eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowogród BobrzańskiDOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DO ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W NIWISKACH



Ogłoszenie z dnia 2023-08-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DO ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W NIWISKACH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWOGRÓD BOBRZAŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770758

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Słowackiego 11

1.5.2.) Miejscowość: Nowogród Bobrzański

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-010

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 683290962

1.5.8.) Numer faksu: 683290962

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: now.bobrz.um@post.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogrodbobrz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://nowogrodbobrz.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DO ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W NIWISKACH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c6da21a-3842-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00340044

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015668/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DO ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W NIWISKACH

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00354526/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKZ.271.1.12.2022.MK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 310975,60 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 6148 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego do świetlicy wiejskiej w Niwiskach według poniższej specyfikacji

a) Projektor - 1 sztuka

Wymagania techniczne:
• Jasność – minimum 4500 ANSI lumenów,
• Rozdzielczość – minimum Full HD 1920x1080,
• wejście HDMI 2 szt,
• wejście D-Sub 1 szt,
• wejście liniowe audio,
• wyjście liniowe audio,
• złącze USB,
• kontrast minimum 30000:1,
• wielkość obrazu zakres około 30” – 300”,
• żywotność lampy minimum 4000 h w trybie normalnym,
• korekcja Keystone minimum +/- 40 º,
• zoom minimum 1,3:1,
• głośnik minimum10W,
• sterowanie pilotem bezprzewodowym,
• zasilanie 230V,
• torba w zestawie,

b) Wzmacniacz rozgłoszeniowy - 1 szt.

Wymagania techniczne:
• moc wyjściowa 200 W RMS minimum,
• Ilość stref nagłośnienia: 6x,
• Odtwarzacz MP3,
• Port Bluetooth,
• Wejścia liniowe: 3 AUX,
• Wejścia mikrofonowe: 3 MIC,
• tuner radiowy FM
• Wyjścia linii głośnikowych 4~16Ω, 70V, 100V,
• wejście USB i kart SD,
• wyjście AUX,
• regulacja głośności, niskich i wysokich tonów,
• zabezpieczenia: przeciwprzeciążeniowe, przeciwprzepięciowe, przeciwzwarciowe,
• zasilanie 230V,


c) Głośnik przenośny ze wzmacniaczem - 1 szt.

Wymagania techniczne:
• moc wyjściowa 500 W RMS minimum,
• Wejście liniowe audio AUX : tak,
• Wejście mikrofonowe: tak,
• tuner radiowy FM: tak,
• Port Bluetooth: tak,
• cyfrowe łącze optyczne: tak,
• Port USB: tak
• sterowanie pilotem bezprzewodowym
• zasilanie 230V,

d) Monitor komputerowy LCD - 1 szt.

Wymagania techniczne :
• matryca typu IPS lub VA, matowa, przekątna przynajmniej 27”, rozdzielczość przynajmniej 1920x1080, odświeżanie na poziomie minimum 75 Hz,
• wbudowane głośniki,
• wymagane gniazda HDMI i D-SUB, wejście audio analogowe,
• kabel HDMI w komplecie,
• obsługa technologii Low Blue Light,


2) Zamówienie ma charakter ryczałtowy.
3) Wszystkie zastosowane elementy mają być dopuszczone do obrotu w handlu i posiadać wszelkie atesty dopuszczenia do użytkowania. Dodatkowo zastosowane elementy powinny spełniać określone prawem normy bezpieczeństwa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38652120-7 - Projektory wideo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32343100-0 - Wzmacniacze częstotliwości akustycznych

32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy

30231310-3 - Wyświetlacze płaskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62990,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62990,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62990,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): GM TRADE s.c. Grzegorz Surman, Monika Fornalczyk

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Euro TRANS Monika Fornalczyk, Firma Usługowo-Handlowa PALKAR Grzegorz Surman

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL9731063416

7.3.3) Ulica: Klonowa 2

7.3.4) Miejscowość: Klępina

7.3.5) Kod pocztowy: 66-010

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62990,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.