eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinPRZEBUDOWA BUDYNKU GŁÓWNEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W MIELNIE ZWIĄZANA Z LIKWIDACJĄ BARIER ARCHITEKTONICZNYCH W CELU DOSTOSOWANIA DO POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH



Ogłoszenie z dnia 2025-07-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
PRZEBUDOWA BUDYNKU GŁÓWNEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W MIELNIE ZWIĄZANA Z LIKWIDACJĄ BARIER ARCHITEKTONICZNYCH W CELU DOSTOSOWANIA DO POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KOSZALIŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920854

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Racławicka 13

1.5.2.) Miejscowość: Koszalin

1.5.3.) Kod pocztowy: 75-620

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 947140189

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiat.koszalin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: powiat.koszalin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_koszalin

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

PRZEBUDOWA BUDYNKU GŁÓWNEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W MIELNIE ZWIĄZANA Z LIKWIDACJĄ BARIER ARCHITEKTONICZNYCH W CELU DOSTOSOWANIA DO POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da92bdba-6338-4193-8f4a-87d7eb786ad7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00339154

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00031312/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 PRZEBUDOWA BUDYNKU GŁÓWNEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W MIELNIE ZWIĄZANA Z LIKWIDACJĄ BARIER ARCHITEKTONICZNYCH W CELU DOSTOSOWANIA DO POTRZEB OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00292639

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.6.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1944444,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje prace remontowe i roboty związane z likwidacją barier architektonicznych w budynku głównym - mieszkalnym Domu Pomocy Społecznej w Mielnie w celu dostosowania budynku do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) Wykonanie robót budowlanych w pomieszczeniach budynku głównego, w szczególności:
a) wyrównanie poziomów posadzek w pokojach mieszkalnych, przedpokojach, łazienkach, na korytarzach, pomieszczeniach socjalnych i gospodarczych (zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych, rozebranie paneli, skucie płytek ceramicznych i betonu, wykonanie warstw wyrównawczych, ułożenie nowych wykładzin rulonowych homogenicznych, ułożenie posadzek z płytek ceramicznych),
b) przebudowa łazienek (rozebranie ścian, przekucia, wykucia otworów drzwiowych, zamurowania, przesklepienie otworów, itp.),
c) wykonanie tynków i okładzin ściennych (skucie płytek ściennych, przygotowanie podłoża, licowanie ścian płytkami, tynkowanie ścian i sufitów, wykonywanie gładzi, malowanie wraz z gruntowaniem ścian i sufitów),
d) montaż akcesoriów dla osób niepełnosprawnych: odbojnic ściennych, poręczy w łazienkach, krzesełek prysznicowych, łóżek kąpielowych, pochwytów ściennych, itp.
e) demontaż i montaż urządzeń sanitarnych,
f) demontaż podejść odpływowych i dopływowych,
g) wymiana grzejników żeliwnych na grzejniki drabinkowe,
h) montaż systemu BSP,
i) wymiana stolarki drzwiowej (aluminiowej, płytowej, ognioodpornej, dymoszczelnej),
j) montaż oznakowań bezpieczeństwa (ścieżki sensoryczne, osłony krawędzi schodów),
k) wywiezienie i utylizacja gruzu.

2) Remont wewnętrznej instalacji elektrycznej, w szczególności:
a) remont instalacji gniazd wtyczkowych w pomieszczeniach mieszkalnych i gospodarczych,
b) remont instalacji oświetlenia w ww. pomieszczeniach,
c) rozbudowa bezprzewodowego systemu przywoławczego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45451000-3 - Dekorowanie

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu ozn. ZP.272.6.2025 Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 2 125 000,00 PLN brutto.
W ww. postępowaniu oferta z najniższą ceną, tj. z ceną 3 212 754,00 PLN brutto przewyższyła kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W związku z tym, że oferta z najniższą ceną przewyższyła kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający unieważnił ww. postępowanie o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3212754,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3562777,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.