eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wągrowiec › Poprawa bezpieczeństwa w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w Wągrowcu - zaprojektuj i wybuduj.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w Wągrowcu – zaprojektuj i wybuduj.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Wągrowiec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791282

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 15a

1.5.2.) Miejscowość: Wągrowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 67 262-15-22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miasto@wagrowiec.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wagrowiec.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wagrowiec_eu

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa bezpieczeństwa w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w Wągrowcu – zaprojektuj i wybuduj.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08b13d01-4bc0-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00339876

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005605/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Poprawa bezpieczeństwa w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych w Wągrowcu – zaprojektuj i wybuduj

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00279109/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZ.271.17.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 869324,47 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1: Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejść dla pieszych przy skrzyżowaniu typu rondo (ul. Bydgoska i Piaskowa).
Wykonawca zobowiązuje się do opracowania dokumentacji projektowej, w tym do uzyskania uzgodnienia z Zamawiającym w zakresie przedmiotu zamówienia oraz dokonania skutecznego zgłoszenia robót w terminie: do 120 dni od dnia podpisania umowy, a następnie na jej podstawie do wykonania roboty budowlanej polegającej na przebudowie przejść dla pieszych, zgodnie z Programem Funkcjonalno- Użytkowym.
Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym:
a) zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (teren budowy);
b) obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót;
c) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą;
d) utrzymanie ładu i porządku w trakcie prowadzenia robót na terenie budowy oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót;
e) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót;
f) wykonawca zabezpieczy przed zniszczeniem punkty osnowy geodezyjnej znajdujące się na terenie budowy, a w przypadku zniszczenia odtworzy je na własny koszt;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 183495,93 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania istniejącego przejścia dla pieszych przy ul. Dębińskiej w Wągrowcu przy posesji nr 10.
Wykonawca zobowiązuje się do opracowania dokumentacji projektowej, w tym do uzyskania uzgodnienia z Zamawiającym w zakresie przedmiotu zamówienia oraz dokonania skutecznego zgłoszenia robót w terminie: do 120 dni od dnia podpisania umowy, a następnie na jej podstawie do wykonania roboty budowlanej polegającej na przebudowie przejść dla pieszych, zgodnie z Programem Funkcjonalno- Użytkowym.
3. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym:
a) zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (teren budowy);
b) obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót;
c) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą;
d) utrzymanie ładu i porządku w trakcie prowadzenia robót na terenie budowy oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót;
e) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót;
f) wykonawca zabezpieczy przed zniszczeniem punkty osnowy geodezyjnej znajdujące się na terenie budowy, a w przypadku zniszczenia odtworzy je na własny koszt;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 89446,34 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych poprzez zlokalizowanie nowego przejścia dla pieszych w ciągu ul. Głównej Osiedla w Wągrowcu (pomiędzy przystankiem autobusowym a boiskiem sportowym Orlik).
Wykonawca zobowiązuje się do opracowania dokumentacji projektowej, w tym do uzyskania uzgodnienia z Zamawiającym w zakresie przedmiotu zamówienia oraz dokonania skutecznego zgłoszenia robót w terminie: do 120 dni od dnia podpisania umowy, a następnie na jej podstawie do wykonania roboty budowlanej polegającej na przebudowie przejść dla pieszych, zgodnie z Programem Funkcjonalno- Użytkowym.
3. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym:
a) zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (teren budowy);
b) obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót;
c) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą;
d) utrzymanie ładu i porządku w trakcie prowadzenia robót na terenie budowy oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót;
e) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót;
f) wykonawca zabezpieczy przed zniszczeniem punkty osnowy geodezyjnej znajdujące się na terenie budowy, a w przypadku zniszczenia odtworzy je na własny koszt;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 73293,86 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania istniejącego przejścia dla pieszych w ciągu ul. Grunwaldzkiej (przy posesji nr 7) w Wągrowcu.
Wykonawca zobowiązuje się do opracowania dokumentacji projektowej, w tym do uzyskania uzgodnienia z Zamawiającym w zakresie przedmiotu zamówienia oraz dokonania skutecznego zgłoszenia robót w terminie: do 120 dni od dnia podpisania umowy, a następnie na jej podstawie do wykonania roboty budowlanej polegającej na przebudowie przejść dla pieszych, zgodnie z Programem Funkcjonalno- Użytkowym.
3. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym:
a) zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (teren budowy);
b) obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót;
c) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą;
d) utrzymanie ładu i porządku w trakcie prowadzenia robót na terenie budowy oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót;
e) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót;
f) wykonawca zabezpieczy przed zniszczeniem punkty osnowy geodezyjnej znajdujące się na terenie budowy, a w przypadku zniszczenia odtworzy je na własny koszt;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 61397,03 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejścia dla pieszych w ciągu ulicy Janowieckiej w Wągrowcu na wysokości ronda Pałuckiego.
Wykonawca zobowiązuje się do opracowania dokumentacji projektowej, w tym do uzyskania uzgodnienia z Zamawiającym w zakresie przedmiotu zamówienia oraz dokonania skutecznego zgłoszenia robót w terminie: do 120 dni od dnia podpisania umowy, a następnie na jej podstawie do wykonania roboty budowlanej polegającej na przebudowie przejść dla pieszych, zgodnie z Programem Funkcjonalno- Użytkowym.
3. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym:
a) zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (teren budowy);
b) obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót;
c) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą;
d) utrzymanie ładu i porządku w trakcie prowadzenia robót na terenie budowy oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót;
e) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót;
f) wykonawca zabezpieczy przed zniszczeniem punkty osnowy geodezyjnej znajdujące się na terenie budowy, a w przypadku zniszczenia odtworzy je na własny koszt;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 98130,08 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejścia dla pieszych w ciągu ulicy Kolejowej w Wągrowcu w pobliżu Dworca PKP.
Wykonawca zobowiązuje się do opracowania dokumentacji projektowej, w tym do uzyskania uzgodnienia z Zamawiającym w zakresie przedmiotu zamówienia oraz dokonania skutecznego zgłoszenia robót w terminie: do 120 dni od dnia podpisania umowy, a następnie na jej podstawie do wykonania roboty budowlanej polegającej na przebudowie przejść dla pieszych, zgodnie z Programem Funkcjonalno- Użytkowym.
3. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym:
a) zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (teren budowy);
b) obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót;
c) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą;
d) utrzymanie ładu i porządku w trakcie prowadzenia robót na terenie budowy oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót;
e) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót;
f) wykonawca zabezpieczy przed zniszczeniem punkty osnowy geodezyjnej znajdujące się na terenie budowy, a w przypadku zniszczenia odtworzy je na własny koszt;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 80731,71 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania przejścia dla pieszych w ciągu ulicy Kolejowej w Wągrowcu w pobliżu Szkoły Podstawowej nr 1.
Wykonawca zobowiązuje się do opracowania dokumentacji projektowej, w tym do uzyskania uzgodnienia z Zamawiającym w zakresie przedmiotu zamówienia oraz dokonania skutecznego zgłoszenia robót w terminie: do 120 dni od dnia podpisania umowy, a następnie na jej podstawie do wykonania roboty budowlanej polegającej na przebudowie przejść dla pieszych, zgodnie z Programem Funkcjonalno- Użytkowym.
3. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym:
a) zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (teren budowy);
b) obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót;
c) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą;
d) utrzymanie ładu i porządku w trakcie prowadzenia robót na terenie budowy oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót;
e) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót;
f) wykonawca zabezpieczy przed zniszczeniem punkty osnowy geodezyjnej znajdujące się na terenie budowy, a w przypadku zniszczenia odtworzy je na własny koszt;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 80731,71 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania istniejącego przejścia dla pieszych przy skrzyżowaniu ulic Leśna i Konwaliowa w Wągrowcu.
Wykonawca zobowiązuje się do opracowania dokumentacji projektowej, w tym do uzyskania uzgodnienia z Zamawiającym w zakresie przedmiotu zamówienia oraz dokonania skutecznego zgłoszenia robót w terminie: do 120 dni od dnia podpisania umowy, a następnie na jej podstawie do wykonania roboty budowlanej polegającej na przebudowie przejść dla pieszych, zgodnie z Programem Funkcjonalno- Użytkowym.
3. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym:
a) zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (teren budowy);
b) obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót;
c) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą;
d) utrzymanie ładu i porządku w trakcie prowadzenia robót na terenie budowy oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót;
e) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót;
f) wykonawca zabezpieczy przed zniszczeniem punkty osnowy geodezyjnej znajdujące się na terenie budowy, a w przypadku zniszczenia odtworzy je na własny koszt;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 179939,02 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych w obszarze oddziaływania istniejącego przejścia dla pieszych w ciągu ul. Taszarowo (przy posesji 21) w Wągrowcu.
Wykonawca zobowiązuje się do opracowania dokumentacji projektowej, w tym do uzyskania uzgodnienia z Zamawiającym w zakresie przedmiotu zamówienia oraz dokonania skutecznego zgłoszenia robót w terminie: do 120 dni od dnia podpisania umowy, a następnie na jej podstawie do wykonania roboty budowlanej polegającej na przebudowie przejść dla pieszych, zgodnie z Programem Funkcjonalno- Użytkowym.
3. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym:
a) zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (teren budowy);
b) obsługę geodezyjną w trakcie realizacji robót;
c) inwentaryzację geodezyjną powykonawczą;
d) utrzymanie ładu i porządku w trakcie prowadzenia robót na terenie budowy oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót;
e) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót;
f) wykonawca zabezpieczy przed zniszczeniem punkty osnowy geodezyjnej znajdujące się na terenie budowy, a w przypadku zniszczenia odtworzy je na własny koszt;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 22158,79 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131610 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170970 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131610 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZYMON WŁODARCZYK PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-DROGOWE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7661898591

7.3.4) Miejscowość: Rogoźno

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131610 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89876,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104550 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89876,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GARDEN BRUK Bogdan Ogórkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7661946367

7.3.4) Miejscowość: Skoki

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89876,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74907 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119310 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74907 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GARDEN BRUK Bogdan Ogórkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7661946367

7.3.4) Miejscowość: Skoki

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74907 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79950 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135300 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79950 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GARDEN BRUK Bogdan Ogórkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7661946367

7.3.4) Miejscowość: Skoki

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79950 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76260 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116850 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76260 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GARDEN BRUK Bogdan Ogórkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7661946367

7.3.4) Miejscowość: Skoki

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76260 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86715 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140220 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86715 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GARDEN BRUK Bogdan Ogórkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7661946367

7.3.4) Miejscowość: Skoki

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86715 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81549 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113160 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81549 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GARDEN BRUK Bogdan Ogórkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7661946367

7.3.4) Miejscowość: Skoki

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81549 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138990 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 211560 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138990 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szymon Włodarczyk Przedsiębiorstwo Budowlano-Drogowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7661898591

7.3.4) Miejscowość: Rogoźno

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138990 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38130 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103320 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38130 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GARDEN BRUK Bogdan Ogórkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7661946367

7.3.4) Miejscowość: Skoki

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38130 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.