Ogłoszenie z dnia 2025-07-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00291960/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa drogi powiatowej nr 1348K w m. Wierzchosławice - etap I”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W TARNOWIE Z SIEDZIBĄ W ZGŁOBICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120384654
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zgłobicka 8
1.5.2.) Miejscowość: Zgłobice
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-113
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146741230
1.5.8.) Numer faksu: 146741231
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pzdtarnow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.malopolska.pl/pzdtszglobicach
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fac133ce-0861-433b-933e-44318a8ecd2d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Drogi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozbudowa drogi powiatowej nr 1348K w m. Wierzchosławice - etap I”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fac133ce-0861-433b-933e-44318a8ecd2d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00340663
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00059638/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Rozbudowa drogi powiatowej nr 1348K w m. Wierzchosławice etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00291960
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 200943,21 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Rozbudowa drogi powiatowej nr 1348K w m. Wierzchosławice - etap I” która obejmuje budowę chodnika w km.0+237 – 0+393
2. Zakres prac do wykonania objęty przedmiotowym zadaniem to między innymi:
• Roboty przygotowawcze,
• Wycinka zieleni,
• Roboty rozbiórkowe,
• Roboty ziemne,
• Poszerzenie jezdni, dojścia do posesji, przebudowa zjazdów indywidualnych,
• Wykonanie warstw podbudowy,
• Wykonanie krawężników i obrzeży na ławach betonowych,
• Wykonanie warstw konstrukcji nawierzchni,
• Wymiana oznakowania,
• Roboty wykończeniowe,
• Uporządkowanie terenu budowy po wykonaniu wszystkich czynności (robót budowlanych) związanych z inwestycją.
3. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują następujące załączniki do SWZ: kosztorys (ślepy), dokumentacja projektowa oraz Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiORB )
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233140-2 - Roboty drogowe
45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 195147,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 292884,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195147,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD REMONTOWO - BUDOWLANY ŁUKASZ REJKOWICZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8732484243
7.3.3) Ulica: GEN. ANDERSA 8
7.3.4) Miejscowość: GROMNIK
7.3.5) Kod pocztowy: 33-180
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Łukasz Rejkowicz Zakład Remontowo - Budowlany
jakie przetargi wygrała firma
Łukasz Rejkowicz Zakład Remontowo - Budowlany
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 195147,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont elementów zewnętrznych budynku nr 2 wraz z izolacją ścian hali sportowej w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellończyka 2 w Grudziądzu - sprawa numer 62/2025
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach nr 53 i 54 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz - sprawa nr 61/2025
- NAPRAWA I KONSERWACJA DACHÓW, WRAZ Z CZĘŚCIOWĄ TERMOMODERNIZACJĄ DACHU BUDYNKU SZKOŁY
- Przebudowa i remont pomieszczeń po byłej kotłowni w Kartuzach na potrzeby zabezpieczenia magazynów oraz doposażenia baz magazynowych do realizacji zadań w sytuacjach kryzysowych
- Budowa budynku garażu OSP z zapleczem socjalnym oraz infrastrukturą techniczną - Etap I
- Budowa miniboisk dla dzieci przy ul. Pomarańczowej na os. Polkowice Dolne
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.