eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niedrzwica DużaPrzebudowa pomieszczeń w budynku żłobka w Niedrzwicy Dużej



Ogłoszenie z dnia 2024-05-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa pomieszczeń w budynku żłobka w Niedrzwicy Dużej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Niedrzwica Duża

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019543

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lubelska 30

1.5.2.) Miejscowość: Niedrzwica Duża

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-220

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@niedrzwicaduza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugniedrzwicaduza.bip.lubelskie.pl/index.php?id=81

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e68a30ec-fc85-11ee-b81b-aebd110f5279

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa pomieszczeń w budynku żłobka w Niedrzwicy Dużej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e68a30ec-fc85-11ee-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00339013

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035479/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Przebudowa pomieszczeń w budynku żłobka w Niedrzwicy Dużej w celu utworzenia 18 dodatkowych miejsc w ramach programu „Maluch+”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Dofinansowanie z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności oraz budżetu państwa w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022-2029 – edycja 1

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00289112

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.8.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa pomieszczeń w budynku żłobka w Niedrzwicy Dużej”.
2. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadania pn. „Utworzenie 18 nowych miejsc opieki w ramach programu „MALUCH+” 2022-2029 – edycja 1 w Żłobku Niedźwiadek. ul. Kraśnicka 51A, 24-220 Niedrzwica Duża”, dofinansowanego ze środków z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności oraz budżetu państwa w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022-2029 – edycja 1.
3. Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu użytkowania istniejącego pomieszczenia sali edukacyjnej w istniejącym budynku żłobka na salę zabawową z wydzieleniem pomieszczenia łazienki i pomieszczenia zaplecza. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) demontaż wykładziny,
2) demontaż sufitu,
3) montaż ściany w konstrukcji lekkiej,
4) wykonanie kratek transferowych,
5) wykonanie bruzdowania pod przewody, rury,
6) przebudowę ogrzewania podłogowego,
7) montaż rur, przewodów,
8) montaż drzwi,
9) tynkowanie, malowanie ścian,
10) układanie płytek,
11) wykonanie podejść pod urządzenia,
12) wykonanie zabudowy (kabiny wc),
13) montaż baterii, urządzeń,
14) montaż grzejnika,
15) wykonanie otworów w ścianach, stropie,
16) wykonanie, przebudowę wentylacji,
17) demontaż/ zmianę lokalizacji oświetlenia,
18) montaż sufitu,
19) przebudowę instalacji oświetlenia podstawowego i awaryjnego,
20) przebudowę instalacji gniazd wtykowych ogólnych,
21) przebudowę instalacji gniazd wtykowych dedykowanych (komputerowych) typu DATA,
22) przebudowę instalacji zasilających dla urządzeń wentylacji,
23) montaż przepustów pożarowych na granicach stref pożarowych przy przejściach okablowania,
24) ochronę przeciwpożarową,
25) ochronę przeciwporażeniową,
26) ochronę przeciwprzepięciową,:
27) przebudowę instalacji okablowania strukturalnego (LAN),
28) przebudowę instalacji telewizyjnej,
29) doporowadzenie do stanu poprzedniego pomieszczenia, z którego doprowadzane będą media do pomieszczeń projektowanych.
4. Przedmiot zamówienia, z uwagi na okres funkcjonowania żłobka, musi być realizowany w okresie od 1 do 31 lipca 2024 r., przy czym, w okresie od 1 do 14 lipca 2024 r. żłobek nie będzie funkcjonował i umowę w tym okresie będzie można wykonywać bez żadnych ograniczeń czasowych, natomiast w okresie od 15 do 31 lipca 2024 r. żłobek będzie czynny i roboty budowlane będą możliwe do wykonywania w dni od poniedziałku do piątku od godziny 13:00 (dzieci będą w budynku do godz. 17:00), pozostałe dni tygodnia w pełnym zakresie. Roboty budowlane w okresie od 15 do 31 lipca 2024 r. w czasie przebywania dzieci w żłobku wymagają szczególnej ostrożności w prowadzeniu prac. Roboty należy prowadzić w taki sposób, aby czas wyłączenia mediów był jak najkrótszy oraz należy ograniczyć do minimum roboty powodujące hałas. Należy utrzymywać teren robót w należytym porządku.
5. Zamówienie należy wykonać w szczególności zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik nr 12 do SWZ z uwzględnieniem zapisów SWZ i umowy (załącznik nr 10 do SWZ).
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają w szczególności:
1) dokumentacje projektowe,
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
7. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, normami i instrukcjami producentów stosowanych urządzeń i materiałów, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
8. Materiały dostarczone i użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.).
9. Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami i wytycznymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262700-8 - Przebudowa budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98400 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190650 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98400 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALFA LIDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382826008

7.3.3) Ulica: Plac Bankowy 2

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-095

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98400 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-07-01 do 2024-07-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.