eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przymuszewo › Remont dróg leśnych oraz utwardzenie gruntu na terenie Nadleśnictwa Przymuszewo



Ogłoszenie z dnia 2023-08-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg leśnych oraz utwardzenie gruntu na terenie Nadleśnictwa Przymuszewo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Przymuszewo

1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Przymuszewo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090550710

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przymuszewo 3

1.5.2.) Miejscowość: Przymuszewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-634

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 52 554 19 19

1.5.8.) Numer faksu: 52 554 18 63

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przymuszewo@torun.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przymuszewo.torun.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_przymuszewo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka Leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dróg leśnych oraz utwardzenie gruntu na terenie Nadleśnictwa Przymuszewo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd480eb0-11b3-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00340406

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00518355/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Remont dróg leśnych oraz utwardzenie gruntu na terenie Nadleśnictwa Przymuszewo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00274863

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 739766,94 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 601436,52 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont drogi leśnej w oddziale 341 na długości 100m oraz utwardzenie terenu o po-wierzchni 1225m2 w leśnictwie Chociński Młyn.
Identyfikator działek ewidencyjnych: 220203_2.0010.3341/3, 220203_2.0010.167.
Istniejąca droga leśna sklasyfikowana jest pod względem technicznym jako droga wewnętrzna. Przeznaczona jest do ochrony pożarowej terenów leśnych oraz do transportu leśnego i częściowo publicznego. Istniejąca droga na całym odcinku posiada nawierzchnię tłuczniową o szerokości 3,0 m. Trasa przebiega przez obszary leśne i rolne będące w zarządzie Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe Nadleśnictwa Przymuszewo i sąsiaduje z gruntami w zarządzie Parku Narodowego Bory Tucholskie. Pod drogą przebiega wodociąg natomiast nad drogą przebiega linia niskiego napięcia.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
Hektometr zerowy remontowanego odcinka drogi dowiązano do granicy działki ewidencyjnej. Remont rozpoczyna się na hektometrze 0+0,00 a kończy na 0+100,00. Wykonanie robót obejmować będzie odcinek drogi o długości 100mb. W ramach remontu wykonane zo-stanie wzmocnienie istniejącej nawierzchni warstwą kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 grubość 8cm na całej długości drogi. Obecnie droga posiada nawierzchnię z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm o szerokości 3m jednak jest w złym stanie i wymaga wzmocnienia oraz wyprofilowania do wymaganych spadków
Parametry techniczne elementów drogowych
Jezdnia
klasa techniczna ulicy - droga wewnętrzna
prędkość projektowa - 30km/h
szerokość nawierzchni jezdni - 3,0m
łączna długość remontowanego odcinka – 100,00 m
kategoria ruchu - KR-1
max obciążenie na oś - 100 kN
Konstrukcja nawierzchni - przekrój konstrukcyjny nawierzchni jezdni:
wyrównanie istniejącej podbudowy z mieszanki tłuczniowej,
podbudowa zasadnicza, mieszanka kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 o grubości 8cm,
Z materiałów własnych wykonawcy, zgodnie z projektami budowlanymi, szczegółową spe-cyfikacją techniczną, specyfikacją warunków zamówienia (SWZ), złożoną ofertą oraz przedmiarem robót stanowiącym element pomocniczy do wyceny przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna: przedmiar robót i kosztorys ślepy, specyfikacja wykonania i odbioru robót i opis techniczny, stanowią-ce załącznik nr 5 i 6 do SWZ.

Teren pod utwardzenie sklasyfikowany jest jako Łąka V klasy (ŁV) i Pastwisko V klasy (PsV) mało zróżnicowany terenowo, obecnie niezagospodarowany. Teren po utwardzeniu przeznaczony będzie na cele gospodarki leśnej. Teren jest porośnięty trawą, w sąsiedztwie przebiega linia niskiego napięcia.

W ramach inwestycji przewiduje się wykonanie utwardzenia części terenu działki
nr 167 o wymiarach 35x35m.
Założenia projektowe
• nawierzchnia utwardzona o nośności min. 10 ton/oś,
• nawierzchnia – mieszanka kruszywa niezwiązanego C90/3 frakcji 0/31,5 mm
• na podbudowie z gruzobetonu frakcji 0/63mm
• spadek poprzeczny jednostronny 3%

Konstrukcja utwardzonego terenu
• Grunt podłoża musi być zagęszczony do wskaźnika = 0,98
• Grubości poszczególnych warstw podano po zagęszczeniu.
• Kategoria ruchu KR1-2, gruntów G-1.
• nawierzchnia - mieszanka kruszywa niezwiązanego C90/3 frakcji 0/31,5 mm gr. 12 cm
• podbudowa z gruzobetonu frakcji 0/63mm gr 15cm
• warstwa odsączająca z piasku średniego o k> 8m/dobę gr.10cm
Wykonawcą w rozumieniu Ustawy Pzp jest osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 100294,9 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a). Remont dróg leśnych - Opis.
Istniejące drogi leśne sklasyfikowane są pod względem technicznym jako drogi wewnętrzne. Przeznaczone są do ochrony pożarowej terenów leśnych oraz do transportu leśnego. Istniejące drogi na całym odcinku posiada nawierzchnię tłuczniową o szerokości 3,0 m. Trasa przebiega przez obszary leśne będące w zarządzie Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe Nadleśnictwa Przymuszewo.

Remont drogi leśnej w oddziałach 93, 131, 132, 162, 163, 164, 165, 195 w leśnictwie Parzyn i Leśno, Nadleśnictwo Przymuszewo na długości 2184m.

Identyfikator działek ewidencyjnych: 220202_5.0021.3093/4, 220202_5.0021.3131, 220202_5.0021.3132, 220202_5.0021.3163, 220202_5.0021.3163, 220202_5.0021.3164, 220202_5.0021.3165, 220202_5.0008.3195.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
Hektometr zerowy remontowanego odcinka drogi dowiązano do drogi pożarowej nr 31. Remont rozpoczyna się na hektometrze 0+0,00 a kończy na 2+370,00. W przebiegu drogi znajdują się dwa odcinki wyłączone z remontu o długościach 123mb i 63mb (razem 186mb). Wykonanie robót obejmować będzie odcinek drogi o długości 2184mb. W ramach remontu wykonane zo-stanie wzmocnienie istniejącej nawierzchni warstwą kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 grubość 15cm. Obecnie droga posiada nawierzchnię z kruszywa naturalnego o szerokości 3m jednak jest w złym stanie i wymaga wzmocnienia oraz wyprofilowania do wymaganych spadków

Remont drogi leśnej w oddziale 25 w leśnictwie Warszyn, Nadleśnictwo Przymuszewo na długości 435m.

Identyfikator działek ewidencyjnych: 220202_5.0011.3025.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
Hektometr zerowy remontowanego odcinka drogi dowiązano do granicy z działką ewid. 311. Remont rozpoczyna się na hektometrze 0+0,00 a kończy na 0+435,00. Wykonanie robót obejmować będzie odcinek drogi o długości 435mb. W ramach remontu wykonane zostanie wzmocnienie istniejącej nawierzchni warstwą kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 grubość 15cm. Obecnie droga posiada nawierzchnię z kruszywa naturalnego o szerokości 3m jednak jest w złym stanie i wymaga wzmocnienia oraz wyprofilowania do wymaganych spadków

Remont drogi leśnej w od miejscowości Lamk do oddziału nr 285 w leśnictwie Lubnia, Nadleśnictwo Przymuszewo na długości 471m

Identyfikator działek ewidencyjnych: 220202_5.0012.3286/5, 220202_5.0012.3285/6.
Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia:
Hektometr zerowy remontowanego odcinka drogi dowiązano do granicy z działką ewid. 8/1. Remont rozpoczyna się na hektometrze 0+0,00 a kończy na 0+471,00. Wykonanie robót obejmować będzie odcinek drogi o długości 471mb. W ramach remontu wykonane zostanie wzmocnienie istniejącej nawierzchni warstwą kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 grubość 15cm. Obecnie droga posiada nawierzchnię z kruszywa naturalnego o szerokości 3m jednak jest w złym stanie i wymaga wzmocnienia oraz wyprofilowania do wymaganych spadków


b). Parametry techniczne elementów drogowych
Jezdnia
• klasa techniczna - droga wewnętrzna
• szerokość korony drogi - 4,0 m
• prędkość projektowa - 30km/h
• szerokość nawierzchni jezdni - 3,0m
• szerokość poboczy - 2x0,50 m
• spadek poprzeczny dla jezdni 4%, dla poboczy 6%
• łączna długość remontowanych odcinków – 3090,00 m
• kategoria ruchu - KR-1
• max obciążenie na oś - 100 kN

Zjazdy indywidualne
• klasa techniczna - zjazd indywidualny
• szerokość nawierzchni - 3,0-3,5m
• kategoria ruchu - KR-1
• max obciążenie na oś - 100 kN
• ilość zjazdów – 7 szt.
• długość zjazdów do 2 m. zachowując spadek do 4-6% od drogi.

Konstrukcja nawierzchni - przekrój konstrukcyjny nawierzchni jezdni:
• wyrównanie istniejącej podbudowy z mieszanki tłuczniowej,
• podbudowa zasadnicza, mieszanka kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 o grubości 15cm,

Z materiałów własnych wykonawcy, zgodnie z projektami budowlanymi, szczegółową specyfikacją techniczną, specyfikacją warunków zamówienia (SWZ), złożoną ofertą oraz przedmiarem robót stanowiącym element pomocniczy do wyceny przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna: przedmiar robót i kosztorys ślepy, specyfikacja wykonania i odbioru robót, opis techniczny, stanowiące załącznik nr 5 i 6 do SWZ.
Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45000000-7 Roboty budowlane
45233123-7 Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
45233127-5 Roboty budowlane w zakresie rozjazdów

Wykonawcą w rozumieniu Ustawy Pzp jest osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233127-5 - Roboty budowlane w zakresie rozjazdów

4.5.5.) Wartość części: 448971,1 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Naprawa dróg leśnych. Mechaniczne wyrównanie i profilowanie dróg o nawierzchni tłuczniowej i gruntowej. Zagęszczenie nawierzchni dróg walcem „gumowym”. Usunięcie darni z poboczy.
Łączna długość naprawianych odcinków: 22 075m

Z materiałów własnych wykonawcy, zgodnie z projektami budowlanymi, szczegółową specyfikacją techniczną, specyfikacją warunków zamówienia (SWZ), złożoną ofertą oraz przedmiarem robót stanowiącym element pomocniczy do wyceny przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca za-łącznik nr 5 i 6 do SWZ.

Wykonawcą w rozumieniu Ustawy Pzp jest osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.5.) Wartość części: 52170,58 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223889,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARKOP Adrian Dziendziela

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5551971475

7.3.3) Ulica: Kłodawa

7.3.4) Miejscowość: Brusy

7.3.5) Kod pocztowy: 89-632

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-08-01 do 2023-08-21

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 507871,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 531014,6 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 507871,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1. MARKOP Adrian Dziendziela

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5551971475

7.3.3) Ulica: Kłodawa

7.3.4) Miejscowość: Brusy

7.3.5) Kod pocztowy: 89-632

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 507871,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-08-02 do 2023-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58377,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63264,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 58377,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe, Ziemne, Melioracyjne i Ogólnobudowlane Henryk Czarnowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5911013240,

7.3.3) Ulica: Jana Pawła II

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 83-425

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 58377,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-08-01 do 2023-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.