eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Korzenna › DOWÓZ UCZNIÓW I DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKÓŁ I OŚRODKÓW W ROKU SZKOLNYM 2022/2023.



Ogłoszenie z dnia 2022-09-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
DOWÓZ UCZNIÓW I DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKÓŁ I OŚRODKÓW W ROKU SZKOLNYM 2022/2023.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KORZENNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892297

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: KORZENNA 325

1.5.2.) Miejscowość: Korzenna

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-322

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 184406610

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@korzenna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.korzenna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.korzenna.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOWÓZ UCZNIÓW I DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKÓŁ I OŚRODKÓW W ROKU SZKOLNYM 2022/2023.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1cec540-0910-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00339131

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025540/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół i ośrodków.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00271490/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dowóz/odwóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Korzenna wraz z zapewnieniem opieki podczas przewozu w okresie od 01.09.2022 do 23.06.2023 r. do:

1. Specjalnego Ośrodka Szkolno -Wychowawczego im. M. Grzegorzewskiej w Nowym Sączu, ul. Broniewskiego 1 .
2. Zespołu Szkół nr 5 Specjalnych w Nowym Sączu, ul. Magazynowa 6.
3. Zespół Szkół nr 2 im. Sybiraków w Nowym Sączu, ul. Królowej Jadwigi 29.
4. Niepublicznego Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego „GROMADKA” w Nowym Sączu, ul. Św. Rity 2.
5. Zespołu Szkół Zawodowych im. Stanisława Wyspiańskiego w Bobowej, ul. Grunwaldzka 10.
6. Szkoła Podstawowa z Oddziałami Specjalnymi im. Mikołaja Kopernika w Chełmcu,
ul. Marcinkowicka 9, 33-395 Chełmiec.

Godziny rozpoczęcia/ zakończenia zajęć mogą ulec zmianie. Godziny dowozu/odwozu należy uzgadniać z Dyrektorami Szkół i Ośrodków oraz rodzicami uczniów i ustalić optymalny rozkład jazdy mając na uwadze jak najkrótszy możliwy czas przejazdu oraz przebywania ucznia w szkole/ośrodku przed i po zajęciach.
Kontakt z rodzicami/prawnymi opiekunami będzie podany przewoźnikowi po rozstrzygniętym postępowaniu.

Godziny dowozu/odwozu należy uzgadniać z Dyrektorem Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego oraz rodzicami uczniów, Dyrektorem Zespołu Szkół Specjalnych nr 5 oraz rodzicami uczniów, Dyrektorem Zespół Szkół nr 2 im. Sybiraków oraz rodzicami ucznia, Dyrektorem Niepublicznego Ośrodka Rewalidacyjno-Wychowawczego „GROMADKA” oraz rodzicami dzieci, Dyrektorem Szkoły Podstawowej z Oddziałami Specjalnymi w Chełmcu oraz rodzicami ucznia.
Podane godziny rozpoczęcia i zakończenia zajęć w szkole/ośrodku zostały wstępnie uzgodnione z Dyrektorami szkół/ośrodków.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ pn.: Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 176573,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 306900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 176573,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.P.H.U. Mróz Agata Mróz, 33-322 Korzenna 249

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 73413272432

7.3.4) Miejscowość: Korzenna

7.3.5) Kod pocztowy: 33-322

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 176573,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-23

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.