Ogłoszenie z dnia 2025-07-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00216413/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-05
- 2025/BZP 00221468/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i oprogramowania dla realizowanego projektu „Cyberbezpieczny samorząd”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łaszczów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368954
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Chopina 14
1.5.2.) Miejscowość: Łaszczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-650
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@laszczow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umlaszczow.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-63efbbb8-97c8-410a-8e3b-98fd245c870d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu i oprogramowania dla realizowanego projektu „Cyberbezpieczny samorząd”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63efbbb8-97c8-410a-8e3b-98fd245c870d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00339746
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00020097/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Podniesienie poziomu bezpieczeństwa infrastruktury informatycznej oraz poziomu wiedzy o cyber zagrożeniach - Dostawa sprzętu i oprogramowania dla realizowanego projektu "Cyberbezpieczny samorząd"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2024-2027 (FERC); Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe; Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa; konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00216413
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGN.271.9.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 182455,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Część Nr 1:• Zarządzalny przełącznik sieciowy 48 portów 2 szt.
• Wkładki SFP+ do przełączników sieciowych 8 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.5.) Wartość części: 29000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Część Nr 2:• Dyski SSD do serwerów 2 szt.
• Macierz dyskowa NAS z dyskami SSD 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
4.5.5.) Wartość części: 40400,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Część Nr 3:• Centralny system zbierania i analizy logów (SIEM) 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego
4.5.5.) Wartość części: 73000 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Część Nr 4:• Centralny system zarządzania stacjami roboczymi 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 7000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Część Nr 5:• UPS z oprogramowaniem monitorującym i kartą SNMP o mocy 10kVA 2 szt.
• UPS stanowiskowe do stacji roboczych o mocy 900VA 26 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
4.5.5.) Wartość części: 43520,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Część Nr 6:• Oprogramowanie kopii zapasowych 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego
4.5.5.) Wartość części: 31500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14967,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14967,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14967,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A4 COPY S.C. A.Bieluga, M. Czechowska-Bieluga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122770636
7.3.3) Ulica: ul. Wojciechowska 20
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-704
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"A4 COPY" S.C. A.BIELUGA, M.CZECHOWSKA-BIELUGA
jakie przetargi wygrała firma
"A4 COPY" S.C. A.BIELUGA, M.CZECHOWSKA-BIELUGA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14967,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43982,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43982,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43982,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A4 COPY S.C. A.bieluga, M. Czechowska-Bieluga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122770636
7.3.3) Ulica: ul. Wojciechowska 20
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-704
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"A4 COPY" S.C. A.BIELUGA, M.CZECHOWSKA-BIELUGA
jakie przetargi wygrała firma
"A4 COPY" S.C. A.BIELUGA, M.CZECHOWSKA-BIELUGA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43982,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33210,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33210,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33210,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CBI24 sp. z o.o. w Lublinie (dawniej: Radosław Szymaszek Centrum Bezpieczeństwa Informatycznego)
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123479156
7.3.3) Ulica: Puławska 4D
7.3.4) Miejscowość: lUBLIN
7.3.5) Kod pocztowy: 20-046
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33210,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6765,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6765,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6765,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Infonet Projekt SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532087889
7.3.3) Ulica: Bystrzańska 94
7.3.4) Miejscowość: Bielsko - Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6765 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38745,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38745 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38745 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARKANET Wojciech Oleś, Stanisław Zygor Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542398848
7.3.3) Ulica: Porcelanowa 19
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-246
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38745,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Górno"
- Zakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania z montażem, instalacją i konfiguracją "Cyberbezpieczny Samorząd" pn. Wsparcie rozwoju cyfrowego oraz bezpieczeństwa informacji w Powiecie Górowskim
- Zakup sprzętu i oprogramowania zwiększającego cyberbezpieczeństwo w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny samorząd".
- Modernizacja elementów sterowania procesem wydobycia i uzdatniania wody wraz z montażem zabezpieczeń przed zagrożeniami zewnętrznymi na stacjach uzdatniania wody
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń infrastruktury IT w ramach projektu pn. "Poprawa cyberbezpieczeństwa Urzędu Miejskiego w Konstantynowie Łódzkim oraz jednostek organizacyjnych gminy"
- Wzmocnienie odporności cyfrowej usług publicznych w Powiecie Hrubieszowskim - Cyberbezpieczny Samorząd
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.