eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoronowoDOSTAWY PIECZYWA I BUŁKI TARTEJ



Ogłoszenie z dnia 2022-09-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWY PIECZYWA I BUŁKI TARTEJ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319629

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: BYDGOSKA 27

1.5.2.) Miejscowość: Koronowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-010

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_koronowo@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zp.swnet.sw.gov.pl; https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka organizacyjna więziennictwa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWY PIECZYWA I BUŁKI TARTEJ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0733324c-1edb-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00339316

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017358/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 PIECZYWO

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00310270/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

DOSTAWY PIECZYWA
1. Warunki klasyfikacyjne:
Artykuły nie mogą wykazywać oznak nieświeżości, zepsucia lub zawilgocenia. Artykuły sypkie mają być niezbrylone. Towar musi charakteryzować się dobrą jakością i walorami smakowymi, dostarczany w nieuszkodzonych opakowaniach. Termin
przydatności do spożycia nie krótszy niż 3 dni. Każda partia doręczonego towaru musi posiadać etykiety z informacjami o
nazwie środka spożywczego (skład), nazwie i adresie producenta, gramaturze oraz dacie przydatności do spożycia.
Przedmiot zamówienia dostarczany 6 razy w tygodniu od poniedziałku do soboty za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od
pracy w ilościach wg potrzeb Zamawiającego. Przedmiot zamówienia zgodny z Polskimi Normami, wolny od wad i zanieczyszczeń o swoistej barwie, zapachu i smaku.
Niedopuszczalne są wyroby zdeformowane, zgniecione, zabrudzone, spalone, ze śladami pleśni. Niedopuszczalny smak stęchły lub inny obcy. Zamawiający za niedopuszczalne uzna kruszenie się miękiszu, zakalec miękiszu, barwę szarą lub
smugi miękiszu.

1 CHLEB ZWYKŁY (PSZENNO – ŻYTNI) 92 000 kg
krojony i pakowany w folie w porcje o wadze jednostkowej 0,150 kg, bez dodatku soi i jej pochodnych oraz bez cukru,
według receptury: mąka pszenna (chlebowa) typ 750: 60% - 70%, mąka żytnia typ 720: 30% - 40%
CPV: 15811100-7
PN-93/A-74103;1993

2 CHLEB GRAHAM 1 000 kg
krojony i pakowany w folie o wadze jednostkowej 0,150 kg
CPV: 15811100-7
PN- 92/A-7410

3 CHLEB PSZENNY 110 kg
krojony, pakowany w folie w porcjach o wadze jednostkowej 0,150 kg, bez dodatku soi i jej pochodnych oraz bez cukru
CPV: 15811100-7
PN-92/A-74105

4 BUŁKA TARTA 1 300 kg
pakowana w opakowania papierowe lub foliowe minimum 10 kg
bez dodatku nasion, nadzień i zdobień; Termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 60 dni od daty dostawy.
CPV: 15893000-4
PN-A-74113:1997/Az1:1999

2. Podane ilości artykułów są wielkościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy, z tym że wartość
zakupionych artykułów nie przekroczy wartości umowy. Zamawiający oświadcza, że zmiany nie spowodują obniżenia
wartości zamówienia o więcej niż 30% zaoferowanej kwoty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15811100-7 - Chleb

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15893000-4 - Produkty suszone

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie całości przedmiotu zamówienia kwotę 388 251,00 zł brutto, natomiast cena najkorzystniejszej oferty uzyskana w niniejszym postępowaniu wynosi 482 046,00 zł brutto. Mając na uwadze powyższe oraz kierując się analizą możliwości zwiększenia pierwotnie wskazanej kwoty, Zamawiający na podstawie art. 255 ust. 3 unieważnia postępowanie, ponieważ cena lub koszt najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 482046,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 546132,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.