eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupca › Dostawa wyposażenia dydaktycznego Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Zagórowie w ramach projektu pn: "Nowoczesne wyposażenie placówek kształcenia zawodowego i ustawicznego w powiecie(..)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-09-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia dydaktycznego Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Zagórowie w ramach projektu pn: "Nowoczesne wyposażenie placówek kształcenia zawodowego i ustawicznego w powiecie(..)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Słupecki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019013

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poznańska 20

1.5.2.) Miejscowość: Słupca

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@powiat-slupca.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-slupca.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.powiat-slupca.pl/slupcap/bip/zamowienia-publiczne/postepowania-rowne-i-przekraczajace-130-000-zlotych/2022.html?pid=9081

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia dydaktycznego Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Zagórowie w ramach projektu pn: "Nowoczesne wyposażenie placówek kształcenia zawodowego i ustawicznego w powiecie(..)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c3a77df-22cf-11ed-b8b2-9a321cc30829

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00339034

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023330/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup wyposażenia dydaktycznego ZSOIZ w Zagórowie w ramach projektu pn: "Nowoczesne wyposażenie placówek kształcenia zawodowego i ustawicznego w powiecie słupeckim" WRPO 9.3.2

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Nowoczesne wyposażenie placówek kształcenia zawodowego i ustawicznego w powiecie słupeckim

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00317548/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.272.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 283650,84 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Dostawa sprzętu . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SWZ
pn. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. Przedmiot umowy obejmuje również prawa obowiązki określone we wzorze umowy – załącznik nr 4 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30231300-0 - Monitory ekranowe

48822000-6 - Serwery komputerowe

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 283650,84 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Dostawa urządzeń sieciowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SWZ pn. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. Przedmiot umowy obejmuje również prawa obowiązki określone we wzorze umowy – załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38552000-9 - Mierniki elektroniczne

38296000-6 - Przyrządy badawcze

4.5.5.) Wartość części: 199245,58 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III: Dostawa zestawu wulkanizacyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SWZ
pn. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. Przedmiot umowy obejmuje również prawa obowiązki określone we wzorze umowy – załącznik nr 4 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 34326000-8 - Podnośniki samochodowe, sprzęgła i podobne elementy

4.5.5.) Wartość części: 43090,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia postępowania w zakresie części I.
W dniu 02.09.2022 r. o godz. 09:00 upłynął termin składania ofert. W zakresie części I została złożona jedna oferta; Wykonawca CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o. określił cenę na poziomie 619.797,00 zł brutto. Zamawiający przeznaczył środki na sfinansowanie zamówienia w wysokości 348.890,53 zł. Jednocześnie Zamawiający informuje, że nie ma możliwości zwiększenia tych środków. W tej sytuacji zasadnym było unieważnić postępowanie w tej części na podstawie art. 255 pkt. 3) „u.Pzp”.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że w najbliższym czasie zamierza ponownie wszcząć przedmiotowe postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 619797,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 619797,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia postępowania w zakresie części II.
W dniu 02.09.2022 r. o godz. 09:00 upłynął termin składania ofert. W zakresie części II zostały złożone dwie oferty. Oferta Wykonawcy Biuro Inżynieryjne MARTEX Marcin Puźniak oferującego cenę 239.869,68 zł brutto (46,62 punktów) oraz wydłużenie terminu rękojmi
i gwarancji o 24 m-ce (40 pkt) uzyskuje łącznie 86,62 punktów. Oferta Wykonawcy CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o. oferującego cenę (po dokonaniu
przez Zamawiającego poprawy oczywistej omyłki rachunkowej) 186.375,75 zł brutto
(60 punktów) oraz okres rękojmi i gwarancji określony w załączniku nr 1 do SWZ
bez wydłużenia (0 punktów) uzyskuje łącznie 60 punktów. Zamawiający przeznaczył środki
na sfinansowanie zamówienia w wysokości 199.245,58 zł. Jednocześnie Zamawiający informuje, że nie ma możliwości zwiększenia tych środków. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa zatem kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. W tej sytuacji, zasadnym było unieważnić postępowanie w tej części
na podstawie art. 255 pkt. 3) „u.Pzp”.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 186375,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239869,68 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66213,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66213,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66213,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Z. U. H. ELKOT Krzysztof Kotkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7960073533

7.3.3) Ulica: ul. 25 Czerwca 71,

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66213,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.