Ogłoszenie z dnia 2024-05-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00289988/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wymiana źródeł ciepła w budynku Urzędu Gminy wraz z wykonaniem mikroinstalacji fotowoltaicznej
Zadanie 2. Wykonanie mikroinstalacji fotowoltaicznej w budynku Urzędu Gminy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Boronów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398400
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dolna
1.5.2.) Miejscowość: Boronów
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-283
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 343539100
1.5.8.) Numer faksu: 343669814
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@boronow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://boronow.bip.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-da9d0efb-fcaa-11ee-885b-8267c06084531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana źródeł ciepła w budynku Urzędu Gminy wraz z wykonaniem mikroinstalacji fotowoltaicznejZadanie 2. Wykonanie mikroinstalacji fotowoltaicznej w budynku Urzędu Gminy
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da9d0efb-fcaa-11ee-885b-8267c0608453
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00340007
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046151/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Wymiana źródła ciepła w budynku Urzędu Gminy wraz z wykonaniem mikroinstalacji fotowoltaicznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00289988
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKiZP.271.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 179185,76 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 99800,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie mikroinstalacji fotowoltaicznej w budynku Urzędu Gminy w Boronowie
Zakres prac obejmuje:
- zabudowa na dachu budynku mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy 25 kWp;
- wymiana instalacji odgromowej na dachu;
- wykonanie profili stalowych mocowanych wzdłuż budynku do konstrukcji paneli fotowoltaicznych oraz do ścianki atyki budynku w celu dodatkowego zabezpieczenie paneli przed wiatrem,
- wykonanie warstwy papy termozgrzewalnej na dachu budynku oraz dwóch warstw papy w miejscu posadowienia konstrukcji pod panele.
Przedmiotem zamówienia jest instalacja fotowoltaiczna, o łącznej mocy nieprzekraczającej 25 kWp wraz z wymianą instalacji odgromowej. Zamówienie obejmuje podłączenie instalacji fotowoltaicznej do istniejącej instalacji elektrycznej obiektu. Planuje się montaż modułów fotowoltaicznych o mocy minimum 600 W razem z optymalizatorami mocy. Moduły będą zabudowane na systemowej konstrukcji aluminiowej z wykorzystaniem elementów dodatkowych, konstrukcyjnych ze stali nierdzewnej.
W związku z montażem paneli fotowoltaicznych na dachu budynku przedmiot zamówienia obejmuje:
- wykonanie warstwy papy termozgrzewalnej na całej połaci dachowej;
- wykonanie dwóch warstw dodatkowej papy termozgrzewalnej w miejscu posadowienia konstrukcji pod panele.
Zamawiający dopuszcza mniejszą liczbę modułów fotowoltaicznych niż w dokumentacji projektowej, przy czym całkowita moc mikroinstalacji fotowoltaicznej na dachu budynku będzie wynosić minimum 24,2 kWp maksimum 25 kWp. Rozmieszczenie paneli zgodnie ze schematem „Szczegółowa konstrukcja DACH” stanowiącym część dokumentacji projektowej.
Rozmieszczenie modułów fotowoltaicznych na dachu budynku nastąpi zgodnie ze schematem załączonym do dokumentacji postępowania.
Zamówienie obejmuje montaż inwertera trójfazowego o mocy znamionowej 25 kW po stronie AC.
W celu monitorowania systemu fotowoltaicznego należy zapewnić odpowiednią komunikację inwerterów zgodnie z wymaganiami Inwestora.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122754,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122754,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Usług Specjalistycznych Centralnej Stacji Ratownictwa Górniczego CEN-RAT Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262714583
7.3.3) Ulica: Chorzowska
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-902
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122754,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI BORONÓW
więcej: przetargi BORONÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w ramach projektu - "Dostępna szkoła - nasza szkoła"
- Przebudowa budynku szkoły podstawowej nr 2 w Szczawie, z wyłączeniem przegród zewnętrznych i elementów konstrukcyjnych, na potrzeby planowanego Urzędu Gminy Szczawa - Etap 1
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku komunalnego w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Bożej Woli. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Kaskach. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Bożej Woli. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.