Ogłoszenie z dnia 2024-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup systemu multimedialnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Rządowa Agencja Rezerw Strategicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012199305
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grzybowska 45
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-844
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 48 22 36 09 153
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@rars.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rars.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://rars.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
rezerwy strategiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup systemu multimedialnego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f682d6a-19c5-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00340160
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00116066/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zintegrowany system multimedialny i telekonferencjny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki
na podstawie art. 305 pkt. 2 Ustawy. Zgodnie z wyżej wskazanym przepisem „w postępowaniu
prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie
oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki
zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione”
Uzasadnienie faktyczne:
Zamawiający prowadził uprzednio postępowanie w trybie podstawowym bez negocjacji na
podstawie art. 275 ust.1 Ustawy o oznaczeniu BZzp.271.4.2024., Zamawiający unieważnił
postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 Ustawy. W postępowaniu nie została złożona żadna
ważna oferta, a te złożone zostały odrzucone w oparciu o art. 226 ust. 1 pkt 5) Ustawy.
Powyższe stanowi przesłankę do udzielenia zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305
pkt. 2 Ustawy.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: BZzp.271.4.2024
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.28.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 259655,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rodzaj zamówienia: dostawa
Przedmiotem zamówienia jest zakup, montaż i konfiguracja systemu multimedialnego i w
podziale na Etapy:
Etap I: w Nowej Siedzibie RARS w Warszawie;
Etap II: w Ośrodku RARS w Konstancinie-Jeziornie;
Etap III: demontaż Systemów z Centrali RARS (ul. Grzybowska 45, Warszawa),
a następnie transport, montaż i konfiguracja w Ośrodku RARS w Konstancinie-Jeziornej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32232000-8 - Sprzęt wideokonferencyjny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 326565,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 326565,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 326565,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Intertrading Systems Technology Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Firma TRECOM KRAKÓW SPÓŁKA AKCYJNA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 524-10-50-278
7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 162 A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-342
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INTERTRADING SYSTEMS TECHNOLOGY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
INTERTRADING SYSTEMS TECHNOLOGY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 326565,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
- Organizacja szkolenia dla pracowników Wydziału Spraw Cudzoziemców Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie wraz z zapewnieniem noclegu / wyżywienia
- Zakup kompensatorów dla przedszkoli i szkół podstawowych
- Wymiana stolarki okiennej na stolarkę PCV w lokalach i budynkach znajdujących się w administracji Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy
- Dostawa szczepionek do Przychodni Lekarskiej WAT SPZOZ w Warszawie
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.