Ogłoszenie z dnia 2022-09-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00277887/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych
w popegeerowskiej miejscowości Torzeniec
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DORUCHÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855009
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kępińska 13
1.5.2.) Miejscowość: Doruchów
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-505
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627363221
1.5.8.) Numer faksu: 627363240
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@doruchow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.doruchow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
platformazakupowa.pl/pn/doruchow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznychw popegeerowskiej miejscowości Torzeniec
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25ecd02b-0cd4-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00339417
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018300/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych w popegeerowskiej miejscowości Torzeniec
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00277887/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.271.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych w popegerowskiej miejscowości Torzeniec.
W ramach zadania planuje się wykonanie przebudowy następujących odcinków dróg gminnych:
1) Droga nr 840 534P Torzeniec-Las-Jutrków, odcinek dł. 660,0 m. Istniejąca droga posiada nawierzchnię częściowo utwardzoną kruszywem oraz częściowo gruntową. Podstawowy zakres robót obejmuje:
• wykonanie nawierzchni bitumicznej o szer. 4,0 m (mijanki szer. 5,50m),
• wykonanie obustronnych poboczy gruntowych,
• wykonanie oznakowania pionowego.
2) Droga nr 840 565P Skiera-Stara Kuźnica-Zalesie-Rudniczysko oraz droga nr 840 532P Tokarzew-Rudniczysko-Torzeniec, odcinek dł. 3 692,00 m. Istniejąca droga posiada nawierzchnię bitumiczną. Podstawowy zakres robót obejmuje:
- wykonanie nawierzchni bitumicznej szer. 5,0 m (poszerzenie do 5,0 m na odcinku od km 0+000 do 2+600 strona prawa),
- wykonanie poboczy z kruszywa łamanego,
- wykonanie utwardzeń oraz montaż dwóch wiat przystankowych,
- ustawienie lamp oświetleniowych z zasilaniem solarnym,
- wykonanie oznakowania pionowego,
- oczyszczenie i odmulenie istniejących rowów i przepustów,
3) Droga wewnętrzna w m. Torzeniec dz. nr 649/4, odcinek dł. 150,00 m. Istniejąca droga posiada nawierzchnię częściowo utwardzoną kruszywem częściowo gruntową oraz częściowo utwardzoną brukiem kamiennym. Droga jest w złym stanie technicznym - występują liczne nierówności, zadolenia i koleiny. Podstawowy zakres robót obejmuje:
• wykonanie nawierzchni jezdni bitumicznej o szerokości 3,0m,
• wykonanie zjazdów z kruszywa łamanego,
• wykonanie poboczy z kruszywa łamanego.
4) Droga wewnętrzna w m. Torzeniec dz. nr 647/2, odcinek o dł. 260,00 m. Istniejąca droga posiada nawierzchnię częściowo utwardzoną kruszywem częściowo gruntową oraz częściowo utwardzoną brukiem kamiennym. Droga jest w złym stanie technicznym - występują liczne nierówności, zadolenia i koleiny. Podstawowy zakres robót obejmuje:
• wykonanie nawierzchni jezdni bitumicznej o szerokości 4,0m,
• wykonanie zjazdów z kruszywa łamanego,
• wykonanie poboczy z kruszywa łamanego.
W skład przedmiotu zamówienia wchodzą także tyczenie geodezyjne i wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany będzie zatrudnić kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz doświadczenie opisane w rozdziale VIII ust.2 pkt 4b Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach.
Po zrealizowaniu inwestycji wykonawca zobowiązany będzie przygotować dokumentację powykonawczą, zawierającą w szczególności:
• Rozliczenie końcowe zadania,
• Geodezyjną inwentaryzację powykonawczą lub oświadczenie uprawnionego geodety o fakcie jej sporządzenia,
• Aprobaty, atesty, deklaracje zgodności na wbudowane materiały,
• Protokoły odbiorów technicznych, protokoły z przeprowadzonych badań grubości podbudowy i mieszanki bitumicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2977143,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3844075,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2977143,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowy Dróg Henryk Mocny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6180018481
7.3.3) Ulica: ul. Polna 29
7.3.4) Miejscowość: Błaszki
7.3.5) Kod pocztowy: 98-235
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Budowy Dróg Henryk Mocny
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Budowy Dróg Henryk Mocny
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2977143,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Rozbudowa ul. Wiejskiej w Sadownem - etap II.
- Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Nowa Grabownica
- Przebudowa ul. Bałtyckiej wraz z budową/przebudową kanalizacji deszczowej - ETAP I
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 4517E na odcinku od drogi krajowej nr 45 do skrzyżowania drogi krajowej nr 43 w miejscowości Grębień
- Przebudowa DW nr 705 na odcinku od km 16+538,00 do skrzyżowania z ul. Trojanowską i Stanisława Staszica w Sochaczewie - nr postępowania 065/25
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.