Ogłoszenie z dnia 2025-07-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00324177/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kancelarii dla czterech leśnictw
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO DRAWSKO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330044068
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Starogrodzka 30
1.5.2.) Miejscowość: Drawsko Pomorskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-500
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drawsko@szczecinek.lay.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://drawsko.szczecinek.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c908e142-aec2-4015-a7e6-9cdc6499a0de1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa kancelarii dla czterech leśnictw2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c908e142-aec2-4015-a7e6-9cdc6499a0de
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00340418
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00105164/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa kancelarii dla 4 leśnictw
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00324177
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NN.270.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. ,,Budowa kancelarii dla czterech leśnictw.”
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę budynku kancelarii dla czterech leśnictw o powierzchni użytkowej 125,12 m2, składającego się z czterech pomieszczeń biurowych, czterech pomieszczeń gospodarczych dostępnych z pomieszczeń biurowych, poczekalni, toalety, pomieszczenia socjalnego, pomieszczenia technicznego i wiatrołapu.
Budynek kancelarii dla czterech leśnictw to budynek: niepodpiwniczony, posadowiony na ławach fundamentowych, ścianach zewnętrznych i działowych z bloczków gazobetonowych, z dachem czterospadowym z drewnianych wiązarów kratowych pokrytym blachodachówką, elewacja powyżej cokołu tynk nakrapiany i deska elewacyjna gr. 15 mm jako elementy dekoracyjne, cokół z płytek klinkierowych, stolarka okienna z PCV, stolarka drzwiowa zewnętrzna z PCV.
Budynek kancelarii wyposażony będzie: w instalację kanalizacyjną, instalację wodociągową, instalację c.o. podłogową, której źródłem zasilania będzie pompa ciepła powietrze – woda, instalację elektryczną oświetleniową i gniazd wtykowych, instalację oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, instalację komputerową oraz teleinformatyczną, instalację włamań i napadu, instalację SSWiN i detekcji zadymienia, instalację odgromową, instalację PV fotowoltaiczną.
Zagospodarowanie terenu wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną obejmuje budowę bezodpływowego zbiornika na nieczystości ciekłe o pojemności 10 m3 wraz z zewnętrzną instalacją kanalizacji sanitarnej, zewnętrzną instalacją wodociągową, instalacją elektroenergetyczną wlz, budowę drogi wewnętrznej z kostki betonowej, miejsc parkingowych i chodników oraz ogrodzenia na terenie działki nr 173/12 obręb 0007 Studnica, jed. ewid. 321405_5, - Ińsko obszar wiejski.
Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać ostateczną decyzję o pozwoleniu na użytkowanie wybudowanego obiektu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:Na podstawie art. 256 ustawy PZP Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.
Uzasadnienie faktyczne:
Po ogłoszeniu postępowania pojawiły się inne okoliczności niż przewidziane w art. 255 PZP powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania przetargowego mija się z celem. Inaczej niż według art. 255 pkt 5 PZP, zmiana okoliczności objęta art. 256 PZP może być przewidywalna. W grę wchodzi zatem wystąpienie okoliczności, które Zamawiający mógł przewidzieć przy dołożeniu należytej staranności. Poza tym stwierdzenie braku potrzeby prowadzenia postępowania nie musi być uzasadnione interesem publicznym. Liczy się również indywidualny interes zamawiającego, zwłaszcza związany z pojawieniem się możliwości bardziej efektywnego wydatkowania środków finansowych.
Okolicznościami, które pociągają za sobą bezcelowość prowadzenia postępowania są między innymi:
1) okoliczności uzasadniające wybór innego wariantu realizacji zamówienia
2) zmiana płynności finansowej Zamawiającego uniemożliwiająca sfinansowanie zamówienia w terminie określonym pierwotnie w SWZ.
W związku z powyższym podjęta decyzja o unieważnieniu postępowania przed upływem terminu składania ofert, ma również na celu ochronę interesów potencjalnych Wykonawców, aby nie ponosili realnych kosztów związanych z przygotowaniem ofert
i uczestnictwem w postępowaniu.
INNE PRZETARGI Z DRAWSKA POMORSKIEGO
- Zakup i dostawa mięsa, drobiu i wędlin na potrzeby Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Drawsku Pomorskim
- "Zakup i dostawa nabiału na potrzeby Powiatowego Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Drawsku Pomorskim"
- "Zakup i dostawa różnych artykułów spożywczych na potrzeby PCKZiU w Drawsku Pomorskim"
- "Zakup i dostawa warzyw, owoców na potrzeby PCKZiU w Drawsku Pomorskim"
- "Zakup i dostawa ciągnika z ładowaczem czołowym".
więcej: przetargi w Drawsku Pomorskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku Przedszkola Publicznego w Murowie z Oddziałem Zamiejscowym w Zagwiździu na klub dziecięcy
- Osiek nad Notecią - utworzenie miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 - Aktywny Maluch
- Poprawa jakości edukacji poprzez przebudowę pomieszczeń Szkoły Podstawowej w Werbkowicach
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z robotami towarzyszącymi przy ul. Toruńskiej 15 w Grudziądzu z podłączeniem budynku do miejskiej sieci ciepłowniczej
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Zakliczyn
- Budowa budynku wielorodzinnego przy ulicy Sądeckiej w Rabce-Zdroju
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





