eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Sukcesywna dostawa stymulatorów i kardiowerterów



Ogłoszenie z dnia 2021-12-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa stymulatorów i kardiowerterów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WIELOSPECJALISTYCZNY SZPITAL MIEJSKI IM.DR EMILA WARMIŃSKIEGO - SPZOZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092354746

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 19

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-826

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 3709124

1.5.8.) Numer faksu: 3709125

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital.bydgoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.bydgoszcz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d25d170a-4867-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa stymulatorów i kardiowerterów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d25d170a-4867-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00340414

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00109897/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.20 Dostawa stymulatorów i kardiowerterów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00274624/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP-270-58-2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 362537,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Stymulator jednojamowy, rok produkcji nie wcześniej niż 2021, masa maks. 30g, amplituda impulsu min zakres 0,5 - 6,0V, szerokość impulsu (A/V) min zakres 0,5 - 1,0 ms, czułość komorowa co najmniej w zakresie 1,0 - 7,5 mV, czułość przedsionkowa co najmniej w zakresie 0,25 - 4,0 mV, elektrody A i V pasywne i aktywne do wyboru, elektrody A i V sterydowe, program nocny, okres refrakcji A/V min zakres 250 - 400 ms, rejestrowanie trendów oporności elektrod przez cały okres życia urządzenia, funkcja automatycznie określająca komorowy próg stymulacji oraz automatycznie dostosowująca parametry stymulacji komorowej do zmierzonego progu stymulacji, możliwość zaprogramowania refrakcji V powyżej 400 ms, możliwość zaprogramowania refrakcji V poniżej 200 ms.
Depozyt 5 szt.
Uwaga: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na czas obowiązywania umowy przekazał nieodpłatnie Zamawiającemu w użytkowanie urządzenie do pomiaru śródoperacyjnego parametrów stymulacji wraz z dwoma kompletami kabli i kontroli stymulatora po implantacji. 11 Szt.
2 Elektrody endokawitarne do stymulacji, A - przedsionkowe V - komorowe, pasywne i aktywne do wyboru, elektrody A i V sterydowe.
Depozyt 5 szt. 11 Szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33182000-9 - Urządzenia do wspomagania serca

4.5.5.) Wartość części: 25542 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Stymulator dwujamowy, rok produkcji nie wcześniej niż 2021, żywotność stymulatora nie krócej niż 6,6 lat przy 100% stymulacji, A=2,5V & V=1,0V, szerokość impulsu 0,4 ms, częstość stymulacji: 60 min-1,minimalna amplituda impulsu A i V 0,5 - 7,5V, minimalna szerokość impulsu A i V 0,5 - 1,0 ms, czułość przedsionkowa 0,15 - 7,5 mV, czułość komorowa 0,1 - 6,5 mV, okres refrakcji A 200 - 400 ms, okres refrakcji V 200 - 400 ms, reakcja na arytmie przedsionkowe (zmiany trybu stymulacji), algorytm automatycznie dostosowujący energię impulsu do indywidualnych potrzeb pacjenta typu "beat to beat", minimalny odstęp przedsionkowo-komorowy ? 15 ms, automatyczne określenie progu stymulacji i dopasowanie parametrów stymulacji, automatyczna możliwość przełączania polarności w przypadku przekroczenia zakresu impedancji elektrod, zapis IEGM powyżej 35 sek., elektrody A i V pasywne i aktywne do wyboru, elektrody A i V sterydowe do wyboru.
Depozyt 5 szt.
Uwaga: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na czas obowiązywania umowy przekazał nieodpłatnie Zamawiającemu w użytkowanie urządzenie do pomiaru śródoperacyjnego parametrów stymulacji wraz z dwoma kompletami kabli i kontroli stymulatora po implantacji. 51
2 Elektrody endokawitarne do stymulacji, V - komorowe, pasywne i aktywne do wyboru, elektrody A i V sterydowe.
Depozyt 10 szt. 102

4.5.3.) Główny kod CPV: 33182000-9 - Urządzenia do wspomagania serca

4.5.5.) Wartość części: 154224 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

11 Kardiowerter/defibrylator jednojamowy, rok produkcji nie wcześniej niż 2021, żywotność urządzenia przy 15% pacing, 6 lub więcej ładowań do max energii w roku, onset EGM ON, 500 Ohm, 2,5V powyżej 6,0 roku, sterylizacja min 6 m-cy, energia zgromadzona min 40J, energia defibrylacji dostarczona min 35J, ilość szoków w jednej interwencji > 7, elektrody do defibrylacji endokardialne - sterydowe, elektrody jednokoilowa i dwukoilowa - do wyboru, automatyczny opis stanu baterii i odporności elektrody, amplituda impulsu min. zakres 0,5 - 5,0 V, szerokość impulsu ( A/V ), min. zakres 0,5 - 1,0 ms, czułość komorowa - co najmniej w zakresie 0,2 - 1,2 mV, czułość przedsionkowa - co najmniej w zakresie 0,2 - 1,2 mV, elektrody z dwoma dipolami do zbierania sygnałów z przedsionka, rejestrowanie trendów oporności elektrod, ATP w VF.
Depozyt 5 szt.
UWAGA!!! Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na czas obowiązywania umowy przekazał Zamawiającemu w użytkowanie: urządzenie do pomiaru śródoperacyjnego parametrów stymulacji ( wraz z dwoma kompletami kabli ) i kontroli kardiowertera po implantacji. 17 Szt.
2 Elektrody endokawitarne do defibrylacji, sterydowe, elektrody do defibrylacji pasywne/aktywne - do wyboru, elektrody jednokoilowe i dwukoilowe - do wyboru, elektrody z dwoma dipolami do zbierania sygnałów z przedsionka, elektrody do RA o pasywnej i aktywnej fiksacji.
Depozyt 5 szt. 17 Szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33182000-9 - Urządzenia do wspomagania serca

4.5.5.) Wartość części: 172584 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Kardiowerter/defibrylator dwujamowy, rok produkcji nie wcześniej niż 2021, żywotność urządzenia przy 15% pacing, 6 lub więcej ładowań do max energii w roku, onset EGM ON 500 Ohm, 2,5V powyżej 6,0 roku, sterylizacja min 6 miesięcy, energia zgromadzona min 40J, energia defibrylacji dostarczona min 35J, ilość szoków w jednej interwencji > 7, elektrody do defibrylacji pasywne/aktywne - do wyboru, elektrody do defibrylacji endokardialne - sterydowe, elektrody jedno- dwukoilowe - do wyboru, automatyczny opis stanu baterii i odporności elektrody, amplituda impulsu min 0,5 - 5,0 V, szerokość impulsu ( A/V ), min zakres 0,5 - 1,0 ms, czułość komorowa - co najmniej w zakresie 0,2 - 1,2 mV,czułość przedsionkowa - co najmniej w zakresie 0,2 - 1,2 mV, elektrody do RA o pasywnej i aktywnej fiksacji, rejestrowanie trendów oporności elektrod, czas ładowania poniżej 12 sek.
Depozyt 2 szt.
UWAGA!!! Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na czas obowiązywania umowy przekazał Zamawiającemu w użytkowanie: urządzenie do pomiaru śródoperacyjnego parametrów stymulacji (wraz z dwoma kompletami kabli) i kontroli kardiowertera po implantacji 3
2 Elektrody endokawitarne do stymulacji, A - przedsionkowe, pasywne i aktywne do wyboru, elektrody A i V sterydowe.
Depozyt 2 szt. 3
3 Elektrody endokawitarne do defibrylacji, sterydowe, elektrody do defibrylacji pasywne/aktywne - do wyboru, elektrody jednokoilowe i dwukoilowe - do wyboru, elektrody z dwoma dipolami do zbierania sygnałów z przedsionka, elektrody do RA o pasywnej i aktywnej fiksacji.
Depozyt 2 szt. 3

4.5.3.) Główny kod CPV: 33182000-9 - Urządzenia do wspomagania serca

4.5.5.) Wartość części: 32562 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zestaw do nakłucia i wprowadzenia elektrod do stymulacji lub endokawitarnych defibrylacyjnych, do jamy serca prawego, składający się z koszulki, rozszerzacza, prowadnika, igły oraz strzykawki trzyczęściowej 10 ml. Luer-Lock, w kompatybilnych rozmiarach, rok produkcji nie wcześniej niż 2021, koszulka naczyniowa rozrywalna oferowana w rozmiarach od 7F do 11F (do wyboru przez Zamawiającego). 114szt. 386

4.5.3.) Główny kod CPV: 33182000-9 - Urządzenia do wspomagania serca

4.5.5.) Wartość części: 4900,17 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Elektroda zewnętrzna - endokawitarna do czasowej stymulacji serca, rozmiar 6F, typ końca dystalnego: miękki, zagięty, wyrób jałowy, nietoksyczny, apirogenny 10 Szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33182000-9 - Urządzenia do wspomagania serca

4.5.5.) Wartość części: 1728 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25542,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25542,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medtronic Poland Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9521000289

7.3.3) Ulica: Polna nr 11

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-633

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25542 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154224,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 173502,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154224,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medtronic Poland Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9521000289

7.3.3) Ulica: Polna 11

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-633

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154224 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172584,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247860,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172584,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medtronic Poland Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9521000289

7.3.3) Ulica: Polna 11

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-633

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172584 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32562,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47466,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32562,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medtronic Poland Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9521000289

7.3.3) Ulica: Polna 11

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-633

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32562 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5294,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8372,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5294,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 788-00-08-829

7.3.3) Ulica: Polna 11

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-633

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5294,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferty złożone w Grupie 6 zostały odrzucone

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.