Ogłoszenie z dnia 2025-07-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00190460/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-14
- 2025/BZP 00200873/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja i modernizacja zabytkowego obiektu na potrzeby Galerii im. Sleńdzińskich przy ul. Rynek Kościuszki 4 – wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Galeria im. Sleńdzińskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050130318
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Waryńskiego 24a
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-461
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: galeria@galeriaslendzinskich.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: galeriaslendzinskich.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d462aba5-9cd9-48c3-bd27-0528f8a080041.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytucja kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacja i modernizacja zabytkowego obiektu na potrzeby Galerii im. Sleńdzińskich przy ul. Rynek Kościuszki 4 – wymiana stolarki okiennej i drzwiowej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d462aba5-9cd9-48c3-bd27-0528f8a08004
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00339912
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00075560/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Adaptacja i modernizacja zabytkowego obiektu na potrzeby Galerii im. Sleńdzińskich - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej budynku przy ulicy Rynek Kościuszki 4
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 650406,53 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana części stolarki okiennej i drzwiowej, wymiana parapetów zewnętrznych oraz demontaż krat okiennych w ramach zadania: „Adaptacja i modernizacja zabytkowego obiektu na potrzeby Galerii im. Sleńdzińskich przy ul. Rynek Kościuszki 4”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej
oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
44221000-5 - Okna, drzwi i podobne elementy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, ponieważ wszystkie złożone oferty zostały odrzucone.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 388900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 638370,00 PLN
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Zakup osprzętu do samochodu ciężarowego powyżej 3,5 tony
- Zakup i dostawa goniometru na potrzeby WE w ramach projektu PB 5.0 - ZK-DZP.262.76.2025
- Budowa instalacji oświetlenia terenu oraz kanalizacji kablowej przy ul. Węglowej 8 w Białymstoku.
- DOSTAWA 2 SZT. SAMOCHODÓW OSOBOWYCH SEGMENTU C TYPU KOMBI Z NAPĘDEM HYBRYDOWYM
- Dostawa urządzenia do badania odporności mieszanek mineralno-asfaltowych na deformacje trwałe wraz z wyposażeniem dodatkowym dla Wydz. Technologii-Laboratorium Drogowego Oddz. GDDKiA w Białymstoku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 49 z Oddziałami Integracyjnymi im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego - Prymasa Tysiąclecia w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja świetlicy wiejskiej w Rudnie
- Dostawa i wymiana okien w budynku Sądu Rejonowego w Golubiu - Dobrzyniu ul. Kościelna 23
- Kompleksowa rewitalizacja Muszli Koncertowej z 1890 roku w Parku Zdrojowym w Szczawnie-Zdroju
- Podwyższenie standardów efektywności energetycznej w budynku remizy strażackiej w Grąblewie
- Budowa budynku biurowego kancelarii leśnej Leśnictw Żory, Kłokocin na działce nr 1211 w miejscowości Szczejkowice
- Remont dwóch sal sportowych wraz z zapleczem szatniowo- sanitarnym w Szkole Podstawowej w Jabłonnie Lackiej
więcej: Okna, drzwi i podobne elementy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.