eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzeskoŚwiadczenie usług polegających na zorganizowaniu wizyt zawodoznawczych/wyjazdów w ramach projektu "Fachowcy w Swojej Branży II"



Ogłoszenie z dnia 2025-07-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług polegających na zorganizowaniu wizyt zawodoznawczych/wyjazdów w ramach projektu
„Fachowcy w Swojej Branży II”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Brzeski - Starostwo Powiatowe w Brzesku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851665060

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Głowackiego 51

1.5.2.) Miejscowość: Brzesko

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-800

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 663 31 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatbrzeski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbrzeski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f61b014c-38ad-4c98-ba05-05f801f9c36a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług polegających na zorganizowaniu wizyt zawodoznawczych/wyjazdów w ramach projektu
„Fachowcy w Swojej Branży II”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f61b014c-38ad-4c98-ba05-05f801f9c36a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00339852

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00020783/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Realizacja zajęć i wyjazdów zawodoznawczych w ramach projektu "Fachowcy w swojej branży II"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Fachowcy w swojej branży II” realizowany w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027, Działanie 6.11 Wsparcie kształcenia zawodowego, Typ projektu A. Podniesienie jakości kształcenia zawodowego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00194982

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: E.272.2.3.2025.JW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 375759,22 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 155726,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1.
Wyjazd zawodoznawczy do Zespołu Elektrowni Wodnych Solina-Myczkowce dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku
Liczba uczestników wyjazdu: 30 uczniów, 2 opiekunów.
Miejsce wyjazdu: Zespół Elektrowni Wodnych Solina-Myczkowce.
Termin realizacji (wyjazd jednodniowy): rozpoczęcie nie wcześniej niż 22 września 2025 r. zakończenie nie później niż 10 października 2025 r. Ogólny, jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63511000-4 - Organizacja wycieczek

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 9516,70 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2.
Wyjazd zawodoznawczy do FABLABU dysponującego pracownią elektroniczną dla Zespołu Szkół Technicznych i Branżowych w Brzesku w Brzesku
Liczba uczestników wyjazdu: 30 uczniów, 2 opiekunów.
Miejsce wyjazdu: FABLAB na terenie województwa Małopolskiego z pracownią elektroniczną.
Termin realizacji (wyjazd jednodniowy): rozpoczęcie nie wcześniej niż 1 października 2025 roku zakończenie nie później niż 31 października 2025 r.
Ogólny, jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63511000-4 - Organizacja wycieczek

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 9786,70 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3.
Wyjazd zawodoznawczy do studia filmowego dla Technikum im. J. Piłsudskiego w Brzesku
Liczba uczestników: 30 uczniów, 2 opiekunów.
Miejsce wyjazdu: studio filmowe oddalone nie więcej niż 100 km od Technikum im. J. Piłsudskiego w Brzesku.
Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 30 września 2025 roku – według ustaleń z Zamawiającym.
Ogólny, jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63511000-4 - Organizacja wycieczek

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 8266,70 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4.
Wyjazd zawodoznawczy do Warszawy dla Technikum im. J. Piłsudskiego w Brzesku (dwudniowy)
Liczba uczestników wyjazdu: 30 uczniów, 2 opiekunów.
Miejsce wyjazdu: XII Międzynarodowe Targi Transportu i Logistyki połączone ze zwiedzaniem: Centrum Nauki Kopernik oraz Stacja Muzeum w Warszawie, ul Towarowa 3, Warszawa.
Termin realizacji (wyjazd dwudniowy): od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2025 roku – według ustaleń z Zamawiającym. W jednym dniu wyjazdu Wykonawca zobowiązany jest zapewnić trzy godziny czasu wolnego w Warszawie.
Ogólny, jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63511000-4 - Organizacja wycieczek

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 24133,30 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5.
Wyjazd zawodoznawczy do FABLAB Małopolska w Krakowie dla Zespołu Szkół w Czchowie
Liczba uczestników wyjazdu: 15 uczniów, 2 opiekunów.
Miejsce wyjazdu: FABLAB MAŁOPOLSKA W KRAKOWIE.
Termin realizacji (wyjazd jednodniowy): rozpoczęcie nie wcześniej niż 15 września 2025 roku zakończenie nie później niż 31 października 2025 roku. Nie dopuszcza się realizacji wyjazdu w dni ustawowo wolne od pracy i niedziele.
Ogólny, jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63511000-4 - Organizacja wycieczek

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 7763,30 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6.
Wyjazd zawodoznawczy do FABLAB Małopolska w Krakowie dla Zespołu Szkół w Czchowie
Liczba uczestników wyjazdu: 15 uczniów, 2 opiekunów.
Miejsce wyjazdu: FABLAB MAŁOPOLSKA W KRAKOWIE.
Termin realizacji (wyjazd jednodniowy): rozpoczęcie nie wcześniej niż 15 września 2025 roku zakończenie nie później niż 31 października 2025 roku. Nie dopuszcza się realizacji wyjazdu w dni ustawowo wolne od pracy i niedziele.
Ogólny, jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63511000-4 - Organizacja wycieczek

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 5916,70 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 7.
Wyjazd zawodoznawczy na Międzynarodowe Targi Wyposażenia Hoteli i Gastronomii HORECA® wraz z Międzynarodowymi Targami Wina w Krakowie ENOEXPO® w Krakowie dla Zespołu Szkół w Czchowie
Liczba uczestników wyjazdu: 25 uczniów, 2 opiekunów.
Miejsce wyjazdu: Międzynarodowe Targi Wyposażenia Hoteli i Gastronomii HORECA® wraz
z Międzynarodowymi Targami Wina w Krakowie ENOEXPO® w Krakowie połączone z wizyta studyjną na Uniwersytecie Rolniczym w Krakowie.
Termin realizacji: wyjazd jednodniowy w terminie targów tj. między 5 a 7 listopada 2025 roku, chyba że targi zostaną zaplanowane w innym terminie.
Ogólny, jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63511000-4 - Organizacja wycieczek

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 8500,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 8.
Wyjazd zawodoznawczy do Warszawy dla Zespołu Szkół w Czchowie (dwudniowy)
Liczba uczestników wyjazdu: 25 uczniów, 2 opiekunów.
Miejsce wyjazdu: Giełda Papierów Wartościowych, Centrum Pieniądza NBP, Parlament, Stadion Narodowy w Warszawie.
Termin realizacji: wyjazd dwudniowy - rozpoczęcie nie wcześniej niż 8 września 2025 roku zakończenie nie później niż 31 października 2025 roku. Nie dopuszcza się realizacji wyjazdu w dni ustawowo wolne od pracy i niedziele.
Ogólny, jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63511000-4 - Organizacja wycieczek

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 23600,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 9.
Wyjazd zawodoznawczy do resteuracji odznaczonej wyróżnieniem Michelin dla Zespołu Szkół w Czchowie
Liczba uczestników wyjazdu: 25 uczniów, 2 opiekunów.
Miejsce wyjazdu: Restauracji odznaczonej wyróżnieniem Michelin.
Termin realizacji: wyjazd jednodniowy - rozpoczęcie nie wcześniej niż 8 września 2025 roku zakończenie nie później niż 31 października 2025 roku. Nie dopuszcza się realizacji wyjazdu w dni ustawowo wolne od pracy i niedziele.
Ogólny, jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63511000-4 - Organizacja wycieczek

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 18833,30 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 10.
Wyjazd zawodoznawczy do przedsiębiorstwa z branży IT dla Zespołu Szkół w Czchowie
Liczba uczestników wyjazdu: 25 uczniów, 2 opiekunów.
Miejsce wyjazdu: przedsiębiorstwo z branży IT działające w Krakowie lub okolicach.
Termin realizacji: wyjazd jednodniowy - rozpoczęcie nie wcześniej niż 8 września 2025 roku zakończenie nie później niż 31 października 2025 roku. Nie dopuszcza się realizacji wyjazdu w dni ustawowo wolne od pracy i niedziele.
Ogólny, jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63511000-4 - Organizacja wycieczek

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 9950,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 11.
Wyjazd zawodoznawczy do zakładu będącego producentem kostki brukowej dla Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Łysej Górze
Dla wychowanków Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Łysej Górze.
Liczba uczestników 10 wychowanków i 2 opiekunów, których zadaniem jest wyłącznie opieka i nadzór nad wychowankami.
Miejscem wyjazdu powinien być zakład będący producentem kostki brukowej
i produktów infrastruktury chodnikowo drogowej.
Termin realizacji zadania nie wcześniej niż 17.09.2025 r., zakończenie nie później niż
3.10.2025 r., w dni nauki szkolnej, według ustaleń z zamawiającym.
Ogólny, jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63511000-4 - Organizacja wycieczek

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 7433,30 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 12.
Wyjazd zawodoznawczy do zakładu produkującego urządzenia skrawające, zakładu prowadzącego produkcję z wykorzystaniem urządzeń skrawających lub zakładu, w którym wykorzystywane są urządzenia skrawające w procesie utrzymania stanu technicznego innych urządzeń dla Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Łysej Górze.
Dla wychowanków Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Łysej Górze.
Liczba uczestników 10 wychowanków i 2 opiekunów, których zadaniem jest wyłącznie opieka
i nadzór nad wychowankami.
Miejscem wyjazdu powinien być zakład produkujący urządzenia skrawające; zakład prowadzący produkcję z wykorzystaniem urządzeń skrawających lub zakład, w którym wykorzystywane są urządzenia skrawające.
Termin realizacji zadania nie wcześniej niż 17.09.2025 r., zakończenie nie później niż
3.10.2025 r., w dni nauki szkolnej, według ustaleń z zamawiającym.
Ogólny, jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63511000-4 - Organizacja wycieczek

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 7666,70 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 13.
Wyjazd zawodoznawczy do restauracji świadczącej usługi street food lub na targi gastronomiczne, lub na festiwal street food, lub na festiwal food truck dla Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Łysej Górze.
Dla wychowanków Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Łysej Górze.
Liczba uczestników 10 wychowanków i 2 opiekunów, których zadaniem jest wyłącznie opieka
i nadzór nad wychowankami.
Miejscem wyjazdu powinno być miejsce, gdzie uczestnicy kursów będą mogli zapoznać się ze specyfiką działalności gastronomicznej jaką jest street food – restauracje lub targi gastronomiczne, lub festiwal food street, lub food truck.
Termin realizacji zadania nie wcześniej niż 07.10.2025 r., zakończenie nie później niż 07.11.2025r, w dni nauki szkolnej, według ustaleń z zamawiającym.
Ogólny, jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63511000-4 - Organizacja wycieczek

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 6500,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 14.
Wyjazd zawodoznawczy do firmy budowlanej zajmującej się budową i wykańczaniem domów w tym domów modułowych lub wykańczaniem i adaptacją wnętrz, lub na targi budowlane dla Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Łysej Górze.
Dla wychowanków Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Łysej Górze.
Liczba uczestników 12 wychowanków i 2 opiekunów, których zadaniem jest wyłącznie opieka i nadzór nad wychowankami.
Miejscem wyjazdu powinna być firma zajmująca się budową i wykańczaniem domów w tym domów modułowych; wykańczaniem lub adaptacją wnętrz lub targi budowlane.
Termin realizacji zadania nie wcześniej niż 17.09.2025 r., zakończenie nie później niż
10.10.2025 r., w dni nauki szkolnej, według ustaleń z zamawiającym.
Ogólny, jak i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 3 do SWZ – Projektowane postanowienia umowne.

4.5.3.) Główny kod CPV: 63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63511000-4 - Organizacja wycieczek

80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 7860,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23921,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magdalena Siśkiewicz NEW CHALLENGE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6562246838

7.3.3) Ulica: Bonarka 19/6

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-415

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23921,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-30

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8370,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rafał Grabarz F.H.U.T.P. „IMPERO”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8691704379

7.3.3) Ulica: Uszew 28

7.3.4) Miejscowość: Uszew

7.3.5) Kod pocztowy: 32-865

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-11-05 do 2025-11-07

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21653,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magdalena Siśkiewicz NEW CHALLENGE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6562246838

7.3.3) Ulica: Bonarka 19/6

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-415

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21653,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-09-08 do 2025-10-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W związku z uchyleniem się przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w częściach nr 4, 7 i 8 niniejszego postępowania, tj. SUN&MORE sp. z o.o., ul. Madalińskiego 8/215, 70-101 Szczecin, NIP: 8513151613, od podpisania umów w sprawie zamówienia publicznego w tych częściach, Zamawiający, działając zgodnie z dyspozycją art. 263 ustawy PZP, dokonał ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w ww. częściach postępowania oraz wybrał oferty najkorzystniejsze w tych częściach.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.