowni komputerowej 25-stanowiskowej dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 1 w Rybniku w ramach projektu „Dostępna Szkoła”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9af5f820-119e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00340704

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00524402/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.15 Zakup pracowni komputerowej terminalowej 24+1 dla SP 1

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest finansowane z budżetu miasta oraz w ramach projektu Dostępna szkoła EFS 94,29%, BP 5,71 %, Projekt „Dostępna Szkoła –innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia” ,realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00279569

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.42.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 319000,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 90009,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mobilnej pracowni komputerowej 25-stanowiskowej, opartej o laptopy, monitor interaktywny oraz ploter do Szkoły Podstawowej nr 1 w Rybniku. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy. Wykonawca musi zaoferować sprzęt spełniający co najmniej takie wymagania i parametry techniczne, jak w opisie przedmiotu zamówienia.
L.p. Nazwa przedmiotu Minimalne wymagania techniczne
1 Laptop – sztuk 25 Przekątna ekranu – 15,6”
Typ ekranu – IPS, LED, matowy
Rozdzielczość ekranu – 1920 x 1080 Full HD
Jasność matrycy – 250 cd/m²
Procesor – minimum: 4 rdzenie, 8 wątków, 2.40-4.20 GHz, 8MB cache, Procesor osiągający wynik co najmniej 7500 pkt. w teście PassMark CPU Mark opublikowany na stronie https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php#single-cpu - kolumna CPU Mark. Zamawiający na etapie weryfikacji ofert sam zweryfikuje osiąganą ilość punktów oferowanego procesora z dołączonym załącznikiem do SWZ. Zamawiający odrzuci oferty, których:
- oferowanego procesora nie będzie w ww. załączniku,
- wynik nie osiągnie wymaganego poziomu opisanego powyżej
- wynik będzie wynikiem jednostkowym tzw. Baseline,
jako oferty, których treść jest niezgodna z warunkami zamówienia zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
Wielkość pamięci RAM – 16 GB
Częstotliwość pamięci RAM – 3200 MHz
Typ pamięci RAM – DDR4
Maksymalna obsługiwana ilość pamięci RAM – min 24 GB
Liczba gniazd pamięci RAM – 1
Pojemność dysku SSD – 512 GB
Układ graficzny – zintegrowany
Pamięć karty graficznej – współdzielona
Karta dźwiękowa – zintegrowana
Wbudowane głośniki stereo – Tak
Wbudowany mikrofon – Tak
Wejście do mikrofonu – 1 sztuka
Wyjście audio – 1 sztuka
Wi-Fi – standard – minimum Wi-Fi 5
Liczba złączy USB 3.0 lub wyższy – 1 sztuka
Liczba złączy USB 2.0 – 2 sztuki
Wyjście HDMI - obecność: Tak
Urządzenie wskazujące – Touchpad
Pełna klawiatura QWERTY – obecność: Tak
Wbudowana kamera – 0.3 Mpix
System operacyjny – Microsoft Windows 11 Home
Wersja językowa systemu operacyjnego – polska
Dołączone oprogramowanie: Partycja recovery
Zewnętrzny zasilacz sieciowy – 1 sztuka
Bateria zewnętrzna lub wbudowana – 1 sztuka
Gwarancja – 24 miesiące
2 Monitor interaktywny – 1 szt. Przekątna: 75"
Jasność: 380 cd/m2
Rozdzielczość panelu: 3840 x 2160
Czas reakcji: 8 ms
Kontrast: 4000:1
Kąt widzenia: 178°
Technologia dotyku: Podczerwień
Żywotność panelu: 50.000 h
Rozdzielczość dotyku: 32768 × 32768 punktów
Sposób obsługi: Palec lub dowolny inny przedmiot
Czas reakcji dotyku : <10 ms
Wejścia wideo:
2 x HDMI
1 x VGA (z jednego z wejść)
Wejścia audio:
mini jack 3.5 mm
Wyjście audio mini jack 3.5 mm
Głośniki: 2x10W
Porty komunikacyjne: 4 x USB 2.0
Dołączone akcesoria: Kabel USB
Moduł WiFi/Bluetooth
Pilot
Pisaki (2 szt)
Przewód HDMI (3 m)
Przewód zasilający (3 m)
Skrócona instrukcja obsługi
Uchwyt montażowy ścienny
Gwarancja 60 miesięcy
Dodatkowe funkcje Android OS
Aplikacja do nanoszenia notatek
Czujnik światła
Komunikacja Bluetooth
Komunikacja Wi-Fi
Menu dotykowe OSD
Narzędzie do prowadzenia głosowania
Notowanie na dowolnym źródle
Oprogramowanie Windows kompatybilne z aplikacją do nanoszenia notatek
Slot OPS
USB Media Player
Wgranie własnego logo
Wyświetlanie komentarzy tekstowych na ekranie przez uczestników
Wariant: monitor z wieszakiem
3 Ploter laserowy – 1 szt. Wymienny moduł lasera o mocy min. 3000 mW / 405 nm. Pole robocze urządzenia min. 38 x 38 x 70 mm.
Urządzenie do komunikacji z komputerem PC z wykorzystaniem portu USB, oraz moduł do komunikacji bezprzewodowej.
Rama urządzenia wykonana z tworzywa, mocowanie lasera i podstawa stołu roboczego z metalu.
Wymagane wyposażenie w awaryjny przycisk zatrzymujący pracę urządzenia.
Urządzenie wyposażone w laser 3000 W o długości wiązki równej 450 nm.
Ploter zasilany napięciem 5 V i pobór mocy do 20 W. Do zasilania zasilacz o wydajności minimum 2 A.
Specyfikacja minimum:
Zasilanie: 5 V / 2 A
Moc lasera: 3000 mW
Długość wiązki: 405 nm
Rozdzielczość grawera: 350 dpi
Format pliku: dowolna bitmapa (.jpg, .png, .bnp)
Rozdzielczość grafiki: 512 x 512 px
Komunikacja: USB
Konstrukcja: szkło, aluminium, stal
Czas ciągłej pracy: do 2 h
Żywotność lasera: 10 000 h
Możliwość wymiany lasera: tak
Pole robocze : 38 x 38 x 70 mm
Kompatybilne materiały: drewno, papier, skóra, guma, bambus, plastik, płytki PCB
Kompatybilne systemy operacyjne : Windows XP, Windows 7, Windows 8, Windows 10
Gwarancja – 24 miesiące
Szczegółowy zakres precyzuje SWZ z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30214000-2 - Stacje robocze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30231310-3 - Wyświetlacze płaskie

48620000-0 - Systemy operacyjne

30231320-6 - Monitory dotykowe

30213100-6 - Komputery przenośne

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

30232140-7 - Plotery

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59953,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131616,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59953,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zoneo Oleksiewicz Spółka Komandytowo-Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7752667756

7.3.3) Ulica: Noskowskiego 1

7.3.4) Miejscowość: Kutno

7.3.5) Kod pocztowy: 99-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59953,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.