Ogłoszenie z dnia 2023-08-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00304499/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu komputerowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291658
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: M. Curie-Skłodowskiej 73/77
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-950
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 713283041
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp.wsse.wroclaw@sanepid.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wsse-wroclaw/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-07d5c41b-1fdc-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu komputerowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07d5c41b-1fdc-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00340075
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00084255/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 zakup sprzętu komputerowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
projekt pod nazwą „Wzmocnienie Państwowej Inspekcji Sanitarnej poprzez remont oraz doposażenie w sprzęt” realizowany w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa XI REACT-EU Działanie 11.3 Wspieranie naprawy i odporności systemu ochrony zdrowia, typ projektu: wsparcie organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00304499
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
zakup sprzętu komputerowego: serwery (2 szt.) oraz oprogramowanie
4.5.3.) Główny kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 272167,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 272167,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 272167,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anzena Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243039293
7.3.3) Ulica: ul. Pszczyńska 15, Katowice
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-478
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 272167,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-10-01 do 2023-11-30INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Rewitalizacja linii kolejowej nr 308 na odcinku od Mysłakowic w km 29+588 do Kowar w km 25+223
- Dostawa mebli biurowych do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania.
- Wyk. audytu rozliczeń przewozów za 2023 r.
- Zakup 5 urządzeń drukujących wielofunkcyjnych A3 dla Oddziałów Straży Miejskiej Wrocławia
- Remont drogi wojewódzkiej nr 351 odcinkami pomiędzy m. Jagodzin oraz m. Stojanów w km 5+200 - 5+700, 6+100 - 7+060, 7+320 - 7+780, gmina Węgliniec
- Dostawa odczynników do biologii molekularnej na podstawie umowy ramowej
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Subskrypcja wsparcia technicznego producenta do dwóch urządzeń Barracuda F400 posiadanych przez Urząd do Spraw Cudzoziemców
- Zakup i dostawa komputerów, urządzeń wielofunkcyjnych oraz serwera dla Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
- Świadczenie usług utrzymania Systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów Bosflow wraz z jego rozbudową
- "Remont kapitalny i adaptacja zabytkowego budynku byłej szkoły przy ul. Bielskiej 17 w Skoczowie na potrzeby pomocy społecznej, polityki senioralnej" w podziale na 3 części:
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa elektronicznego systemu akceptacji zgód pacjenta dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr S. Jasińskiego w Zakopanem
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.