Ogłoszenie z dnia 2025-07-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00306666/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Zajęcia dla dzieci w Gminie Pasłęk”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKO-GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W PASŁĘKU
1.3.) Oddział zamawiającego: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pałęku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170501061
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Grunwaldzki 8
1.5.2.) Miejscowość: Pasłęk
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mgops.paslek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.paslek.naszops.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2f6a7c7e-5826-445e-b879-8d8b45a680691.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zajęcia dla dzieci w Gminie Pasłęk”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f6a7c7e-5826-445e-b879-8d8b45a68069
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00340301
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00304857/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 „Zajęcia dla dzieci w Gminie Pasłęk”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Rodzina to nasza drużyna – II Edycja” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00306666
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MGOPS.261.1.AZ.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I - Świadczenie usługi prowadzenia zajęć psychoruchowych dla dzieci i młodzieży- Joga dla dzieci4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
85142100-7 - Usługi fizjoterapii
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 20160 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II - Świadczenie usługi prowadzenia zajęć psychoruchowych dla dzieci i młodzieży- Gimnastyka taneczna4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
85142100-7 - Usługi fizjoterapii
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 20160 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III - Świadczenie usługi prowadzenia grupowych zajęć terapeutycznych dla dzieci i młodzieży- Ergoterapia4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
85142100-7 - Usługi fizjoterapii
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 60480 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ IV - Świadczenie usługi prowadzenia grupowych zajęć terapeutycznych dla dzieci i młodzieży- Zajęcia integracji społeczno-sensorycznej4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
85142100-7 - Usługi fizjoterapii
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 60480 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ V - Świadczenie usługi prowadzenia grupowych zajęć językowych dla dzieci i młodzieży- Zajęcia z języka angielskiego4.5.3.) Główny kod CPV: 85320000-8 - Usługi społeczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
85142100-7 - Usługi fizjoterapii
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 21600 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły oferty, których ceny przewyższają kwoty, które
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a środków tych Zamawiający nie może zwiększyć.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły oferty, których ceny przewyższają kwoty, które
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a środków tych Zamawiający nie może zwiększyć.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części III do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły oferty, których ceny przewyższają kwoty, które
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a środków tych Zamawiający nie może zwiększyć.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły oferty, których ceny przewyższają kwoty, które
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie części, a środków tych Zamawiający nie może zwiększyć.
INNE PRZETARGI Z PASŁĘKA
więcej: przetargi w Pasłęku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja usług szkoleniowych (2) w ramach projektu "Rozwój kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Technicznych w Janowie Lubelskim"
- Usługi szkoleniowe (5 części) w ramach projektu "W kierunku Europy"
- "Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń z podziałem na części." w ramach projektu Dom 2.0 - kompleksowy program wspierający dzieci i rodziny z powiatu bialskiego w trudnych sytuacjach życiowych.
- Realizacja szkoleń specjalistycznych podnoszących kwalifikacje uczniów i nauczycieli objętych wsparciem w projekcie Powiat Świdnicki - kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2
- Świadczenie usług z zakresu zajęć wspomagających rozwój intelektualny i motoryczny dziecka: terapia ręki i terapia pedagogiczna - 2 Części
- Przeprowadzenie kursu dla uczniów "Pilotaż drona wraz z wirtualnymi spacerami (filmowanie) i modułem osiąganie wyznaczonych celów" w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 w Kat
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.