Ogłoszenie z dnia 2025-07-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00267526/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usługi dostarczenia poczęstunku na zajęcia",
w ramach realizacji projektu.: „WSPARCIE PIECZY ZASTĘPCZEJ W POWIECIE GOŁDAPSKIM".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gołdapi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511439364
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jaćwieska, 14a
1.5.2.) Miejscowość: Gołdap
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 87 615 24 73
1.5.8.) Numer faksu: 87 615 24 72
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pcpr@pcprgoldap.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pcprgoldap.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f10c5937-551a-4cf4-be3a-0544e6bd0ddc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usługi dostarczenia poczęstunku na zajęcia",w ramach realizacji projektu.: „WSPARCIE PIECZY ZASTĘPCZEJ W POWIECIE GOŁDAPSKIM".
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f10c5937-551a-4cf4-be3a-0544e6bd0ddc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00339550
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00184373/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 „Świadczenie usługi organizacji kampanii promocyjnej, kampanii społeczno-promocyjnej, rajdu rowerowego oraz dostarczenia poczęstunku na zajęcia",
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamawiający informuje, że przedmiotowe zamówienie jest realizowane w ramach projektu nr FEWM.09.09-IZ.00-0001/24 pn.: „WSPARCIE PIECZY ZASTĘPCZEJ W POWIECIE GOŁDAPSKIM” współfinansowanego ze środków programu Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur 2021-2027., Priorytet 9: Włączenie i integracja EFS+, Działanie 9.9: System pieczy zastępczej2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00267526
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PCPR.ZP.252.2025.9
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 5.5 Poczęstunek podczas zajęć
Warsztaty dla rodziców SDR– catering w formie zimnych przekąsek (min. 6 rodzajów). Serwis kawowy: 2 rodzaje ciasta, kawa, herbata, mleko, cukier, woda i soki min. 3 rodzaje. Dostarczenie w/w cateringu na 10 spotkań do siedziby PCPR w Gołdapi dla 15 osób, zgodnie z terminami ustalonymi z PCPR. Zapewnienie ekologicznych naczyń i sztućców.
Grupa Wsparcia dla rodziców- catering w formie zimnych przekąsek (min. 6 rodzajów). Serwis kawowy: 2 rodzaje ciasta, kawa, herbata, mleko, cukier, woda i soki min. 3 rodzaje. Dostarczenie w/w cateringu na 15 spotkań do siedziby PCPR w Gołdapi dla 15 osób, zgodnie z terminami ustalonymi z PCPR. Zapewnienie ekologicznych naczyń i sztućców.
Sensoplastyka – Dostarczenie na 6 spotkań, do siedziby PCPR w Gołdapi ciepłych i zimnych posiłków dla dzieci w wieku do 10 lat (12 osób). Na każde spotkanie inny posiłek, np. frytki, nuggetsy, pizza, kolorowe kanapeczki, pierogi, słodkie bułki, inne przekąski, owoce, woda, soki. Zapewnienie ekologicznych naczyń i sztućców.
Warsztaty planowania kariery – dostarczenie na 4 spotkania do siedziby PCPR w Gołdapi ciepłego posiłku dla młodzieży (14 osób). Na 1 spotkanie – 7 x pizza o średnicy 45-50 cm. oraz zimne napoje. Na drugie spotkanie np. kotlet schabowy, frytki i surówka, zimne napoje. Zapewnienie ekologicznych naczyń i sztućców.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Turystyczna Jacek Bogdan
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8471471619
7.3.3) Ulica: Królewiecka 6
7.3.4) Miejscowość: Gołdap
7.3.5) Kod pocztowy: 19-500
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Catering dla Przedszkola numer 19 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym numer 6 w Dąbrowie Górniczej w okresie od 1 września 2025 roku do 31 grudnia 2026 roku"
- Świadczenie usługi hotelarskiej, gastronomicznej, transportowej i wynajmu sal szkoleniowych dla maksymalnie 100 pracowników Departamentu Oceny Inwestycji Ministerstwa Zdrowia
- Świadczenie usługi hotelarsko-gastronomicznej wraz z wynajmem sali konferencyjnej w celu przeprowadzenia konferencji "Wylęgarnia 2025"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie wyjazdowego warsztatu umiejętności wychowawczych dla rodziców, którzy doświadczają trudności opiekuńczo - wychowawczych oraz ich dzieci, w ramach projektu "Też mogę!"
- Usługa przygotowania i dostawy posiłków dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny w Gliwicach
- Wynajem sali z usługą cateringową w ramach realizacji szkoleń pn. Interwencja I.14.1 Doskonalenie zawodowe rolników - moduł 1 Szkolenia podstawowe dla rolników (I.14.1.1) - 11 części
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.