Ogłoszenie z dnia 2025-07-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00291351/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie i modernizacja obiektów rekreacyjnych - modernizacja placu zabaw przy ul. Sucharskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piramowicza 32
1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kedzierzynkozle.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f15dda4c-01df-4c59-b90f-a767d98264431.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie i modernizacja obiektów rekreacyjnych - modernizacja placu zabaw przy ul. Sucharskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf76450c-390f-4697-b316-5c242bed8f88
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00339978
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00012295/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Doposażenie i modernizacja obiektów rekreacyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00291351
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.41.2025.RM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 35614,63 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A. Przedmiotem zamówienia jest doposażenie i modernizacja obiektów rekreacyjnych - modernizacja placu zabaw przy ul. Sucharskiego w Kędzierzynie – Koźlu;
B. Zakres zamówienia obejmuje m.in. następujące prace:
1) sporządzenia dokumentacji projektowej wymaganej do dokonania zgłoszenia budowlanego, uzyskania wszelkich zgód, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego;
2) dostarczenie i zamontowanie zestawu zabawowego dla młodszych dzieci oraz huśtawki mix, zgodnie z wymaganiami wskazanymi w OPZ;
3) wykonanie stref bezpieczeństwa dla zestawu zabawowego oraz huśtawki mix, zgodnie z wymaganiami wskazanymi w OPZ.
C. Wykonanie zamówienia obejmuje ponadto:
1) informowania Zamawiającego o bieżącym stanie realizacji zadania. W szczególności przed każdym etapem zakończenia prac zanikających. Zamawiający będzie kontrolował sposób ich wykonania w celu weryfikacji czy zostały zachowane wszystkich standardów. Jeżeli warunki te nie zostaną dotrzymane i powstaną z tego faktu wątpliwości, Wykonawca zobowiązany będzie do rozebrania miejsca prac zanikających i jego wykonania ponownie zgodnie z założeniami Zamawiającego. Wszystkie te czynności ponownego wykonania Wykonawca wykona na własny koszt;
2) uporządkowania i wyrównania terenu po wykonaniu wszystkich prac, wykopany ewentualny gruz bądź inne odpady zagospodaruje na własny koszt zgodnie z obowiązującymi przepisami. Na całym terenie objętym zakresem prac, w miejscach gdzie się pojawiły ubytki ziemi oraz traw, Wykonawca naprawi te miejsca i dokona siewu trawy, na którą udzieli jednorocznej gwarancji liczonej od daty odbioru końcowego całego zadania;
3) remontów i napraw ewentualnych zniszczeń powstałych w czasie prowadzonych prac np. zniszczeń nawierzchni chodników;
4) transportu sprzętu z bazy na miejsce prowadzenia prac i z powrotem na własny koszt;
5) dostarczenie i przekazanie Zamawiającemu przed przystąpieniem do odbioru końcowego, certyfikatów potwierdzających wykonanie każdego urządzenia zabawowego (zestaw zabawowy dla młodszych dzieci oraz huśtawka mix), zgodnie z obowiązująca normą PN – EN 1176 – 1:2017 lub równoważną
D. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu załącznika nr 1A Szczegółowa specyfikacja dostaw – stanowiący treść oferty oraz przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 11 SWZ.
E. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają w szczególności: Opis przedmiotu zamówienia, Projektowane postanowienia umowy zamieszczone wraz z załącznikami w wersji elektronicznej na stronie internetowej prowadzonego postępowania stanowiące integralną częścią SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:Zgodnie z art. 255 pkt. 3) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
W toku postępowania złożono 2 oferty na wykonanie przedmiotu zamówienia. Kwota, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postepowania, przed otwarciem ofert wynosi 40 000,00 zł brutto.
Jednocześnie po weryfikacji merytorycznej Zamawiający postanowił odrzucić ofertę złożoną przez wykonawcę ARCHIFORMACJA SP. Z O.O. z uwagi na fakt, iż oferowane zestawy nie spełniają wymagań określonych w opisie przedmiotu zamówienia.
Po przenalizowaniu możliwości ewentualnego dofinasowania oraz powyższego stanu faktycznego podjęto decyzję o niedofinansowaniu i unieważnieniu postępowania.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114390,00 PLN
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Przebudowa i rozbudowa placu zabaw przy Żłobku nr 6 w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Aktywne Place Zabaw 2025 - PT i wykonanie placu zabaw przy Żłobku nr 6"
- Przebudowa i rozbudowa placu zabaw przy Żłobku nr 3 w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Aktywne Place Zabaw 2025 - PT i wykonanie placu zabaw przy Żłobku nr 3"
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na potrzeby DPS w Kędzierzynie-Koźlu na 12 miesięcy - 3 części
- Modernizacja gminnych lokali mieszkalnych w Kędzierzynie-Koźlu III
- "System wytwarzający energię elektryczną dla prowadzonych prac badawczych w Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytucie Ciężkiej Syntezy Organicznej "Blachownia"""
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie istniejącego placu zabaw przynależącego do Gminnego Żłobka w Hamentowie, Hamentów 15
- Doposażenie istniejącego, przynależnego do Miejskiego Żłobka w Dęblinie "Raj Malucha" placu zabaw w ramach Resortowego programu "Aktywne place zabaw" 2025
- Przebudowa placu zabaw przynależącego do Żłobka Miejskiego w Chorzelach
- Przebudowa placu zabaw przy Żłobku Gminnym w Nowinach
- Przebudowa i rozbudowa placu zabaw przy Żłobku nr 3 w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Aktywne Place Zabaw 2025 - PT i wykonanie placu zabaw przy Żłobku nr 3"
- Przebudowa i rozbudowa placu zabaw przy Żłobku nr 6 w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Aktywne Place Zabaw 2025 - PT i wykonanie placu zabaw przy Żłobku nr 6"
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.