Ogłoszenie z dnia 2023-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00299928/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-11
- 2023/BZP 00321055/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-24
- 2023/BZP 00332511/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-31
- 2023/BZP 00406847/01 - Wynik z dnia 2023-09-21
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
PRZEBUDOWA ULICY MALMEDA W EŁKU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Ełk
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671076
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Marsz. Józefa Piłsudskiego 4
1.4.2.) Miejscowość: Ełk
1.4.3.) Kod pocztowy: 19-300
1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.4.7.) Numer telefonu: 087 732 62 00
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.elk.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.elk.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00340152
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-08-04
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00299928
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Malmeda w Ełku o długości ok. 260 mb. W ramach przebudowy należy wykonać frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej, oraz wykonanie nowej nawierzchni jezdni w dwóch warstwach: warstwę wiążącą z betonu asfaltowego o gr. 5cm oraz warstwę ścieralną z betonu asfaltowego gr. 4 cm po uprzedniej regulacji istniejących włazów studni kd, ks, i wpustów ulicznych. W ramach zamówienia należy rozebrać istniejący krawężnik betonowy wraz z ławą betonową o długości ok. 47mb oraz istniejący chodnik z płytek betonowych wzdłuż rozbieranego krawężnika oraz wykonać rozebrane elementy jako nowe, tj: ustawić krawężnik betonowy o wym 15x30cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15, wykonać nawierzchnię chodników z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo – piaskowej gr. 5 cm, i podbudowie z kruszywa łamanego o gr. 15cm. Zamówieniem objęta jest ulica Malmeda – zgodnie z załącznikiem graficznym.
1.1. Charakterystyka robót do wykonania w ramach zadania:
1) W ramach modernizacji ulicy Zielonej w zakres prac do wykonania wchodzi:
a) wykonanie robót rozbiórkowych (krawężniki wraz z ławą betonową, płytki betonowe, kostka brukowa betonowa, obrzeża betonowe, nawierzchnia bitumiczna),
b) ustawienie krawężników betonowych 15x30cm na ławie betonowej z oporem,
c) wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej,
d) wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 5 cm,
e) regulacja pionowa włazów ks i kd oraz wpustów kd,
f) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm,
g) wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, w tym między innymi:
- projekt czasowej organizacji ruchu,
- dokumentacja geodezyjna powykonawcza,
- oświadczenia kierowników robót i kierownika budowy,
- protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac,
- atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
- przedmiar robót,
- załącznik graficzny.
1.2. Zakres zamówienia obejmuje:
a) Opracowanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy. Wykonanie i utrzymanie dróg dojazdowych i objazdowych na czas budowy oraz po wykonaniu wszystkich robót doprowadzenie terenu przyległego do stanu pierwotnego.
b) Wykonanie robót budowlanych,
c) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, w tym między innymi:
- projekt tymczasowej organizacji ruchu,
- dokumentacja geodezyjna powykonawcza,
- oświadczenia kierowników robót i kierownika budowy,
- protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac,
- atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów.
1.3. W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie:
a) zaopatrzyć się w energię elektryczną i wodę na okres realizacji robót budowlanych,
b) przekazać materiały z rozbiórki, nadające się do ponownego zastosowania zamawiającemu we wskazane miejsce w odległości do 5 km,
c) zachować oraz chronić przed uszkodzeniem znajdujące się w bezpośredniej bliskości punkty geodezyjne, w przypadku uszkodzenia lub kolizji odtworzyć zgodnie z właściwymi przepisami,
d) zapewnić obsługę serwisową zainstalowanych urządzeń w zakresie niezbędnym do utrzymania ich właściwej pracy w okresie udzielonej gwarancji,
e) uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych obiektu (należy przyjąć 2 przeglądy rocznie) zwoływanych na wezwanie zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji.
1.4. Rozliczenie robót następować będzie wg rzeczywiście wykonanego zakresu prac określonych na podstawie obmiaru robót, sporządzonego przez kierownika robót, potwierdzonego przez uprawnionego geodetę i zatwierdzonego przez inspektora nadzoru.
Zamawiający wnosi o przedstawienie ceny brutto zamówienia. Cena brutto zamówienia wynikać ma z kosztorysu ofertowego opracowanego na podstawie załączonego przedmiaru robót. W kosztorysie ofertowym należy wyszczególnić jednostkowe ceny za wykonanie poszczególnych pozycji kosztorysowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi przedmiar robót oraz załącznik graficzny, stanowiące integralną część SWZ. W/w elementy określają planowany zakres robót do wykonania zamówienia.
1.5. Wymagania ogólne Zamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów.
Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późn. zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późn. zmianami.
UWAGA:
Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu.
Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą „Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r z późn. zmianami”.
2. Gwarancja – minimalny wymagany okres gwarancji to 36 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego.
Po zmianie:
1. Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Malmeda w Ełku o długości ok. 260 mb. W ramach przebudowy należy wykonać frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej, oraz wykonanie nowej nawierzchni jezdni w dwóch warstwach: warstwę wiążącą z betonu asfaltowego o gr. 5cm oraz warstwę ścieralną z betonu asfaltowego gr. 4 cm po uprzedniej regulacji istniejących włazów studni kd, ks, i wpustów ulicznych. W ramach zamówienia należy rozebrać istniejący krawężnik betonowy wraz z ławą betonową o długości ok. 47mb oraz istniejący chodnik z płytek betonowych wzdłuż rozbieranego krawężnika oraz wykonać rozebrane elementy jako nowe, tj: ustawić krawężnik betonowy o wym 15x30cm na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15, wykonać nawierzchnię chodników z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo – piaskowej gr. 5 cm, i podbudowie z kruszywa łamanego o gr. 15cm. Zamówieniem objęta jest ulica Malmeda – zgodnie z załącznikiem graficznym.
1.1. Charakterystyka robót do wykonania w ramach zadania:
1) W ramach przebudowy ulicy Malmeda w Ełku, w zakres prac do wykonania wchodzi:
a) wykonanie robót rozbiórkowych (krawężniki wraz z ławą betonową, płytki betonowe, kostka brukowa betonowa, obrzeża betonowe, nawierzchnia bitumiczna),
b) ustawienie krawężników betonowych 15x30cm na ławie betonowej z oporem,
c) wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej,
d) wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego gr. 5 cm,
e) regulacja pionowa włazów ks i kd oraz wpustów kd,
f) wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm,
g) wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, w tym między innymi:
- projekt czasowej organizacji ruchu,
- dokumentacja geodezyjna powykonawcza,
- oświadczenia kierowników robót i kierownika budowy,
- protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac,
- atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
- przedmiar robót,
- załącznik graficzny.
1.2. Zakres zamówienia obejmuje:
a) Opracowanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu na czas budowy. Wykonanie i utrzymanie dróg dojazdowych i objazdowych na czas budowy oraz po wykonaniu wszystkich robót doprowadzenie terenu przyległego do stanu pierwotnego.
b) Wykonanie robót budowlanych,
c) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach, w tym między innymi:
- projekt tymczasowej organizacji ruchu,
- dokumentacja geodezyjna powykonawcza,
- oświadczenia kierowników robót i kierownika budowy,
- protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac,
- atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów.
1.3. W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie:
a) zaopatrzyć się w energię elektryczną i wodę na okres realizacji robót budowlanych,
b) przekazać materiały z rozbiórki, nadające się do ponownego zastosowania zamawiającemu we wskazane miejsce w odległości do 5 km,
c) zachować oraz chronić przed uszkodzeniem znajdujące się w bezpośredniej bliskości punkty geodezyjne, w przypadku uszkodzenia lub kolizji odtworzyć zgodnie z właściwymi przepisami,
d) zapewnić obsługę serwisową zainstalowanych urządzeń w zakresie niezbędnym do utrzymania ich właściwej pracy w okresie udzielonej gwarancji,
e) uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych obiektu (należy przyjąć 2 przeglądy rocznie) zwoływanych na wezwanie zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji.
1.4. Rozliczenie robót następować będzie wg rzeczywiście wykonanego zakresu prac określonych na podstawie obmiaru robót, sporządzonego przez kierownika robót, potwierdzonego przez uprawnionego geodetę i zatwierdzonego przez inspektora nadzoru.
Zamawiający wnosi o przedstawienie ceny brutto zamówienia. Cena brutto zamówienia wynikać ma z kosztorysu ofertowego opracowanego na podstawie załączonego przedmiaru robót. W kosztorysie ofertowym należy wyszczególnić jednostkowe ceny za wykonanie poszczególnych pozycji kosztorysowych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi przedmiar robót oraz załącznik graficzny, stanowiące integralną część SWZ. W/w elementy określają planowany zakres robót do wykonania zamówienia.
1.5. Wymagania ogólne Zamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów.
Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo Budowlane z późn. zmianami oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych z późn. zmianami.
UWAGA:
Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu.
Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą „Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994r z późn. zmianami”.
2. Gwarancja – minimalny wymagany okres gwarancji to 36 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-08-11 09:00
Po zmianie:
2023-08-22 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-08-11 11:00
Po zmianie:
2023-08-22 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-09-08
Po zmianie:
2023-09-18
INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Dostawa sprzętu medycznego do zabiegów chirurgicznych na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o. o.
- Budowa świetlicy kontenerowej w m. Krokocie - II postępowanie
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa dróg na terenie gm. Chodzież w miejscowości Studzieniec ul. Wspólna i ul. Przylesie oraz w miejscowości Strzelce
- Modernizacja budynku Powiatowego Zespołu Szkół Policealnych w Wejherowie
- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Poniaty Wielkie
- Budowa drogi gminnej kl.D w km od 0+000 do 0+481,42 wraz z budową skrzyż. drogi powiat.nr 1387K km 8+233 oraz budową skrzyż. drogi powiat.nr 1384Kw km 15+106 w m. Szerzyny, gm.Szerzyny (dokończenie5)
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Pysznica
- Modernizacja infrastruktury drogowej w miejscowościach Długie, Nowosielce, Posada Zarszyńska i Zarszyn
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.