eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Organizacja studyjnych wyjazdów Projektu "Schronienie-klimat, migracje, dziedzictwo" współfinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2014-21 i MKiDN w ramach Programu Kultura, Działanie 2.



Ogłoszenie z dnia 2022-09-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja studyjnych wyjazdów Projektu „Schronienie–klimat, migracje, dziedzictwo” współfinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2014-21 i MKiDN w ramach Programu Kultura, Działanie 2.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Narodowe w Gdańsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276660

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Toruńska 1

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-822

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@mng.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mng.gda.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://muzeumnarodowe-gdansk.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja studyjnych wyjazdów Projektu „Schronienie–klimat, migracje, dziedzictwo” współfinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2014-21 i MKiDN w ramach Programu Kultura, Działanie 2.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6aa74248-e18c-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00340257

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022247/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Kompleksowa organizacja i obsługa studyjnych wyjazdów.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00188649/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/DIM/U/13/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 111352,95 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja i obsługa studyjnych wyjazdów w ramach Projektu „Schronienie – klimat, migracje, dziedzictwo”, który jest współfinansowany ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2014-2021 oraz Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w ramach Programu „Kultura”, Działanie 2 „Poprawa dostępu do kultury i sztuki” (zwany dalej: Projektem).
2. Zamówienie składa się z wyjazdów zwanych Zadaniami:
1. ZADANIE NR 1 – organizacja wizyty studyjnej dla 3 osób z Gdańska (Polska) do Islandii (Reykjavik - Akureyri - Snæfellsnes - Reykjavik) w II- III trymestrze 2022 (tj. czerwiec – grudzień 2022):
1) nocleg w Reykjaviku (3 osoby, 3 noce)
2) nocleg w Akureyri (3 osoby, 4 noce)
3) nocleg w Snæfellsnes (3 osoby, 4 noce)
4) nocleg w Reykjaviku (3 osoby, 1 noc)
5) 3 osoby, 13 dni – 3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, kolacja)
6) podróż Gdańsk - Reykjavik i Reykjavik - Gdańsk (3 osoby, samolot)
7) podróż Reykjavik - Akureyri (łączna podróż nie może trwać więcej niż 5h)
8) podróż Akureyri - Snæfellsnes
9) podróż Snæfellsnes - Reykjavik
Wykonawca w ramach zamówienia ma zapewnić́ Zamawiającemu:
a) Bilety lotnicze tam i powrót na trasie Gdańsk-Reykjavik, Reykjavik - Gdańsk dla 3 uczestników wizyty studyjnej. Bilet ma obejmować: 1 szt. bagażu podręcznego i 1 szt. bagażu rejestrowanego (główny, odprawiany) na każdego 1 uczestnika wyjazdu. Czas oczekiwania na przesiadkę nie może być dłuższy niż 4h.
b) Lista uczestników wyjazdu zostanie podana przed rozpoczęciem wyjazdu studyjnego. Uwaga! Wykonawca ma obowiązek pokrycia kosztów wykonania testów na obecność wirusa SARS-CoV-2 dla uczestników wyjazdu, jeśli w danym państwie będzie to wymagane.
c) Łącznie 12 noclegów w hotelach co najmniej 3-gwiazdkowych: w Reykjaviku, Akureyri i Snæfellsnes; w pokojach 1-osobowych z łazienkami wraz ze śniadaniem dla 3 uczestników wyjazdu studyjnego podczas zaplanowanego pobytu.
d) Zapewnienia wyżywienia (śniadanie, obiad, kolacja) dla 3 uczestników wyjazdu studyjnego.
e) Zapewnienie transferów lokalnych (busem lub autem odpowiednim do liczebności grupy) z lotniska w Keflaviku i dalej na trasie Reykjavik - Akureyri - Snæfellsnes - Reykjavik i na lotnisko w Keflaviku.
f) Wykonawca pokrywa także wszelkie koszty związane z opłatami drogowymi, parkingowymi itp. w ramach usługi transportu
g) Zapewnienie transportu z hoteli do miejsc wizyt studyjnych w obie strony przez wszystkie dni pobytu.

2. ZADANIE NR 2 – organizacja wizyty studyjnej dla 3 osób z Gdańska (Polska) do Trondheim (Norwegia) w III trymestrze 2022 (tj. wrzesień – grudzień 2022):
1) noclegi w Trondheim (3 osoby, 4 noce)
2) wyżywienie podczas wyjazdu studyjnego (3 osoby, 5 dni) – 3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, kolacja)
3) podróż samolotem Gdańsk - Trondheim (2 strony, 3 osoby)
Wykonawca w ramach zamówienia ma zapewnić Zamawiającemu:
a) Bilety lotnicze tam i powrót na trasie Gdańsk-Trondheim, Trondheim - Gdańsk dla 3 uczestników wizyty studyjnej. Bilet ma obejmować: 1 szt. bagażu podręcznego i 1 szt. bagażu rejestrowanego (główny, odprawiany) na każdego 1 uczestnika wyjazdu. Czas oczekiwania na przesiadkę nie może być dłuższy niż 4h.
b) Lista uczestników wyjazdu zostanie podana przed rozpoczęciem wyjazdu studyjnego. Uwaga! Wykonawca ma obowiązek pokrycia kosztów wykonania testów na obecność wirusa SARS-CoV-2 dla uczestników wyjazdu, jeśli w danym państwie będzie to wymagane.
c) 4 noclegi w hotelu co najmniej 3-gwiazdkowym w Trondheim: w pokojach 1-osobowych z łazienkami wraz ze śniadaniem dla 3 uczestników wizyty studyjnej podczas zaplanowanego pobytu.
d) Zapewnienia wyżywienia (śniadanie, obiad, kolacja) dla 3 uczestników wyjazdu studyjnego.
e) Zapewnienie transportu z lotniska do hotelu (w obie strony) i z hotelu do miejsca wizyty studyjnej w obie strony przez wszystkie dni pobytu

3. ZADANIE NR 3 – organizacja wizyty studyjnej dla 3 osób z Gdańska (Polska) do Tromsø (Norwegia) w III trymestrze 2022 (tj. wrzesień – grudzień 2022):
1) noclegi w Tromsø (3 osoby, 4 noce)
2) wyżywienie podczas wyjazdu studyjnego (3 osoby, 5 dni) – 3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, kolacja)
3) podróż samolotem Gdańsk - Tromsø (2 strony, 3 osoby)
Wykonawca w ramach zamówienia ma zapewnić Zamawiającemu:
a) Bilety lotnicze tam i powrót na trasie Gdańsk-Tromsø, Tromsø - Gdańsk dla 3 uczestników wizyty studyjnej. Bilet ma obejmować: 1 szt. bagażu podręcznego i 1 szt. bagażu rejestrowanego (główny, odprawiany) na każdego 1 uczestnika wyjazdu. Czas oczekiwania na przesiadkę nie może być dłuższy niż 4h.
b) Lista uczestników wyjazdu zostanie podana przed rozpoczęciem wyjazdu studyjnego. Uwaga! Wykonawca ma obowiązek pokrycia kosztów wykonania testów na obecność wirusa SARS-CoV-2 dla uczestników wyjazdu, jeśli w danym państwie będzie to wymagane.
c) 4 noclegi w hotelu co najmniej 3-gwiazdkowym w Tromsø: w pokojach 1-osobowych z łazienkami wraz ze śniadaniem dla 3 uczestników wizyty studyjnej podczas zaplanowanego pobytu.
d) Zapewnienia wyżywienia (śniadanie, obiad, kolacja) dla 3 uczestników wyjazdu studyjnego
e) Zapewnienie transportu z lotniska do hotelu (w obie strony) i z hotelu do miejsca wizyty studyjnej w obie strony przez wszystkie dni pobytu

4.5.3.) Główny kod CPV: 55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej

60410000-5 - Usługi regularnego transportu lotniczego

63512000-1 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych

79997000-9 - Usługi organizowania podróży służbowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PREMIUM EVENTS JANUSZ ŻEBROWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 5241469221

7.3.4) Miejscowość: Łoziska

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.